Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Oké komt ‘ie!
( @Konijntje @Printemps @Fredje )

Trui, CarlijnQ, 74-80

Meer over de trui

Groen witte trui van CarlijnQ, veel gedragen met echt een fijne trui, nog steeds super mooi! Valt eerder als 80 dan 74, heeft K lang kunnen dragen. Prijs: €10,-

Trui Lindex, legging Bobo Choses, 80

Meer over de set

Trui van Lindex en legging van Bobo Choses, verkoop ik als setje. Legging is maat 74 maar valt eerder als 80. Is ooit mee geverfd dus er zit een heel lichte vlek in, zie foto. Valt amper op overigens als je kindje het draagt. Prijs voor de set: €15,-

Truitjes, Hema&Zara, 74

Meer over de truitjes

Vallen true to size. Rechter longsleeve is qua kleur tussen zwart en donkergrijs in, beetje dat (bewust) verwassen idee. Set voor €5,-

WEG Overall, Zara, 86 (valt kleiner)

Meer over de overall

Is van Zara, maat 86 maar valt eerder als 80. Wel lekker baggy / wijd maar bij K (die nu 86/92 heeft) ging hij al bij het kruis trekken. Niet zo veel gedragen. Prijs: €7,50

EVEN WACHTEN!!1!!1
(Nee geintje, maar er komt wel nog meer aan)

2 likes

WEG Spijkerjack, Zara, 86

Samenvatting

Valt true to size. Lekker veel gedragen als jasje afgelopen zomer over een trui of T-shirt heen. Prijs: €7,50

Setje, Zara, 74

Meer over het setje

Super cute, Bordeaux rood chill setje van Zara, 74. Vond het broekje ietsje smal vallen. Lijkt op de foto een stuk meer afgedragen dan in het echt overigens! Prijs €7,50

WEG Trui Mini Rodini, 80-86

Meer over de trui

Van m’n favo merk, baal zo dat hij wat te kort wordt. :sob: Valt true to size. Er zit een heel klein vlekje op, zie hier onder. Prijs: €12,50

Set Noé&Zoë, 3/6maanden

Samenvatting

Poging 2 om deze set te verkopen! Van duurzaam merk Noe&zoe uit Berlijn. Alles is maar 3-6maanden, de gestreepte legging is 6-12 maanden. Super leuk met elkaar te combineren als je van patronen mixen valt. Is dus een romper, longsleeve, mutsje en 2 leggings. Prijs: €17,50

CarlijnQ en Zara, 80

Samenvatting

Licht blauwe short van CarlijnQ, andere short en T-shirt van Zara. Blauwe broekje is 86 maar valt echt flink smal, dus als 80 (74 lukt zelfs ook nog), daar zit een wat lichter geworden plekje op de linkerkant. Prijs voor de set: €12,-

Korte tuinbroek, Zara, 86

Samenvatting

Korte tuinbroek, rood/wit gestreept. Is tegen de zomer helaas te klein voor K. Echt een fijn ding! Prijs: €6,-

Linnen setje, H&M, 80

Samenvatting

Luchtig setje van H&M van linnen. True to size. €5,-

OKÉ KLAAAAAAAAR

2 likes

Ja snap ik! Ik twijfelde ook of ik ze al online wilde zetten of toch wachten, maar dacht ik probeer het gewoon.

Overall is voor jou! Heb volgens mij je adres etc nog wel. :relaxed:

1 like

Heb interesse in het spijkerjasje, maar @Oprah ook, zie ik. En aangezien zij ook een trui wil, is dat denk ik makkelijker voor je om samen te doen!
Anders houd ik me aanbevolen :blush:

Ja, hij is al gereserveerd door @Oprah, helaas!

2 likes

Ah super leuk! Maar helaas hier een jongen.

Trouwens, mooi dorp woon je! Daar kom ik vandaan haha

1 like

Nou eigenlijk… :wink:

Heeft iemand toevallig een Fedde en Kees laken liggen? Ik wil dit wel proberen voor onze onrustige slaper, maar het is nieuw zooo duur :scream:

Hmm ja, daar had ik wel gekeken maar ik vond de prijs nog best hoog voor tweedehands. Nieuw kost 'ie 80 euro, en op mp zag ik 'm voor 65 en 70 erop staan. Maar ik zal het wel even in de gaten houden. Fijn dat het jullie zo goed bevalt. Ik vind het gewoon zo’n hoog bedrag als je niet zeker weet dat het werkt… Bedankt voor de tip in ieder geval!

VERKOCHT

Maat 98
Rookvrij en niet in droger geweest
Jasje beide kanten te dragen

Wat vraag je ervoor :blush:?

Ooh ben hier zo slecht in. €25?

Ik vind het een prima prijs ! :grinning:

Is goed. Ik wacht @Maison af en anders is het voor jou.

1 like

Wat een leuke stijl! Nog niet aan deze maat toe maar wilde het eventjes kwijt :grinning:

1 like

Ik wil het wel overkopen. Zou ik je een pb sturen ?

1 like

Ik zou goed alles netjes houden. Ik weet niet hoe snel hij groeit :rofl:

2 likes

Joe. Heb er ook wat opgegooid.
Ga vanavond ook nog even door de kasten heen :slight_smile:
62-68 meisje

Edit; mocht je iets zien en op de rest willen wachten, zeg t dan effe dan zet ik het op verborgen tot ik alles er op heb

Skipak te koop in maat 74. €12.50 incl verzendkosten.
Is nog in hele goede staat, weinig gedragen.