In elk geval niks verloren, vond dat wel een meevaller na al dat gedoe de laatste tijd.
ik word serieus spontaan misselijk van de fvd en ja21 ‘mannen’
echt copy paste engerds
Ja dus dit is wel echt nagelbijten vanavond
we zijn niet met meer ![]()
![]()
![]()
En framing van de media. Niet alleen PVV en VVD richting Timmermans, maar ook veel media die hem als het grote gevaar geframed hebben. En dan is Jetten ‘lekker fris’ en niet zo zuur.
Onaantrekkelijkste wezens ter aarde
En we gaan niet samen vooruit
Achja jetten heeft tenminste op een vrouw gestemd.
Pff hier word je toch echt doodziek van he.
Hoorde ook van vriendinnen die dan VVD gingen stemmen, enkel voor de hypotheekrenteaftrek. Echt I can’t gewoon.
Ja maar hun reclamespotje was wel echt al heel vroeg heel lang aanwezig
zou pieter nu een traan laten dat zijn partij zelfs niet één zetel kan behouden haha
Ho ho misschien komt D66 wel met een app waarmee we kernenergie kunnen crowdsourcen oid en we onze kinderen eenvoudiger het leger in kunnen sturen of ze gratis opleidingen tot consultant kunnen volgen
Het kan wél!!!
Jep in mijn omgeving kan ik er al 10 aanwijzen die al jaren gl PvdA of PvdD stemmen en nu d66. Reden: ja die Timmermans is geen vibe
Jep ik belde net ook met een vriendin die om die reden vvd heeft gestemd😳
Ik vertrouw de pupillen van deze ‘strategische PVV stemmer’ voor geen meter hoor
Gadverdamme deze man
Strategisch PVV stemmen om GL/PvdA niet de grootste te laten worden ![]()
Nou daar heb je al iemand die aangeeft PvV gestemd te hebben om GL-PvdA niet groot te krijgen.
Wat een obsessie hebben mensen, saai leven hoor.
Jezus die man in Zwolle gaat niet helemaal lekker hoor. Maar gefeliciteerd met je anti Timmermans stem.