Same. De kneuterigheid en lieve mensen.
Haha nu je het zegt dit komt aardig in de buurt. In plaats van zeuren over het vuurwerk, zeuren we elke verkiezing over het formaat van het stembiljet. En het uiteindelijke moment valt altijd tegen.
Precies dit
mijn man zei al, dat we hopen op vuurwerk om 21:00u (een enorm tegenvallende pvv dus).
In mijn stembureau zat een rijtje gen zāers als voorzitters/leden, dit was echt de eerste keer dat ik dat meemaakte haha. Tot dusver waren het altijd boomers
Ik appte toevallig vanaf de parkeerplaats en toen ik daarna weer in de auto zat ook en er zaten 2 hele minuten tussen.
Had nog mensen voor mij ook.
Ik moet zo naar het stembureau om stemmen te tellen en morgen ook weer. En ik zit nu op de bank en ik heb echt even geen zin⦠Maar ja het is onderdeel van mijn werk dus ik kom er niet onderuit
Waar volgen jullie het allemaal straks?
Haha het was in mijn studententijd een populair ābijbaantjeā. Ik vond het best leuk om daar te werken! Overdag dan⦠tot het eindeloze stemmen tellen op je knieĆ«n
Lubach heeft om 20:30 een speciale live uitzending. Daarna NOS denk ik
Gewoon NPO1 met Rob Trip
Ben echt bang voor FvD ![]()
Vuilnisbak ![]()
Hm ik vind ze ook kut, maar dat wordt 5 zetels dan ofzo. Er zijn redelijk wat jonge mannen, wappies en tradwiverige omvolkers die op ze stemmen. Jammer en verdrietig voor NL, ja. Maar geen bedreiging en je hebt er verder geen last van, want zelfs Wilders neemt ze niet serieus.
Ik vind de terugkeer van Dilan + grote D66 en Ja21 enger. En het feit dat waarschijnlijk nog steeds 20% van de mensen PVV stemt en zoān 25-30% totaal extreem rechts zorgelijker.
Ik heb ook op Lisa Westerveld gestemd. Vind haar echt goed. Mijn vriend heeft op Timmermans zelf gestemd, omdat hij zoveel shit heeft gekregen afgelopen tijd en hem daarom extra wou steunen
Normaal stemt hij altijd een vrouw maargoed nu een sympathy vote ofzo ![]()
HAHA ik kijk nooit naar de onderkant ik ben bezig met mijn stembiljet opvouwen en erin proppen
Ik heb ook heel even getwijfeld over Timmermans uit een soort van hart onder de riem. Maar heb uiteindelijk Barbara Kathmann gestemd en mijn vriend op Lisa Westerveld. Die is helemaal fan van haar sinds ik hem er een keer op gewezen heb en het werk dat ze doet voor haar aandachtsgebied.
Mijn moeder trouwens op AndrĆ©e van Es. Want die kent mān moeder nog uit haar ātuinbroekentijdā en mān moeder vindt het zoān lief mens ![]()
Ik heb ook op Lisa gestemd!
Ik heb ook op Groenlinks-PVDA gestemd, op Mikal Tseggai. Vind het heel spannend!
Ik heb ook op Lisa Westerveld gestemd . Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor de volgende verkiezingenā¦
Oh yes ik herken ineens die sassy NOS-man weer van twee jaar geleden.