Waar volgen jullie het allemaal straks?
Haha het was in mijn studententijd een populair ābijbaantjeā. Ik vond het best leuk om daar te werken! Overdag dan⦠tot het eindeloze stemmen tellen op je knieĆ«n
Gewoon NPO1 met Rob Trip
Ben echt bang voor FvD ![]()
Vuilnisbak ![]()
Hm ik vind ze ook kut, maar dat wordt 5 zetels dan ofzo. Er zijn redelijk wat jonge mannen, wappies en tradwiverige omvolkers die op ze stemmen. Jammer en verdrietig voor NL, ja. Maar geen bedreiging en je hebt er verder geen last van, want zelfs Wilders neemt ze niet serieus.
Ik vind de terugkeer van Dilan + grote D66 en Ja21 enger. En het feit dat waarschijnlijk nog steeds 20% van de mensen PVV stemt en zoān 25-30% totaal extreem rechts zorgelijker.
Ik heb ook op Lisa Westerveld gestemd. Vind haar echt goed. Mijn vriend heeft op Timmermans zelf gestemd, omdat hij zoveel shit heeft gekregen afgelopen tijd en hem daarom extra wou steunen
Normaal stemt hij altijd een vrouw maargoed nu een sympathy vote ofzo ![]()
HAHA ik kijk nooit naar de onderkant ik ben bezig met mijn stembiljet opvouwen en erin proppen
Ik heb ook heel even getwijfeld over Timmermans uit een soort van hart onder de riem. Maar heb uiteindelijk Barbara Kathmann gestemd en mijn vriend op Lisa Westerveld. Die is helemaal fan van haar sinds ik hem er een keer op gewezen heb en het werk dat ze doet voor haar aandachtsgebied.
Mijn moeder trouwens op AndrĆ©e van Es. Want die kent mān moeder nog uit haar ātuinbroekentijdā en mān moeder vindt het zoān lief mens ![]()
Ik heb ook op Lisa gestemd!
Ik heb ook op Groenlinks-PVDA gestemd, op Mikal Tseggai. Vind het heel spannend!
Ik heb ook op Lisa Westerveld gestemd . Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor de volgende verkiezingenā¦
Oh yes ik herken ineens die sassy NOS-man weer van twee jaar geleden.
Ik vind het wel echt weer spannend hoor. Ik heb echt goede hoop maar ben toch heeeel bang dat ik gelijk een winterslaap wil net als vorige keer na het zien van de uitslag
Ik ben zo bang dat het zo weer huilen wordt, zit echt gespannen voor de tv.
Ik vind die verschillen in zaaltjes/locaties van de politieke partijen ook leuk om te zien. Wel sneu als je naar de PVV moet (als politieke duider) zonder locatie, niet eens iets van bitterballen
Ik ben echt wel beetje nerveus merk ik
Ik ben zo bang voor een nog een rechts kabinet
Na de vorige verkiezingen heb ik een dag in bed gelegen en per telefoon ruzie gemaakt met mijn familie lol
Dus ja overal op voorbereid dit keer
Ik hoor net van mijn vader dat mān oudtante (van 104, blind en helaas niet meer zo kwiek) is gaan stemmen en applaus heeft gekregen op het stembureau omdat ze het zo bijzonder vonden. Ze heeft toen trots verkondigd dat ze al haar hele leven āPee van de Aaā stemt en dat ook tot haar dood en zolang als nodig is zal blijven doen ![]()
Hahaha deze Flevotrash representatie op de NOS