Unsuccesful adulting

Ik heb weleens overwogen om een ticketsysteem te installeren om mezelf te herinneren aan alles wat ik moet doen. De was enzo. Maar niet gedaan. Where does that leave me?

7 likes

Daar zijn bullet journals toch voor. Duh!

2 likes

ja zo’n systeem waar je vragen van klanten in bijhoudt enzo, of waar je taken in kunt aanmaken… om te Borgen dat ze worden uitgevoerd. Alleen zou daar dan bijvoorbeeld niet in staan ‘plugin installeren voor site’ maar ‘stofzuigen’. Of ‘koelkast schoonmaken’. Of afhankelijk van je inzet en enthousiasme misschien ‘deurbel poetsen’.

8 likes

ohja Mascha’s Wunderlist maar dan geavanceerder!

edit: mn kind komt me net mn verbrande pizza brengen

7 likes

ik eet de donkere korsten van m’n brood nooit op

Ik woon nog thuis, maar de afgelopen twee weken waren mijn ouders op vakantie. Alle planten zijn doodgegaan en alle kliko’s zitten bomvol omdat ik vergeten ben ze langs de straat te zetten :sweat_smile:

10 likes

Zou iemand ooit weleens zijn deurbel poetsen? Wat vies eigenlijk dat we (want ik gok de meerderheid) dat niet doen…

9 likes

Na 10 jaar op mezelf wonen lukt het me nog steeds niet om elke avond een voedzame maaltijd op tafel te zetten. Ik eet toch zeker meerdere keren per week snacks of een herhaling van mijn ontbijt als avondeten.

9 likes

Je kunt ze ook te veel water geven.

Ja heel graag, maar om één of andere reden lukt het me niet goed. Na mijn vakantie begin ik met een drukke baan, dus hopelijk dwingt dat me om meer structuur aan te brengen in m’n maaltijden

Ik heb zojuist voor het eerst m’n douche schoongemaakt sinds ik dit huis heb. Ik woon er al anderhalf jaar. :sweat_smile:

7 likes

Als ie goed schoon is, kan ie wel weer een jaar of twee mee hoor :joy:

1 like

Als ie echt goed vies is geeft het wel meer voldoening ja. :joy:

2 likes

Ik vergeet telkens mijn pakketjes te retourneren en zit nu weer eens opgescheept met allemaal spullen die ik niet leuk vind :’) elke keer weer dezelfde fout

4 likes

Gewoon proberen! Het weer terugsturen is toch te duur voor die bedrijven dus ze nemen ze wel aan. Asos doet dat iig, ik spreek uit (luie) ervaring. :smiley:

2 likes

Het is kutter als je er laat mee bent, het alsnog terugstuurt, je het bonnetje kwijtraakt en het vervolgens niet aankomt… Mijn probleem is dat nu

Een poging wagen tot dweilen (tot zo ver het succesful adulting gedrag!)
Tien keer op en af de trap moeten rennen omdat ik telkens wat vergat om te gaan dweilen. Emmer? O ja. Dweilstok (ja hoe heet zoiets eigenlijk?)? O ja. Schoonmaakmiddel? O ja. Dweildoek? …
In die laatste toch op de trap was ik het zo beu dat ik bijna struikelde. Gelukkig kon ik mezelf nog net tegenhouden… met het laatste kootje van mijn pink. Staat nu volledig dik en ik kan het niet meer buigen :frowning:
Conclusie: nooit meer dweilen, da’s gevaarlijk!

O ja en ik maak eigenlijk nooit de wc schoon? Wel de pot zelf, maar niet de randjes of onder de bril zegmaar. Ik woon hier alleen en kan gewoon mikken, dus het wordt eigenlijk echt niet vies? :flushed:

4 likes

Ik heb net een uur gedaan over het in elkaar zetten van een ventilator. Zweet staat op mijn voorhoofd, maar dat kreng is nog steeds niet één geheel :rage:

3 likes

Ik sliep uit tot 11 en moest even langs de Hema. Eenmaal thuis ben ik twee uur lang ingedut op een bed vol zooi en met m’n jas nog aan. Kan ook nooit een klusje doen zonder een halve dag bij te komen haha

11 likes

Ik had alles lukraak in de vaatwasser getyft omdat ik te lui was om het normaal te doen, en nu heb ik dezelfde vaat al 3x aangezet, omdat het nog steeds smerig is.

2 likes