Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Donsje laarsjes, zijn gevoerd vanbinnen. Zijn de kapi exclusive’s in de kleur alpaca beige. Maat 18-24.

30,-

4 likes

EDIT: Verkocht

Ik verkoop onze Stokke FlexiBath incl. standaard, slang, stop, en baby insert. Maximaal 5-6 keer gebruikt omdat ons zoontje badderen nooit echt leuk vond (douchen wel).

Zou voor het hele pakket graag 80,- willen hebben. Ophalen mogelijk in Amsterdam. Staat ook op MP.

2 likes

Baby-Towel-Green-1-Bewerkt

Handdoek om je baby mee af te drogen, ik vond het maar niks maar onze commode stond ook in de badkamer dus het was wat onnodig.
Ik heb hem niet heel vaak gebruikt, mag weg voor 15 euro exclusief verzendkosten. (is nieuw 48€)

3 likes

Ik ben wel geïnteresseerd! Verkoop je ook via Vinted?

2 likes

Yess, stuur je even een PB met je profielnaam?

2 likes

Ik verkoop een hele hoop zwangerschapskleding/borstvoedinfsedinf via Vinted (met name jurkjes)

1 like

Ik heb kleding op vinted gezet, het meeste is 80 of 86. Op dit moment staat het nog verborgen omdat ik bijna op vakantie ga. Maar mocht je er iets tussen zien staan, laat het dan even weten. Ik zou het nog voor m’n vakantie kunnen verzenden.
De link van m’n profiel verstuur ik via een pb.

Samenvatting

5 likes

Ik vind een aantal dingen leuk! Ben wel benieuwd naar je profiel. Ze zit al in 86 dus misschien beperkt dat de keuze :blush:

1 like

Ik ben ook wel geïnteresseerd :slight_smile:

2 likes

Super leuke kleertjes.
Welke maat is het?

Daar ben ik weer met mijn opruimwoede. Ik heb 3 sets Playmobil 123 te koop, zeg maar de peuterversie van Playmobil zonder kleine onderdeeltjes enzo: een piratenschip, ark van Noach en kinderdagverblijf. De laatste 2 kun je ook ‘inklappen’ en makkelijk meenemen.

Edit: de ark is verkocht

Alles compleet en in heel goede staat. Piratenschip 10 euro, de andere 2 12.50. Staat allemaal op Vinted, pm voor mijn profiel.

8 likes

Is er iemand geïnteresseerd in een Artipoppe draagzak (die denim kleur)? Heel weinig gebruikt want we hebben ook een Tula.

Ik verkoop het ikea keukentje van mijn kind omdat hij er nooit mee speelt. Ik moet nog even alle keukenspeelgoed wat we hebben erbij zoeken, maar dat mag dan ook mee.

Hij is verkocht.

5 likes

Geen idee of er nog veel op staat, maar zou graag het linkje willen :relaxed:

2 likes

Verkocht

2 likes

Ik heb misschien wel interesse als ie er nog is😊

2 likes

Maat 62 prenatal en Hema

1 like

80 H&M en zeeman

1 like

Ik heb heel veel voedingshirts en jurkjes geupload, bijna 40 stuks :see_no_evil:.
Foto’s van m’n favorieten

Edit : 50% korting als je zegt dat je vh forum bent :partying_face:.

4 likes

Maat 68, Tumble n Dry, nieuw met kaartjes. Verkoop ik voor 11 euro samen excl verzending

1 like