deze man heeft van de zijkant zo’n mouthbreather kop
wel een cute neus
deze man heeft van de zijkant zo’n mouthbreather kop
wel een cute neus
ben niet de enige die nog een beetje delulu is :’) ik ging zelfs net googlen of het weleens voorkomt dat de daadwerkelijke uitslag nog veel van de exitpoll verschilt ![]()
Net Vera Camilla
Hahahah deze blijft het grappigste de interviewer bij CDA die stem
Haha iedereen deze onschuldige man kapotanalyseren. Iedereen is in denial over het gebrek aan medemenselijkheid in dit land.
God en nu dat lame CDA
Zij heeft te hard lopen schreeuwen en is nu schor
Heel af en toe komt 3 voor, las ik net
Ja het besef duurt ff
Ik vind het zo zielig voor Frans
Die fucking VVD- en PVV-ers hebben hem samen met de media echt gepest. Dat hij hier nog op moet reageren. Echt zwaar. Imo heeft hij het echt heel goed gedaan en was hij de enige echt geschikte kandidaat als premier.
Reddit: “van Timmerfrans naar Nimmerfrans?” ![]()
Ik wil Marjolein Moorman aan het roer
Ja als vrouwelijke politiek verslaggever moet je in ieder geval slissen.
Zulke mensen zou ik dus niet meer serieus kunnen nemen
hoewel ik 1000x liever VVD dan PVV hebben vind ik dit echt zwak
Als ik me niet vergis kreeg bij1 de vorige keer pas haar zetel nadat Amsterdam geteld was. Maar pin me er niet op vast
Ik las verder dat het vaak maar gaat om 1-3 zetels verschil, maar dat kan nu nog veel uitmaken.
Een links kabinet zat er toch al nooit in, dus dan maar een sterke linkse oppositie. Ik hoop tbh eigenlijk niet dat glpvda gaat regeren met d66 en rechts
Dat rechtse geluid steeds weet iemand die erop gestemd heeft überhaupt wat dat voor hem/haar betekent
Ik moet ineens weer denken aan die keer dat Jesse Klaver op kwam en toen z’n vrouw ging zoenen of zo. Was echt mega cringe. Vroeg me eerst nog af waarom hij de lijsttrekker niet is geworden van glpvda maar nu snap ik het weer.
ACTIE IN DE TAXI
Veel mensen gehoord die D66 gingen stemmen vanuit sociale beroepen. Daar hebben ze mooie praatjes over onderwijs en jeugdzorg. Verder niks
Vind het echt pijnlijk hoe rechts er is gestemd. Hoeveel niet oké dingen er in de afgelopen weken zijn gezegd in die debatten en bepaalde zaken daaruit groot worden uitgemeten om andere te elimineren alsof alles maar geoorloofd is.
Ga naar bed toe, niet om aan te zien
Ik zit in een andere sector, maar bij mij inderdaad ook allemaal ouder. Vooral 50+ mannen
Ik moet er best vaak aan denken dat zijn vrouw Jolijn heet en dat vind ik zo perfectly geitenwollen-bakfiets
Waar blijven de uitslagen, ik wil ze kneuterig zien swipen