zelfs nu weer Timmermans haat op tv
Ik haat haat haat dit land
Ik had even verkeerd gekeken, dacht dat ze alle zetels kwijt waren.
Ja, dan kijk je toch ook niet verder dan je neus lang is maar goed.
Moet opzoek naar nieuwe vrienden en collega’s denk ik na deze verkiezingen ![]()
Maar gaan we Jetten krijgen als premier, asking for a friend.
en daar op nationale tv voor uit komen, no ragrets hoor deze man
Ze doen alsof zij hoogstpersoonlijk met hun stem Nederland weer van de Nederlanders hebben gemaakt
Haha ik voelde me ook echt die vrouw van die wiskunde meme, welke strategie dan???

Klopt, had ze ook niet gedaan. Even wat stemwijzers en daar kwam vvd uit met 42% ofzo. De rest nog lager. En ze werkt in de zorg🥲
Ik dus juist mensen van VVD naar D66. Dus had eigenlijk gehoopt dat van de VVD meer af was gegaan.
Haha hebben wij dezelfde vriendin? Ik zei iets over Yeşilgöz en ze wist niet eens wie dat was. Nou meid, daar ga jij op stemmen.
Sorry WAT is deze stem van deze interviewer
Wat een kut rechts land vol verwende mensen is Nederland toch
Triest.
Ik heb ook net een huis gekocht en ik heb gewoon links gestemd ![]()
Ga toch al jankend veel hypotheek betalen, dan kan die hypotheekrente er ook nog wel bij
Echt walgelijk he. Allemaal ik ik ik en de rest stikt er maar in.
CDA zo trots op zichzelf haha, hoop dat ze nog even een bedankkaartje en bos bloemen naar Omtzigt en het NSC kantoor sturen.
Haha hoe kan je zo egocentrisch zijn. Hypotheekrenteaftrek serieus belangrijker dan sociale zekerheid, zorg, onderwijs en klimaat? Leuke vriendinnen ![]()
Ik ben gewoon echt teleurgesteld ![]()
Was er op voorbereid en toch raakt het me weer.
In mijn omgeving veel meer twijfelaars en mensen die niet stemmen dit jaar. Echt niet cool.
Mijn vriend stuurde vanmorgen heel trots een foto van zijn stembiljet met een stem op Lisa Westerveld 🫶🏻
Ik begon vandaag best positief maar nu de eerste exit polls zakt de moed me weer in de schoenen. Die fucking VVD weer, maakt me gewoon echt boos.