Heb je specifieke dingen nodig?
Nee hoor, ik ben alvast de garderobe in de volgende maat aan het samenstellen. Op Vinted is het maar net geluk hebben dat iemand veel van dezelfde maat heeft, en via hier is toch de kans groter dat iemand net de kast heeft opgeruimd en een linkje deelt
Ik heb veel zomerkleding in maat 74, kan het komende week wel online zetten.
Ik ga van de week even kijken, zitten hier met sommige dingen nog in 74 maar een hoop kan ook al weg.
https://www.amazon.nl/dp/B09HDL6FM2/ref=pe_28126711_487102941_TE_SCE_dp_1
Mag gratis opgehaald worden (net buiten Amsterdam), maxi-cosi nomad.
Let op: Komt volgens mij niet al te best uit de autostoeltest van anwb. Wij hebben 'm vooral gebruikt op vakantie (huurauto) zodat we geen autostoel hoefden te huren.
Het staat online (jongenskleding maat 74, voornamelijk zomerkleren)! Stuur maar een berichtje als iemand een linkje wil
.
Ik heb nog drie dichte dozen inlegvellen van Popolini (voor wasbare luiers). Wil iemand die overnemen tegen verzendkosten?
Ik heb nog eea op Vinted staan en mag echt tegen kleine prijsjes weg want gaan verhuizen
O.a. ook Fedde en Kees (met beetje verkleuring rondom de hals) en kleding van maat 56-110 zo ongeveer en restje positie kleding ook. En… stuur gerust een berichtje als ik even een “boek” moet toevoegen voor gratis verzending haha.
Boek voor verzending werkt niet meer zag ik vandaag. Zodra je er iets anders bij doet buiten de categorie moet je toch betalen.
Misschien kun je nog wel het product in de categorie boeken zetten maar is ook een risico op een ban natuurlijk.
Heb je deze nog? Anders wil ik ze wel ![]()
Ik heb twee kaartjes voor de musical Dolfje Weerwolfje en Foeksia de mini heks in Theater Lawei in Sneek voor aankomende zaterdag 21 febr aanvang 14:30
Ik verkoop ze voor de helft van de prijs (25 euro).
ik baal vreselijk, ik heb ze maanden geleden gekocht als verrassing en nu heeft mn dochter onverwachts iets anders
had me serieus verheugd op dit uitje maar hopelijk kan ik iemand anders blij maken
https://www.ntk.nl/voorstelling/dolfje-weerwolfje-foeksia-de-miniheks
Ik ben gisteren geweest en het was echt zooo leuk! Dus tip voor iedereen die twijfelt om ze van je over te nemen!
Ja, helemaal mee eens!
Sorry hier heb je echt niks aan maar dit lijkt me zoooooo leuk! Woon alleen totaal niet in de buurt. Maar m’n dochter leest nu telkens allemaal Foeksia boeken en ik geniet er zelf ook zo van.
Ik baal ook zo erg!!
Mijne is dus GEK van Dolfje (ze wil ook weerwolf worden en heeft al meerdere keren gevraagd of ik haar met volle maan wil wakker maken
) En nu ik jouw bericht lees, ook zien om Foeksia te introduceren.
![]()
Ok dit is een heeeeel late reactie, maar ik zie deze eenhoorn ineens weer bij de HEMA!
Dankjewel! Was de knuffel ondertussen al tegengekomen in de hema en heb er nog 1 gekocht.
Mocht iemand nog zwangerschapskleding verkopen voor lente/zomer (grote 36/kleine 38), stuur me vooral een berichtje! Ik vind de meeste kleding heel saai of oubollig of ik voel me er niet lekker in omdat mn taille verdwijnt en mn borsten ook te groot voelen, dus ik ben ook nog op zoek naar gewoon tips om een beetje lekker in je vel te kunnen zitten qua kleding tijdens je zwangerschap.