Tweede Kamerverkiezingen #3

Oh ik juist heel veel. Mensen die het gewoon goed hebben in Nederland en niet echt behoefte hebben aan verandering. Hebben een (afbetaald) koophuis, goede baan etc. Ze vinden JA21 ‘te extreem’, zijn bij linkse partijen bang dat ze er op achteruit gaan en zijn niet gelovig. Dus dan blijft VVD als enige enigszins ‘fatsoenlijke’ (volgens hen dan hè) partij over.

8 likes

Ja stemmen van de exitpoll? De echte uitslag is altijd die Schiermonnikoog eerst toch (met dat kaartje etc)

1 like

Ja ze willen het in 10-20 jaar afbouwen oid en het kost minstens nog een paar jaar voordat ze ermee starten. Dus als je nu net een hypotheek hebt afgeloten heb je in die tijd al een heel groot deel afgelost en het grootste voordeel al gehad.

Ja ik ook: gemeentelijke ambtenaren van 45+ allemaal vvd behalve degene die aan duurzaamheidsdingen werken

Nee volgens mij worden er geowon meer mensen gepolld voor de exitpoll (de mensen die nog tegen negenen pas stemmen), die zaten niet in de eerste. Maar dit is nog niet geupdate met “echte” stemmen

1 like

Eerste was tot en met 20.30uur, tweede tot en met 21.00uur

4 likes

OMG zet gewoon in beeld wat de foutmarge is ipv na elke zin te herhalen
Helemaal chagrijnig

10 likes

Heeft iedereen een spraakgebrek bij de NOS

15 likes

Ahh ja je kon nog stemmen natuurlijk

3 likes

Beter zetten ze gewoon het betrouwbaarheidsinterval erbij :nerd_face:

5 likes

Deze fucking slis

12 likes

Ik heb nog hoop tot alle grote steden zijn geteld. Een links kabinet ging hem toch al nooit woorden maar hopelijk nog wel een zetel voor bij1 en wat extra voor pvdd en sp. Ik heb tbh liever een grote linkse oppositie (met glpvda) dan een halflinks kabinet waarbij links de eerste gaat zijn die gaat inleveren op belangrijke standpunten onder het mom van samenwerken

11 likes

Maar echt deze man ook

2 likes

Kan het niet aan

2 likes

Allemaal lam

3 likes

Hij is echt een podcast op 1.5 snelheid

3 likes

Hahahaha dit toch echt letterlijk

2 likes

Omg ik werd ook echt woedend, lijkt wel kleuterklas