Unsuccesful adulting

Ik heb weleens overwogen om een ticketsysteem te installeren om mezelf te herinneren aan alles wat ik moet doen. De was enzo. Maar niet gedaan. Where does that leave me?

Ik heb mijn zusje vanmiddag gereserveerd om mee te gaan met boodschappen doen. Niet voor de gezelligheid, maar vooral omdat zij een auto heeft en ik geen zin heb om zware tassen op de fiets mee te nemen.

Daar zijn bullet journals toch voor. Duh!

@Nescio ehehehe. daar gebruik ik inderdaad mijn bullet journal voor of gewoon een simpel kladblok. Alleen werkt het niet zo goed op kladblok als in mijn bujo. Maar als nog vergeet ik alles.

@Jauregui bijvoorbeeld zoiets als Topdesk :slight_smile:

ja zo’n systeem waar je vragen van klanten in bijhoudt enzo, of waar je taken in kunt aanmaken… om te Borgen dat ze worden uitgevoerd. Alleen zou daar dan bijvoorbeeld niet in staan ‘plugin installeren voor site’ maar ‘stofzuigen’. Of ‘koelkast schoonmaken’. Of afhankelijk van je inzet en enthousiasme misschien ‘deurbel poetsen’.

ohja Mascha’s Wunderlist maar dan geavanceerder!

edit: mn kind komt me net mn verbrande pizza brengen

ik eet de donkere korsten van m’n brood nooit op

Ik woon nog thuis, maar de afgelopen twee weken waren mijn ouders op vakantie. Alle planten zijn doodgegaan en alle kliko’s zitten bomvol omdat ik vergeten ben ze langs de straat te zetten :sweat_smile:

@Nescio ik vind het denken aan een ticketsysteem al uiterst volwassen. Zelf weet ik namelijk dondersgoed welke huishoudelijke klussen nog op me staan te wachten maar stel ze liever uit :see_no_evil:

Zou iemand ooit weleens zijn deurbel poetsen? Wat vies eigenlijk dat we (want ik gok de meerderheid) dat niet doen…

Ik woon alleen maar let gemiddeld elk jaar 3x 3 weken op het huis van mijn moeder en vriend als ze op reis gaan o.a. voor de planten.

Ze gaan altijd dood.

Ik denk 100x per dag op mijn werk ah straks water geven, om dan de boerderijbeestjes te soigneren en de planten volledig te vergeten. Zelfs als ze bruin en dor zijn zie ik er los over??
Chance dat ik dat met hun schapen niet heb.

Na 10 jaar op mezelf wonen lukt het me nog steeds niet om elke avond een voedzame maaltijd op tafel te zetten. Ik eet toch zeker meerdere keren per week snacks of een herhaling van mijn ontbijt als avondeten.

Je kunt ze ook te veel water geven.

Ja heel graag, maar om één of andere reden lukt het me niet goed. Na mijn vakantie begin ik met een drukke baan, dus hopelijk dwingt dat me om meer structuur aan te brengen in m’n maaltijden

Ik heb zojuist voor het eerst m’n douche schoongemaakt sinds ik dit huis heb. Ik woon er al anderhalf jaar. :sweat_smile:

Als ie goed schoon is, kan ie wel weer een jaar of twee mee hoor :joy:

Als ie echt goed vies is geeft het wel meer voldoening ja. :joy:

Ik vergeet telkens mijn pakketjes te retourneren en zit nu weer eens opgescheept met allemaal spullen die ik niet leuk vind :’) elke keer weer dezelfde fout

Gewoon proberen! Het weer terugsturen is toch te duur voor die bedrijven dus ze nemen ze wel aan. Asos doet dat iig, ik spreek uit (luie) ervaring. :smiley:

Het is kutter als je er laat mee bent, het alsnog terugstuurt, je het bonnetje kwijtraakt en het vervolgens niet aankomt… Mijn probleem is dat nu