Tweede Kamerverkiezingen 2023

Ja met Rutte bedoelde ik idd!

2 likes

Ik denk dat er later vandaag wel wat meer nieuws komt (hoop ik althans)

1 like

~conspiracy~ Misschien heeft Rutte de afgelopen 10 jaar wel genoeg dirt over de vvd leden dat ze niks tegen hem kunnen. We zitten voor altijd aan hem vast!

5 likes

7 likes

Het was bij mij niet van ik ga perse woc stemmen (ik ben zelf woc) Ik kijk zelf altijd eerst naar wie is/
wie vind ik de beste vrouw om op te stemmen. Als ze toevallig woc dan is het dubbel mooi mee genomen is ze wit dan stem ik alsnog op haar.

3 likes

JA21 heeft ook de motie van wantrouwen getekend toch?

Ja alle partijen behalve D66, CDA en CU (en VVD)

1 like

Nouja wel liever Volt dan CU maar het liefst gewoon Rutte weg.

Ik hoop toch op een mooie schaakmat nu eigenlijk
Zou mooi zijn als CDA/D66 de goede kant op gaat denken tijdens het Paasontbijt

2 likes

Even iets anders, waarom rende Rutte eigenlijk weg in dat filmpje? Omdat hij geen commentaar wilde geven?

Ze waren de tijd een beetje vergeten en hij moest alweer terug naar het debat

1 like

Vvd, cda, D66 en cu maar dan met iemand anders dan Mark als premier (dus bijv kaag)
Wat zouden jullie daarvan vinden? Een soort van nieuwe verpakking met dezelfde inhoud :thinking:

Oja duh

14 likes

D66 heeft aangegeven niet meer met CU te willen dus ik hoop dat ze daaraan vasthouden.

4 likes

Ik hoop het ook! En dat premierschap daar niet voor in de plaats komt bijv.

1 like

Nou, precies dit.

De deceptie van een grotere “New! Family size !” zak met dezelfde 200 gram maar wel 15 ct duurder.

Nu wil ik chips.

5 likes

Oude wijn in nieuwe zakken, nee dank u.

5 likes

Medisch-ethisch is het ook wel een ramp om iets klaar te spelen met CU erbij. Het is geen SGP, maar als je bijv. CU-standpunt over euthanasie leest, dat is toch behoorlijk conservatief.

Ik hoor heel vaak van ja dat wil D66 niet hoor dus gaat niet gebeuren

Maar wat willen ze dan wel? Behalve een progressief kabinet. Het is echt gissen bij die partij

En zoals jezelf al zei moeten ze toch compromissen sluiten dus ik zie JA21 nog wel gebeuren

1 like

Weet je als ik het zo lees denk ik dat we echt behoefte hebben aan een nieuwe partij die het weer helemaal anders wil

1 like