Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Volgens mij is dit de Day 2, de Day 3 heeft een soort mesh / gaas bij de bak onderin.

2 likes

Supermooie donsjeslofjes maat 12-18 maanden. Staan voor 25 euro op mn Vinted. Niet op gelopen, wel af en toe op gekropen.

2 likes

Tw; tweedehands wasbare luiers

Twee overbroekjes van Breberky (billenboetiek) maat 1. Zeer geschikt voor pasgeboren baby’s. Wij hebben ze gebruikt vanaf week 2 t/m 5 maanden (maat 68). Slechts door een kindje gebruikt waarvan we ook nog 2 maanden op vakantie waren. Echt nog zo goed als nieuw.

€17,50 p/s of €30 voor beide.

9 likes

Wat een mooierds :heart_eyes:

2 likes

En ook nog superfijn in gebruik. Kopen? :star_struck:

Leuk! Heb je een linkje naar je Vinted?

1 like

Ja!

2 likes

Iemand nog een fijne 4 seizoenen slaapzak in de aanbieding toevallig? Baby is nu 6 maanden dus beetje op de groei ofzo

Ik heb wat accessoires voor een bugaboo wagen:
Seat liner
Regenhoes
En een voetenzak (met een extra dekje)

Allemaal in het zwart. Als iemand interesse heeft, stuur me even een berichtje. Dan maak ik wat foto’s

2 likes

Leuk, ik wil de memory wel als dat goed is.

Ik heb ook 2 Ielm buitenpakken te koop in maat 92. Donkerblauw met dino’s en donkerblauw met unicorns, pauwen en vosjes. Beide in heel goede staat, geen vlekken, rits nog prima en met capuchon. 27.50 per stuk via Vinted.

3 likes

Met pijn in m’n hart maatje 50/56 de deur uit :sob:

Vestje van Moms and Minis maat 56 (niet gedragen) €20

Boxpakje Moms and Minis maat 56 (niet gedragen) €25

Broekjes Moms and Minis maat 56 €10

Overslagshirtje wit Moms and minis maat 56 €10

Truitje Heppiejoe maat 50/56 €10

Broekjes Heppiejoe maat 50/56 €10

Boxpakje Noppies, zowel in maat 50 als in maat 56 €20 (maat 50 op de foto)

Alles gewassen met Neutral wasmiddel (ook de ongedragen items), niet in de droger geweest. Rookvrij huis. Prijzen per stuk.

4 likes

Lantaarn boekje en puzzeltrein tellen. Is mee gespeeld maar nog in nette staat. Helemaal compleet. €3,50

1 like

Geïnspireerd door het andere topic. Ik heb deze nog te koop.

De achterkant is een beetje geel verkleurd. Hij doet het nog goed. Kun je nog eens een kop warme koffie drinken als jonge moeder… Zitten ook speciale adapters bij zodat er normale penlites in kunnen ipv het vreemde formaat batterij dat er orgineel in zit

1 like

Ik kijk hier naar en hoor de deuntjes gewoon haha. Was hier ook een succes!

5 likes

Oja wel handig om er bij te zetten. Dacht zelf aan €20.

1 like

Heeft iemand hier nog een Freddy de vuurvlieg te koop? Was een mega hit bij ons eerste kind en heb die toen weggegeven aan vrienden. Wil voor het tweede kind er weer 1, maar misschien is hij wel voor een vriendelijk prijsje op de kop te tikken!

2 likes

Ik weet niet of jullie een hoogvliet in de buurt hebben, maar daar is die nu. Het het gekocht kinderen had iemand hem bij de kruidvat vandaan.

1 like

Hij staat op Vinted echt heel vaak te koop

2 likes

He shit, alleen bij mn schoonouders maar die zijn op vakantie
En @Mexi goeie! Thanks

3 likes