Never forget Hans Spekman
Goeie trouwens, is er nog een VVD-stemmer in de zaal die durft te verdedigen hier waarom Markie best door mag? (onder ons op het forum bedoel ik)
ja ouwehand praat ook heel beheerst <3
Zeker! Mee eens.
Zo zie je maar weer dat vrouwen beter zijn in politiek.
Helemaal eens!
Ik vind dit echt onnodig
Want sinds wanneer moet je classy zijn om je punt te kunnen maken?
OH SHIIIII
Zeg ik dat dan? Ik zeg gewoon dat de manier waarop ze spreekt en haar houding heel elegant is.
Ik niet
Nee je haalt een andere vrouw naar beneden. Echt totaal niet nodig.
‘Gerda, kan je daar een voorbeeld aan nemen, thanks’
Wat insinueert dat dan?
Wie heeft er nog meer bij een corporale vereniging gezeten en heeft flashbacks naar eerstejaars die steeds vergeten dat ze eerst het woord moeten krijgen
zouden jullie nu wel of niet Arib willen zijn? lijkt me op zich wel gaaf maar ook hard epibreren
- yes ik wil Aribs baan
- nee ik niet
0 stemmers
Alsjeblieft zeg, we maken allemaal opmerkingen over Gerda en nu is dat opeens een probleem.
Je zou ook gewoon kunnen stoppen Gerda hier Gerda daar, en haar gewoon bij haar naam noemen
Volgens mij was Sylvana’s punt dat Rutte niks weet over het proces en dus niet kundig is of zo?
Nee hoor, vind ik van iedereen die zulke opmerkingen maakt en dat vindt een groot deel van de veenmollen hier sowieso onnodig en naar.
Persoonlijke aanvallen zijn onnodig. Over haar kleding, over haar ‘gebrek aan klasse’, uiterlijk en whatever. Houd het op de dingen die ze zegt.
Ik vind het al raar om haar Gerda te noemen, maar het werd pas vervelend toen ze zo omlaag gehaald werd om hoe ze eruit ziet en dat dat niet elegant genoeg is (wtf)