Unsuccesful adulting

Ik dacht vanochtend in een oogwenk WOW de pompoen van mijn AH moestuintje is niet normaal mooi ontkiemt

Eindstand het was een gevallen deel van de verwelkte bloemen in mijn vaas die ik maar niet weggooi

Hoe konden mijn hersenen dit denken

76 likes

Hahahaha!

Mijn rucola is ook zo snel gegroeid en de andere plantjes nog niet. :open_mouth:

1 like

De pizza’s waren in de aanbieding bij Albert Heijn. 3e gratis. En m’n boodschappengeld is bijna op. Ik eet waarschijnlijk volgende week 3 dagen pizza :partying_face:

5 likes

Ik heb onlangs (wel heel volwassen) een Sodastream gekocht. Nu dacht ik net ‘hmmm wijn + koolzuur
 BUBBELWIJN’. Het leek goed te gaan maar dat ding raakte te vol en nu ruikt mijn hele keuken naar wijn. Hopelijk is de wijn nog wel een beetje te drinken.

18 likes

Geniaal! Wel delen hoe de wijn smaakt hoor!

2 likes

haha mooi idee!!

2 likes

Nou ik heb er nog een poging aan gewaagd en nu ging de wijn alleen enorm schuimen. Helaas geen bubbels :frowning:

2 likes

Ahh
 Wat een teleurstelling

2 likes

Voor degene die nooit het doseerbakje van de wasmachine schoonmaken. Doe het en thank me later.
Mijn wasmachine begon nadat ik van de week de kookwas erdoorheen had gegooid ontzettend muf te meuren. Van alles geprobeerd, niks hielp. Dacht goh, misschien moet ik dat bakje van het doseren eens schoonmaken. Nooouuuuuu, gatverdamme. Dat gebeurd dus niet vaak (lees nooit). Ben van shock vergeten er een foto ervan te maken maar bah. Gelijk m’n hele wasmachine grondig schoongemaakt in de hoop dat ie straks niet meer meurt. Was bijna in staat een nieuwe wasmachine te kopen mij God hĂ© :sweat_smile::joy:

1 like

Ah ja dat kan echt flink schimmelen. Ik laat sinds een tijdje het doseerbakje open staan als de was klaar is en dat helpt wel! Dan kan het beter drogen denk ik.

2 likes

Haha ja dat is zo goor :joy: Heb je ook de rubberen rand in de deuropening schoongemaakt? Daar gaat vaak resten wasmiddel enz in zitten en dan krijg je vetluis van, dan gaat je was ook meuren.

1 like

Je kan dat bakje eruit halen en in het gat waar dat bakje zit kan flink wat schimmel zitten haha

1 like

Ja die tip las ik ook dus ga ik ook mooi even onthouden

1 like

Ook het gedeelte waar het bakje inzit voor hoever ik erbij kon :sweat_smile:

2 likes

Oh Thanks dit ga ik zo ook nog even doen. Wat een ellende. Vind volwassen zijn niks aan :joy:

3 likes

Dat kan vast, heb zelf helaas geen vaatwasser :joy:

1 like

Ja dat is de reden dat ik dat hele bakje nooit heb gebruikt. Gewoon het wasmiddel/poeder in zo’n wasbol flikkeren, dan heb je nergens last van

4 likes

Bij mijn wasmachine komt er alsnog water door het bakje als ik een wasbol gebruik. Mijn toestel weet niet waar het wasmiddel zit, dus het bakje wordt gespoeld met water en dus nat.
Ik zet het bakje altijd op een kiertje nadat ik het toestel heb gebruikt.

HAHA ik kijk random in dit topic en ging helemaal stuk om deze foto

En ergens eerder ging het over soep in vierkanten :joy:

1 like

Mijn inbreng voor dit topic is dat ik weleens kliekjes die ik in diepvriesvakken bewaar, gewoon zo uit zo’n zak eet als ik te moe ben na het werk om het fatsoenlijk op te warmen of op een bord te leggen :cowboy_hat_face: zoals nu weer

12 likes