Hoi dat is goed ik stuur je even een dm
Edit: reeds weg
Kan je dit niet doneren aan een luierbank? Kan vast van pas komen voor veel gezinnen.
Ze zijn inmiddels weg maar zoiets heb je hier in de buurt ook niet, ik heb iig online niks kunnen vinden.
Heb mn bericht aangepast
Ik verkoop een grijze babyset voor de stokkestoel en een witte tray (die ook op de babyset past). Bij interesse wil ik je wel een foto sturen. Gebruikt maar kan nog zeker meerdere rondes mee. Vraagprijs 45€
VERKOCHT
Verkoopt er hier iemand nog vans/adidas sambas/new balance sneakers in maat 23 toevallig?
Ik help me ff onthouden dat ik morgen voor je kijk
herinnering ![]()
Kak te laat morgen nieuwe poging hahaha
Ik heb ozweego adidas maar is maat 22!
Ik verkoop aantal babyspullen. Staat ook op Vinted. Allemaal nog in hele goede staat.
Stokke tuigje voor Tripp trapp 25 euro >> verkocht
Stokke limas half buckle draagzak 60 euro
Stokke babyset lichtblauw 25 euro
Heb je bij dat tuigje ook de schuifjes om hem aan de zitten vast te maken? Zo ja, dan heb ik interesse!
Ja die zitten er bij. Vergeten op de foto te zetten. Er is net 1 iemand voor je die interesse heeft. Als dat niet doorgaat, laat ik je weten.
Wil je dit alleen als set verkopen? Ik heb namelijk alleen het blad nodig.
Wel duidelijk dat mn Mn kind “ineens” in de tripptrapp zit, haha. En heb dus alleen de babyset, maar de rest nog niet gekocht
Nee hoor, mag ook los. Stuur me maar een PBtje.
Ik heb 2 bedden van petit Amélie te koop.
1x hoogslaper
1x een junior huisbedje ook in grijs
Foto’s van de bedden op aanvraag via pM.
Ik verkoop wat zwangerschapskleding (maat 38-42) en babykleding, via vinted maar stuur me vooral een PB als je het liever via hier doet.
Ga het de komende dagen nog met veel meer aanvullen!
Is hier nog iemand die kleding in maat 128/134 verkoopt? ![]()
Verkoopt iemand toevallig een fijne mooie luiertas?