Tweede Kamerverkiezingen #3

Hahaha wat laat die zich kennen zeg. Met zo’n reactie kun je ook verwachten dat je bij volgende verkiezingen niet meer op die plek op de lijst mag

37 likes

Mannen en hun ego tja

9 likes

Echt blij dat deze man nu niet in de Kamer komt.

43 likes

Wat een kut man, hoop dat ie in de stront zakt

2 likes

Nou, blij toe dat die niet namens PvdAGL in de kamer zit zeg, ga maar lekker terug naar een bestuursbaantje DOEIIII

(Ok, wel raar dat mensen hun baan (moeten) opzeggen om op de lijst te komen? Hoe zit dat? Maar verder een lelijke witte-mannen-zeikpost. Lekker theoretisch links zijn maar zodra je zelf een keer pech hebt, oei oei.)

6 likes

Zo slecht. Ook als je hem als kandidaat opzoekt bij Groenlinks. IK studeerde dit, IK werkte daar, nu ben IK directeur hier. Ok en waarom zou IK op je moeten stemmen? :joy:

10 likes

Waarom geven ze zon loser uberhaupt een podium.

3 likes

hahaha man man kan beter gewoon je bek houden en paar maanden wachten tot er een kamerlid opstapt en je alsnog mag

9 likes

Ik gok dat je gewoon wel beschikbaar moet zijn om campagne te voeren als je op een verkiesbare plek op de lijst komt, en dat dat eigenlijk niet te doen is naast een fulltime baan? En zeker als je verwacht daarna wel in de kamer te komen en toch weg te moeten, niet zo gek dat je je baan dan op zegt denk ik. Maar weet niet of er nog meer achter zit hoor

Nog meer goede redenen voor voorkeursstemmen: minder jankerds in de kamer

27 likes

Hij kan toch zelf ook gewoon een actie a la stem op een vrouw opzetten? Wie weet helpt het, gewoon gratis tips van mij

4 likes

Stem op een droeftoeter

18 likes

Op LinkedIn staat dat hij bijzonder verlof heeft opgenomen. Als GLPvdA nog minder zetels had gekregen, had ie toch ook niet de TK in gekund of mis ik iets? Het was sowieso niet in kannen en kruiken toch? Jankerd.

6 likes

Hier het omgekeerde, d66er ziet af van kamerzetel want hij had niet verwacht dat ze zo erg zouden winnen. :upside_down_face:

7 likes

Ja, zijn stukje spreekt me ook niet aan. Het is een droge opsomming van zijn cv + erg algemeen en weinig concreet. Ik heb op Fatihya gestemd en ben blij dat zij door voorkeursstemmen in de kamer komt.

1 like

Vriendin van me zei dat ze bij D66 bij het maken van de lijst de goede mensen onder plek 20 hadden aangeraden om toch maar niet op de lijst te gaan vanwege afbreukrisico dus daaronder stonden gewoon veel lijstduwers geloof ik :”) lekker dan

Wat bedoel je met afbreukrisico?

4 likes

Dat je dan dus je baan op moet zeggen/verlof moet nemen en campagne gaat voeren en alles, dus heel publiekelijk daar mee bezig bent, en dan toch niet gekozen word. Slecht voor je imago

2 likes

Haha mooie openingszin van het artikel: Niets mis met vrouwenemancipatie, totdat het je eigen belangen schaadt

@grace kijk uit, dat kan nog succesvol worden, er zijn veel droeftoeters in het land

10 likes

ah man ik raak ZO geïrriteerd van alles wat ik lees over de VVD :rage:

12 likes