Doe ik ook! En er staat ook blikvoer voor als ik ooit zonder eten zou komen te zitten (dit is natuurlijk zeer hypothetisch)
Slimme oplossing! Ik heb ook ooit iets van een maand in een slaapzak op mân matras geslapen omdat ik er geen zin in had. Toen woonde ik wel nog op een kleine kamer, dus ik had geen bank als alternatief
Mwoah had uiteindelijk beter in mijn on opgemaakte bed kunnen slapen want voel me echt crap vandaag
Mijn wasmachine is kapot en ik heb een nieuwe uitgezocht op uiterlijk
Heel goed, is het een knappe geworden?
Eigenlijk vind ik dit juist succesvol adulting
Oké update. Ik krijg dubbele unsuccesful adulting punten omdat ik een was-droogcombinatie gekocht heb, maar ik alleen een wasmachine nodig heb want ik heb gewoon een goede droger
Ik had deze knapperd () uitgezocht.
Maar nu deze, die ik als combi ook al mooier vond maar niet op voorraad. Dus geluk bij een ongeluk ofzo?
En ik vind het leuker dat deze EcoBubble heet, kan ik hem/haar Bubbles noemen.
Hee die heb ik ook sinds kort!
Heb ik ook standaard met een milkshake!
Prima naam wel.
Omg wat een eer
Ja haha ik dacht laat ik het ook maar gelijk goed doen met een fancy klepje. Want ik vind ook overal sokken, t-shirts en andere kledingstukken die oeps ook in de was moesten . Soort loempialuik maar dan voor vieze sokken.
@Bubbless je hebt het verdient
Onze samsung speelt ook een liedje als die klaar is. Niks geen saai gepiep maar echt een liedje van meer dan een minuut. Dus goed gekozen!
hahaha ja de mijne ook. Maar mijn buren gingen daarover klagen dus nu staat het liedje uit
Haha dat is wel heel zuur! Als dat het enige was wat ik van mijn buren zou horen zou ik erg gelukkig zijn
Ik heb gisteren nieuwe stoelen gekregen en heb de oude stoelen snel in de tuin gezet en daarna ook de dozen van de nieuwe stoelen onder het mom van âik moet nu snel weg, zet straks alles in de schuurâ. Nouja gisteravond dacht ik dus âdoe ik morgen welâ. Uiteraard vandaag ook geen zin in dus grote kans dat ik het zaterdag pas in de schuur zet, 5 min voordat mijn ouders komen.
Ik ging gisteren bij de Ikea een nieuw tweepersoonsmatras kopen (had ik nog niet, dus dat was al unsuccesful adulting). Sta ik bij de kassa om af te rekenen, heeft mijn pinpas blijkbaar een daglimiet en kan ik niet 330 euro in een keer betalen. Daarna lukt het me niet om in te loggen op mijn bank om dit te wijzigen en kan ik geen nieuw wachtwoord aanvragen. Gelukkig was mijn vriend erbij, dus heeft hij uiteindelijk moeten betalen en heb ik het geld overgemaakt. Anders had ik nu nog steeds geen nieuw matras gehad
Ohh irri, heb je ING? Die hebben wel een hogere limiet maar missch is dit ooit automatisch ingesteld? Hoe dan ook, kan ook niet via de app. Moet echt via ing.nl en dan word je weer omgeleid naar de app voor akkoord
Ja klopt inderdaad! Ik kreeg dus op de app de hele tijd geen berichten binnen en werd op de website de hele tijd doorgestuurd naar de play store om de app te downloaden, super handig. Maar heb het net op de laptop maar even gefixt en heb mijn limiet maar opgehoogd naar 1000, overkomt me dat in ieder geval niet nog een keer!
Ik vond het eten dat ik gekookt had vies dus nu eet ik appelmoes