Tweede Kamerverkiezingen 2023

Ja das de teflon dus

Ik wil een persco van Omtzigt.

Yesss, wie is deze verslaggever

Van RTL toch, Floor nog iets?

Zo’n vette leugen zo lang volhouden is wel echt een prestatie ik zou na een kwartiertje al huilend toegeven denk ik

9 likes

Vet!

1 like

Ja jezus ik trek het gemiddelde potje weerwolven slechter dan dit. Ben echt niet voor leugens weggelegd.

1 like

Oja Corona, bedankt voor de herinnering

Dank voor deze avond en dit topic allemaal! Ik ga slapen. Voel de kater nu al.

Die kop van rutte nu ook bij de persco. Wat n lul

1 like

Oke ik ga echt nu, tot de volgende Rutte schandaal!

oeps dat moest geen reactie zijn

4 likes

Kaag met haar ‘ja ik zou er deze en deze conlusie aan trekken’ en Rutte die lachend wegloopt en zegt ‘nou morgen weer lekker door jongens’! Ben zo benieuwd hoe d66 stemmers zich nu voelen.

2 likes

Kaag spreekt ons alle drie nog toe

1 like

Let maar op, de huidige coalitie blijft zo…

ik ga slapen!! (voor vier jaar. see ya in 2025.) (grapje)

2 likes

Zou Rutte zich nog wel herinneren wat er gisteren allemaal gebeurd is?

Hoe kan Rutte een motie van wantrouwen overleven??! :dizzy_face:

1 like

Ik viel rond 12 in slaap, maar als ik het goed begrijp heeft CDA de motie dus niet gesteund?
Wat de fuck voor partij ben je dan? Je eigen partijlid nog ff natrappen wanneer hij al op de grond ligt door niet voor die motie te stemmen… zo geef je dus een signaal dat dat gewoon kan, dat je eigen kamerleden eruit gewerkt kunnen worden. Als ik Omtzigt was, zou ik echt zwaar teleurgesteld zijn in mijn partij.

12 likes

Maar is dat echt de slimste keuze? Dit is zo in de publiciteit geweest. Groot deel van het volk heeft medelijden met Omtzigt. Zouden ze hier geen stemmers mee kunnen verliezen? (Vast niet want na de toeslagenaffaire werd ook nog gewoon voor Rutte gestemd dusja). En stel je voor Omtzigt zou uit de partij stappen, zou hij dan niet een paar kamerleden met zich mee kunnen krijgen ook?

Ik weet het niet, ik vind het echt erg. Hoe dan ook onbegrijpelijk dat Rutte weer lekker door kan gaan en dat je die motie niet steunt. Nóg onbegrijpelijker als het iemand uit je eigen partij betreft vind ik.

1 like

Mijn complimenten voor iedereen die de hele nacht wakker is gebleven. :clap:t4::clap:t4:

2 likes

was maar gaan slapen op gegeven moment en voel me weer eens ontnomen van iets door D66 nu, had gewoon die motie gesteund Kaag!! Zeker als je zelf zegt dat je afgetreden was

15 likes

Precies dit. ‘Nieuw leiderschap’ me hol…

1 like