Tweede Kamerverkiezingen #3

Ja ik vrees er miss ook een beetje voor. Pff met ja21 blegh

2 likes

Blech die houding van Yesilgoz is echt zo ongekend arrogant. Ze sluit nu toch eigenlijk alles uit behalve een coalitie met Ja12 Cda en d66, terwijl dat ook geen meerderheid heeft. Of mis ik iets? Ik word zo kots misselijk van de VVD, is dit tragische tactiek of is ze gewoon echt delulu

45 likes

Als ze na heel heel heel lang tegenstribbelen toch overstag zou gaan onder het mom van vooruit dan maar het land uit de impasse helpen maar dan wel op haar voorwaarden, kan ze vervolgens constant dwarsliggen en er na een tijd op pak ā€˜m beet migratie de stekker eruit trekken en volhouden dat de vvd zo’n coalitie altijd al een oerslecht plan hadden gevonden, zo zie je maar weer, maar aan de vvd ligt het niet hoor!

19 likes

Ja ze gedragen zich alsof ruimschoots de grootste waren. Die brief ook.
Als het niet gaat zoals zij zegt wordt een deel
Van NL vergeten? Nou, neem lekker de PVV erbij dan? Daar gaat dan toch exact hetzelfde argument voor op?

4 likes

Zo voorspelbaar ook wel. Ik hoop dat ze enorme bakken stront over zich heen gaat krijgen om deze arrogantie. Als er een groep is in het land die eindelijk wel even iets minder gehoord mag worden zijn het wel vvd stemmers

9 likes

Ik vind die houding van de VVD ook zo kansloos. Ga gewoon eens met elkaar samenwerken joh.

7 likes

De vvd is echt de kanker van Nederland

36 likes

Dilan gaat ons de afgrond in girlbossen

38 likes

VVD had echt eerder afscheid moeten nemen van Yesilgoz. Die maakt echt meer kapot dan dat ze bereikt heeft.

19 likes

Ik word echt zo woest van dit stomme mens.

8 likes

En ook dat ze letterlijk zegt dat ze lekker duidelijk is en het een ~super-meewerkstand~ is is echt zoooo intens triest om te zeggen.

6 likes

Ik vind het zo jammer want er zijn genoeg mannen in de politiek waarop we kunnen haten, maar ik vind haar zoooooo ongelooflijk irritant

16 likes

Echt he hoe krijg je het over je lippen. Ik werk mee maar alleen als ik mijn zin krijg.

1 like

Ik ben op de tiktoks van Rob en Nico beland en ik ben een beetje geobsedeerd er door. Ik bedoel, hebben we ooit eerder de partner van een premier in onderbroek een ei zien bakken? Wat een heerlijk stel dit

Edit rob en nico klinkt een beetje als eigen huis en tuin eigenlijk

63 likes

Basically de enige andere premier die we hebben gehad in TikTok tijd was eeuwig vrijgezel (en schoof telt gewoon nooit mee)

6 likes

ik voel me inderdaad echt een slechte feminist (en ik haat haar vooral vanwege de inhoud) maar dat nare hoge pick-me kutstemmetje van haar gaat me echt door merg en been. Ik ben op het punt dat ik het geluid van de TV uitzet als zij in beeld komt. Grrrr

15 likes

Hebben jullie dit gelezen? GroenLinks-PvdA-kandidaat loopt zetel mis door voorkeurstemmen op vrouwen: 'Voelt niet lekker' Beetje huilie huilie

14 likes

Die stoffer blijft toch ook echt een walgelijke vent.

2 likes

Dat ā€˜wringt echt wat qua gelijkheid en democratische representatie’, schrijft Bolhuis.

En dat zegt hij over een Tweede Kamer waarin het merendeel man is en voor het eerst het aantal vrouwen boven de 40% is. En dat 210 jaar na de oprichting. Echt huilie huilie dit inderdaad.

38 likes

Was je directeur van zo’n groot onderzoeksinstituut op het sociale vlak en dan maakt je hoofd alsnog zulke gekke sprongen.

14 likes