Tweede Kamerverkiezingen #3

In elk geval niks verloren, vond dat wel een meevaller na al dat gedoe de laatste tijd.

3 likes

ik word serieus spontaan misselijk van de fvd en ja21 ‘mannen’

34 likes

echt copy paste engerds

3 likes

Ja dus dit is wel echt nagelbijten vanavond

2 likes

we zijn niet met meer :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

En framing van de media. Niet alleen PVV en VVD richting Timmermans, maar ook veel media die hem als het grote gevaar geframed hebben. En dan is Jetten ‘lekker fris’ en niet zo zuur.

13 likes

Onaantrekkelijkste wezens ter aarde

3 likes

En we gaan niet samen vooruit

Achja jetten heeft tenminste op een vrouw gestemd.

3 likes

Pff hier word je toch echt doodziek van he.

Hoorde ook van vriendinnen die dan VVD gingen stemmen, enkel voor de hypotheekrenteaftrek. Echt I can’t gewoon.

1 like

Ja maar hun reclamespotje was wel echt al heel vroeg heel lang aanwezig

1 like

zou pieter nu een traan laten dat zijn partij zelfs niet één zetel kan behouden haha

1 like

Ho ho misschien komt D66 wel met een app waarmee we kernenergie kunnen crowdsourcen oid en we onze kinderen eenvoudiger het leger in kunnen sturen of ze gratis opleidingen tot consultant kunnen volgen

Het kan wél!!!

7 likes

Jep in mijn omgeving kan ik er al 10 aanwijzen die al jaren gl PvdA of PvdD stemmen en nu d66. Reden: ja die Timmermans is geen vibe

3 likes

Jep ik belde net ook met een vriendin die om die reden vvd heeft gestemd😳

2 likes

Ik vertrouw de pupillen van deze ‘strategische PVV stemmer’ voor geen meter hoor

17 likes

Gadverdamme deze man

2 likes

Strategisch PVV stemmen om GL/PvdA niet de grootste te laten worden :weary:

12 likes

Nou daar heb je al iemand die aangeeft PvV gestemd te hebben om GL-PvdA niet groot te krijgen.

Wat een obsessie hebben mensen, saai leven hoor.

4 likes

Jezus die man in Zwolle gaat niet helemaal lekker hoor. Maar gefeliciteerd met je anti Timmermans stem.

8 likes