Nou wat ik je brom. Een motie van afkeuring en die slang zit er nog. Valt me echt tegen van Kaag. Dit was een mooi moment geweest om verandering teweeg te brengen.
Wat teleurstellend dit 
Ik ben benieuwd hoe de D66 stemmers deze dissonantie gaan wegredeneren.
Nou er is nog hoop, Ruttes kabinetten hebben de neiging te vallen
Best veel mensen zijn wel verbaasd in Sigrid Kaag zo te zien en hadden anders van haar verwacht.
Ze heeft in principe groen licht gegeven aan Rutte door te gaan met zijn doctrine: gekonkel in achterkamertjes, schandalen in de doofpot, liegen, geheugenverlies en mensen als Omtzigt op gehaaide wijze wegwerken. Jammer, ik had dit niet van haar verwacht met het oog op nieuw leiderschap.
Erg teleurstellend. Gezien ze gisteren nog zei: ‘hier scheiden onze wegen’. Snap ik niet dat ze de motie niet gesteund heeft.
Ja ik vind dit een beetje laf hoor. Of heb ballen en steun die motie van wantrouwen of doe het niet maar had dan ook die opmerking over dat je zelf af zou treden achterwege gelaten.
Ik heb niet op haar gestemd, dus kan het je niet vertellen. Maar zo te zien beloofde ze wel iets anders toch? Nieuw politiek, nieuw leiderschap, transparantie… idk.
En eerlijk gezegd ik vond het ook wel hoopvol beginnen gisteren, met haar ‘hier scheiden onze wegen’. Maar blijkbaar is Rutte niet de enige die gelogen heeft bij het debat gisteren. In het begin deden ze allemaal nog zo stoer, om uiteindelijk toch maar weer te conformeren.
Ik ben sinds vannacht echt ontzettend blij dat ik op 17 maart toch niet op het laatste moment naar D66 ben gewisseld.
Is er eigenlijk een goede opvolger van Rutte bij de VVD.
Ik vind dat hij ons goed door de crisis heeft geloodsd, maar nu neigt hij wel naar helemaal de weg kwijt in het gekronkel.
Dijkhoff was lang de kroonprins, maar toen bleef Markie wel erg lang plakken en ging hij maar wat anders doen. Alle andere potentiële opvolgers sneuvelde elke keer doordat ze in opspraak kwamen. Wiebes, Zijlstra etc.
In welk opzicht goed? Bedoel hoe hij de crisis gemanaged heeft?
Stel Rutte zou wel aftreden. Dan neemt de vice premier het over toch? Wie van de drie… Hugo de Jonge, Kajsa Ollongren of Carola Schouten? 
Mensen hadden gewoon hoop dat dit de druppel was die de al hele, hele volle emmer deed overlopen.
Maar helaas.
Die gast is zo fucking arrogant
Dat vond ik ook al zo gek aan het aanstellen van Van Ark als verkenner, heeft zij als zorgminister niet betere dingen te doen op het moment dan verkennende gesprekken met 17 partijen??
Ik ben dus echt totaal NIET verbaasd dat D66 de motie van wantrouwen niet heeft gesteund. Dit is namelijk precies hoe het gaat met een partij zoals D66. Ze zijn niet links, niet rechts, wat is nu hun échte visie? Ze lullen een beetje mee met de mensen als het ze goed uit komt. Kaag is echt Rutte in de vrouwelijke vorm. Niet te vertrouwen.
Haha CarolineBBB draagt weer hetzelfde jasje.
Hierbij mijn inhoudelijke bijdrage van vanochtend.
Tja wie weet draagt Mark ook al 10 jaar elke dag hetzelfde blauwe pak
Ja die heeft waarschijnlijk ergens in een kamertje moeten overnachten en had geen spullen mee
Haha nee geen idee maar zo gek is dacht toch niet?