Tweede Kamerverkiezingen 2023

dienstig het proces te helpen? Zo’n dienstig mannetje

Het ging hier eerder ook al over haar outfit? niet mijn probleem vind dit echt onzin, heb eerder ook gezegd dat zij een terecht punt had gemaakt.

1 like

Voor zover ik begrijp:

• Caroline vroeg of het niet tegen de regels is om iemand per naam te nemen
  • Mark gebruikt als smoes dat het protocol is
  • Sylvana vergroot dat er geen protocols zijn (en dat de privacy na zijn melden ervan ook wegvalt en hij dus kan melden wie het is zonder enige regels te schenden)
6 likes

En dat geldt dan alleen voor mij?

Mh ja of juist andersom, ‘u heeft het over protocollen; u weet niet eens dat er geen protocollen zijn!!!’

1 like

Kunnen we door naar de motie van wantrouwen?

Ik ben voor.

6 likes

staan jasje dicht
maar ik had dit gelukkig nooit (want alleen vrouwen) en geen gezeik over wanneer je iets mag zeggen thank god

Klaver, je zegt net dat je korte vragen gaat stellen…

1 like

ik denk dat er niet echt een handboek is voor het verkennen en dus er ook geen regels zwart op wit staan en dat nieuwe partijleiders dus ook slecht begeleid erin worden omdat er geen voorgangers zijn

5 likes

Ja dat snap ik maar ik speculeerde over het achterliggende punt

1 like

Vond sylvana dit keer ook niet zo sterk, vorige keer wel.

En Caroline/Gerda is dan misschien niet de standaard politica, vond haar wel goede punten hebben.

Wanneer is dit eens klaar

2 likes

Ik word echt zo ongeduldig van dit geneuzel zeg. Geef er gewoon een klap op joh.

1 like

Ik begin nu wel moe te worden van dit debat. Zou echt toe zijn aan een dutje als ik daar zat.

4 likes

Wilder gaat balans opmaken. :popcorn:

2 likes

wie is gerda

Ik had dit ook nooit want ik ging bijna nooit naar de ALV :grimacing:

3 likes

Komop Wilders, geef er ff een klapje op

4 likes

Zij Rutte net nou “dit is het forum van de democratie”

Lol

13 likes

Een denigrerende bijnaam voor Caroline van der Plas

2 likes

Wel een gemiste kans van de m o d e r a t o r s om niet ook alle namen van de fractievoorzitters in dit debat met elkaar te verwisselen

19 likes