Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Daar ben ik weer met mijn opruimwoede. Ik heb 3 sets Playmobil 123 te koop, zeg maar de peuterversie van Playmobil zonder kleine onderdeeltjes enzo: een piratenschip, ark van Noach en kinderdagverblijf. De laatste 2 kun je ook ‘inklappen’ en makkelijk meenemen.

Edit: de ark is verkocht

Alles compleet en in heel goede staat. Piratenschip 10 euro, de andere 2 12.50. Staat allemaal op Vinted, pm voor mijn profiel.

8 likes

Is er iemand geïnteresseerd in een Artipoppe draagzak (die denim kleur)? Heel weinig gebruikt want we hebben ook een Tula.

Ik verkoop het ikea keukentje van mijn kind omdat hij er nooit mee speelt. Ik moet nog even alle keukenspeelgoed wat we hebben erbij zoeken, maar dat mag dan ook mee.

Hij is verkocht.

5 likes

Geen idee of er nog veel op staat, maar zou graag het linkje willen :relaxed:

2 likes

Verkocht

2 likes

Ik heb misschien wel interesse als ie er nog is😊

2 likes

Maat 62 prenatal en Hema

1 like

80 H&M en zeeman

1 like

Ik heb heel veel voedingshirts en jurkjes geupload, bijna 40 stuks :see_no_evil:.
Foto’s van m’n favorieten

Edit : 50% korting als je zegt dat je vh forum bent :partying_face:.

4 likes

Maat 68, Tumble n Dry, nieuw met kaartjes. Verkoop ik voor 11 euro samen excl verzending

1 like

Ik heb hem zeker nog. Je kunt me een berichtje sturen als je wilt

Wie kan ik blij maken met dit boek tegen verzendkosten

Ik zou het graag van je overnemen! :smile:

3 likes

Ja tuurlijk! Stuur maar een PM, kan ook verzenden via Vinted

3 likes

Ik verkoop de little smoby parkeergarage. Kleine beschadiging bij de wasstraat. Ik dacht zelf aan €15? Verzenden kan via vinted

Ik heb even mijn Vinted erbij gezet. Wel zo makkelijk! Daar staan ook de maten en prijzen. Meeste maten zitten tussen 92 en 104 in!

2 likes

Ik heb mijn vinted vd week ook bijgewerkt, vooral maat 50-80, voor meisje of soms unisex

1 like

Maat 86 & 92 jongens kleding geupload op vinted

6 likes

Mijn Vinted aangevuld. Voornamelijk jongenskleding / unisex maat 80.

3 likes