Tweede Kamerverkiezingen #3

Ik vind het wel echt weer spannend hoor. Ik heb echt goede hoop maar ben toch heeeel bang dat ik gelijk een winterslaap wil net als vorige keer na het zien van de uitslag

1 like

Ik ben zo bang dat het zo weer huilen wordt, zit echt gespannen voor de tv.

1 like

Ik vind die verschillen in zaaltjes/locaties van de politieke partijen ook leuk om te zien. Wel sneu als je naar de PVV moet (als politieke duider) zonder locatie, niet eens iets van bitterballen

3 likes

Ik ben echt wel beetje nerveus merk ik

Ik ben zo bang voor een nog een rechts kabinet

4 likes

Na de vorige verkiezingen heb ik een dag in bed gelegen en per telefoon ruzie gemaakt met mijn familie lol

Dus ja overal op voorbereid dit keer

13 likes

Ik hoor net van mijn vader dat m’n oudtante (van 104, blind en helaas niet meer zo kwiek) is gaan stemmen en applaus heeft gekregen op het stembureau omdat ze het zo bijzonder vonden. Ze heeft toen trots verkondigd dat ze al haar hele leven ‘Pee van de Aa’ stemt en dat ook tot haar dood en zolang als nodig is zal blijven doen :fire:

84 likes

Hahaha deze Flevotrash representatie op de NOS

5 likes

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat die overmacht van PVV van de vorige keer ineens helemaal weg is

13 likes

Dit, vind het ook echt spannend :woozy_face:

2 likes

God ik ben ook zo zenuwachtig en ik begin ook verkouden te worden, zou eigenlijk met vrienden in de kroeg kijken maar nu zit ik in m’n eentje thuis

Ik heb ook op Lisa gestemd! Ik hoop dat de uitslag nog enigszins meevalt, maar ik ben pessimistisch ingesteld en m.b.t. politiek is dat helaas vaak ook realistisch :clown_face:

6 likes

Ja lekker kneuterig.

Maar ik verbaas me er ook elke keer wel weer over dat we zoveel belangrijke gevoelige dingen digitaal kunnen doen (medische dossiers, betalingsverkeer, belastingen etc) maar dat we het blijkbaar toch nog niet voor elkaar krijgen om veilig digitaal te stemmen.

Bijna surrealistisch dat we onze nieuwe volksvertegenwoordiging kiezen door massaal een vakje met potlood rood te kleuren en dat nu handmatig allerlei mensen miljoenen van die stembiljetten sorteren en tellen.

2 likes

Heb nog steeds een kater van twee jaar geleden en denk wel dat PVV iets daalt, maar ben bang dat ze nog steeds de grootste zijn.

Wel apart om te zien, die 1000 mensen bij gl-pvda versus pvv die op een onbekend kamertje zit :grimacing:

2 likes

Ik vind het spannend zeg

4 likes

De vraag is natuurlijk of al die dingen die we veilig denken te doen ook echt veilig zijn. Kijk alleen al naar het baarmoederonderzoek gedoe.

1 like

Ja ik geloof er ook niets van

1 like

Wat doen ze dit ineens snel

JA21… bah

3 likes

Wtf

1 like