Dit is Geert MET make-up damn
hahahahaah ik denk dat ie alvast zijn halloweengrimage aan het oefenen is
hahaha ik moet heel hard om mezelf lachen
Ze vinden vast wel iets anders… maar het was nu ook niet houdbaar.
Ben toch benieuwd wie ze naar voren schuiven dan
Ohhh huilie het is de schuld van die andere gemene partijen ![]()
Geert ziet er uit alsof hij een week op ontgroening geweest is
ja ziet er echt uit alsof je zo de brokken foundation kan afpulken en er een volledig grijs uitgedroogd hoofd onderzit
waarvan stukken huid meekomen bij het foundation verwijderen
Zo ziet ie er toch al langer uit
En ik heb ook meerdere pvda stemmers horen zeggen dat ze niet op PvdA stemmen vanwege hem en dus d66 (wat ik echt een hatelijke houding vind overigens)
Ja echt van die FX make up
Grace investigates: is dit drie kleuters in een regenjas met papier maché hoofd??
Oude, witte man. Daar hebben we er teveel van als je het mij vraagt. Hoe ontzettend ervaren hij ook is.
En ik denk dat het óók helpt als je een beetje charisma hebt om mensen voor je te winnen en daar vond ik hem echt tekort schieten in zijn optredens.
Ik kijk bij voorkeur niet naar Geert Wilders, blijkbaar goed gelukt de afgelopen tijd ![]()
“Als u mijn antwoord niet wilt horen” ![]()
Waar gaan we nu op uitkomen denken jullie?
- D66 VVD PVDA CDA
- D66 VVD CDA JA21
0 stemmers
Alsof hij om 12 uur weer veranderd in een of andere trol en zijn transformatie al half is ingezet.
Hahaha ja ook alsof hij ineens rode ogen zou kunnen krijgen ofzo
Die man is allang blij dat ie terug naar de oppositie kan joh
Ik hoop op D66 - CDA - VVD - GL/PVDA, maar ik gok dat het richting JA21 zal gaan. ![]()
Ik vrees toch voor het ergste: morgen wakker worden en lezen dat PVV tóch meer zetels heeft dan Daddy66.
Had Frans nou echt niet aan kunnen blijven? Gun Marjolein Moorman even tijd om op stoom te komen in Den Haag voordat we hasr naar voren schuiven als onze nieuwe messias.
Ik ging googlen hoe oud Wilders is, want hij leek 80 jaar. Maar hij is 62, gaat niet goed hoor.