Maar daar is hij toch niet de enige in? Hij is maar 2 jaar ouder dan Wilders, hoor ook niemand Wilders z’n leeftijd tegen hem gebruiken
Nee het is tijd
Het enige waar ik voor vrees is dat Klaver zijn kans nu weer ruikt, dan ga ik helaas naar de PVV
Zij is toch hartstikke bekwaam
Misschien Jesse nog even terug aan het roer?
En denk wel goed dat hij stopt hoor! Ook benieuwd naar Moorman!
Maar zouden jullie dat echt willen? Glpvda in een kabinet met vvd? Want ik denk tbh dat dat rechtser beleid gaat opleveren dan een centrumrechts kabinet met een grotere linkse oppositie. Dan kan glpvda ten minste nog moties indienen en steunen. Ipv al hun standpunten opgeven voor een ‘samenwerking’
Ik zie Jesse het wel tijdelijk doen maar hij heeft toen eerder ook echt bewust de keuze gemaakt om een stap naar achter te doen.
PVV is voor mij geen optie, maar als dat wel zo was zou dit ook een tegenargument zijn.
Maar Wilders heeft wel minder “boomervibes” dan Frans ofzo.
Nee hoop dat ook niet hoor want ze gaan daar echt nooit beter uitkomen.
Kan / wil het het me niet voorstellen dat d66 zou kiezen voor ja21.
Was Schiermonnikoog nou nóg sneller dan normaal of is de rest van de stembureaus in slaap gevallen? Duurt langgg
Je bedoelt ‘Schier’
Als Jette dan premier mag worden geloof ik best dat ze dat doen
geen vertrouwen in coalitie maar zou rob jetten wel verfrissend vinden als premier!!! flinke trendbreuk met wat we eerder hebben gehad, daarna een progressieve vrouw aub
Moedig ze nou niet aan!!
Ik zie trouwens echt voor me dat die stembureaumedewerkers in Schiermonnikoog schuimbekkend die stemmen aan het tellen zijn
Durf het bijna niet te vragen, maar wat heeft Jesse je aangedaan
![]()
Snuifje erin en gaaaan
NEE.
Op schier is GL/PvdA wel grootst. Misschien toch maar eens nadenken over verhuizen…
Jesse tried and failed. Er zijn genoeg getalenteerde mensen die dit kunnen overnemen.
Dat ze dan allemaal zo door het publiek naar het podium lopen want ze zijn zo lekker normaal gebleven allemaal ![]()