Ik weet niet zo goed of dat dit wellicht een domme opmerking is. Maar ik had altijd het gevoel dat Nederland er qua aanslagen en dreiging redelijk goed vanaf kwam tov andere Europese landen. En dacht altijd dat dat zomaar zou kunnen veranderen als iemand zoals Wilders ineens groot zou worden. Merk dat ik dat nu meteen denk, oh god nu wordt heel NL dadelijk als extreem rechts gezien en wordt het er niet veiliger op uiteindelijk.
Saaaiiii
Hij mag Dilan ook wel bedankenā¦
In mijn app is het doodstil. Maar mijn ouders hebben gelukkig gister nog gezegd geen PVV te stemmen, dus ik vertrouw ze.
Die durven er niet voor uit te komen blijkbaar en nu de PVV de winnaar blijkt, durven ze het ineens wel trots te zeggen
Ik ben eigenlijk blij met mijn bubbel, zou echt geen pvv mensen in mijn directe kring willen hebben.
Ik zou me nu echt eerder druk maken om de veiligheid van alle mensen met een migratieachtergrond in Nederland.
Omg ik was uit eten en in een keer kijkt het gehele personeel met afschuw naar de tv
Wat een nachtmerrie
Vandaag overdag zeiden ze niks over waar ze op gingen stemmen ook al gingen de gesprekken erover en nu na 21u ineens wel.
Overdag hoorde ik alleen maar mensen die links hadden gestemd en zat ik lekker in mijn linkse bubbel
Het wordt alleen maar erger
Nou die ene zetel kan er ook nog wel af
Brrr die speech van Wilders net. Ik zit met een vriendin te kijken en we zaten gewoon naar de tv te skreeuwen. Wat een armoe dit
Mijn moeder gaat deze wel voelen. Mijn broer is helaas niet voor rede vatbaar. Die stuurde net al een Wilders gifje in de familie app, waarop ik stuurde:
En nu reageert er uiteraard niemand meer
+1 voor jouw gifje.
Vond die boomer met die staartjes ook vrij heftig
Fvd nu 3 zetels, net was dat er nog maar 1 toch? Pffffff
gaat ie nu doen alsof ie premier voor iedereen gaat zijn
Net 4 toch?
Als toevoeging: dat vind ik dus wel het aparte bij mensen die PVV stemmen. Ze zijn er een soort van trots op maar als je ze zegt: aha, dus jij bent een racist. Dan zijn ze boos