Verkoop- en weggeeftopic zw/k

J zit nog in 98 maar zal morgen even neuzen voor je!

1 like

jaaaaa twinning met J! Nou ja soort van haha

1 like

Of als iemand jongens kleding maat 92/98 verkoopt?

Hier nog veel zomerkleding maat 86 liggen. Maar moet eerst kijken wat er nog past. Maar meneer wil nooit iets aanpassen.

Ja, ik kijk mee!

Ik heb zelf nog een aantal (jongens) broeken en truien/ longsleeves in maat 86/92 te koop van oa Hema / H&M en Tumble n Dry. Vind dat die maten zelf wel ruim vallen dus mocht je interesse hebben kan ik je de foto’s even sturen. Kan voor een klein prijsje weg ( 6 broeken en 4 truien tezamen voor rond de 10 euro heb ik ze op Vinted staan).

Nee koop liever maatje groter en voor het voorjaar meer :rofl:

1 like

Nou nou, J heeft geen kleren meer :rofl:. Nee, grapje.

Het is vnl zomerkleding of simpel effen shirts en vestjes en wat broekjes. Merken zijn zeeman, jubel, feetje, hema, name it, h&m en geen idee haha. Ik heb ook nog korte broeken maar die moet ze passen en ze is niet thuis.

Dussss daar gaan we:
Maat 86 (maar kan nog met 92 en dont judge dat roze vestje, gekregen haha)

Maat 92 (allemaal van jubel, bij een shirt mist de froezel)

Maat 92 en jurkje is 98 maar valt klein

Mijn lievelingszomerjas in maat 92

Ik heb wel veel kleding liggen in die maat. Zoontje heeft echt een enorme groeispurt doorgemaakt en zit nu in 110 (dat wordt al snel te kort). Is pas 4 jaar. :weary: ik zal van het weekend proberen wat foto’s te maken. Wisselende merken.

Is goed. Mijn peuter is nog geen 2 en gaat nu al naar 92/98 stop de tijd :weary:

Jongens/genderneutraal 80 vinted-accounts mogen ook mijn kant op! Kan t op vinted zelf allemaal niet zo vinden.

Iemand hier interesse in een universele rode parasol voor aan de kinderwagen of buggy?

Mag ik je vinted account vast volgen voor de zomerkleding? :grin:

Zeker

Het is me eindelijk gelukt om wat foto’s te maken, dit is allemaal maatje 68 :slight_smile: Hoop dat er iets bij zit voor iemand hier. Laat maar weten als er vragen over de kledingstukken zijn.

Iemand interesse in een (of twee) Maxicosi Pebble? Zwart, geen vlekken want altijd met hoes gebruikt en met verkleiners. Alleen de riempjes zijn een beetje pillig. Geschikt voor gordels en Isofix.
Mag weg voor een klein prijsje want staan in de weg ivm verhuizing. Hit me up als je interesse hebt!

Dieren broek Zara maat 80 €3
Wit broekje Prénatal maat 62: €3
Wit broekje HEMA maat 56: €3

Licht blauwe legging HEMA maat 80: €1
Groene broek HEMA maat 86: €1
Blauwe broek Size 9M (maat 80) valt klein: €1
Pyjama vissen maat 80: €1,50
Groen shirt maat 80: €1 deze heb ik ook in blauw en nog gestreept.

Even alvast een spoiler hier haha! Wil vanavond kleding online gooien. Ga toch weer meer dingen verkopen. Merken onder andere Mini Rodini, CarlijnQ, Lindex, Bobo choses, Zara en H&M. Dacht ik probeer het eerst hier voordat ik het via Vinted doe.

Super gender neutraal allemaal, alles maat 68-86 zo’n beetje. Ga straks de foto’s maken. Alvast een sneak preview;

7 likes

Ohooo die trui met diertjes. Love it :heart_eyes:

1 like

Wanneer verkopen jullie de kinderkleertjes? Wachten jullie tot er geen kinderwens meer is, of verkopen jullie zodra je kindje eruit gegroeid is en kopen jullie bij een eventuele tweede weer nieuwe kleertjes?

Leuk! Dikke ruzie hier om je kleertjes straks :grin:

Edit: dat spijkerjasje idd, @Printemps :heart_eyes:

2 likes