En nog dit denim rugzakje van sissy-boy
Vinted staat hier boven!
Ik verkoop de Macicosi Iora cosleeper in kleur Essential Graphite. Is voor één kindje gebruikt (ongeveer 6 maanden) en nog in perfecte staat. Ik zou er graag ongeveer €125 voor willen, maar een goed bod is het overwegen ook waard.
Foto’s kan ik zeker sturen bij interesse! Ophalen in Gouda (eventueel kan ik hem ook brengen in omgeving Utrecht of Breda).
Ik heb een zgan draagzak, Ergobaby 360 in de aanbieding. Ik heb uren gegoogeld voor ik deze kocht en deze zou écht ergonomisch voor je baby moeten zijn Je kan hem op 3 manieren dragen (buik rug en op je zij). De babyinsert die je erbij kan kopen zou ik ook nog moeten hebben.
Bij interesse stuur me even een dm voor eigen foto’s. Ik dacht zelf aan 80 euro (nieuw zijn ze tussen de 150/200).
Ik verkoop dit te schattige pakje. Krijg m’n baby hier echt niet meer in gepropt helaas, anders had ik het gedaan.
Het is 100% katoen, gebreid maar wel lekker dik. Het is de Australische maat 000, wat 0-3 maanden is, maar ik vind het eerder iets tussen 56-62. Door de grootte en het weer maar 1 of 2 keer aan gehad.
Ik vraag er vijf euro voor, kan wel met de brievenbusposr denk ik.
Verder heb ik nog heel veel inbakerslaapzakken te koop (ik ben wanhopig geweest haha):
Allemaal zo goed als nieuw, sommigen zelfs maar 1 keer gebruikt behalve de Meyco inbakerdoeken, die zijn wel veel gebruikt maar werken nog prima. Stuur een dm voor foto’s.
Edit: inmiddels is alleen nog de Pacco doek beschikbaar!
Haha herkenbaar met die inbakerdoeken. Die love to dream maat M is dat die maat vanaf 6 kg tot 8kg? Ik heb wel interesse als dat zo is.
Het is precies deze! Zelfs nooit gewassen, mijn baby vond het niks want die was meer into dwangbuizen.
Heb hem teruggezocht in mijn mail, tijdstip van bestelling: 03.24 haha
Oh top, dan neem ik hem graag over van je. Had je al een dm gestuurd vannacht.
Herkenbaar hoor Hoop dat het jullie baby helpt
verkocht.
verkocht.
Lekker warm winterpak van phil&phae, maat 6-12 maanden. Staat voor 30 op vinted, maar ik zet m daar altijd wat hoger in.
Vinted van ons:
Beginnen eerst met jongenskleding en daarna die van m’n dochtertje die veel te snel uit de kleding groeit
Ik heb veel meisjes en unisex kleding maat 62 op vinted gezet. Zara, mini rodini, play up, 1+in the family oa
Als iemand de link wil, let me know
Wat jongens kleding maat 86 op Vinted gezet. Voornamelijk Zara/H&M.
Op Vinted staat het altijd wel iets duurder, want iedereen stuurt toch altijd “wil je dit verkopen voor €1?” 🫠😶
Link naar Vinted: ftromp - profiel lid - Vinted
Ik heb een volwassen kaartje voor Grote Schijn in het Kralingse Bos (Rotterdam) vanavond over. Kinderen tot 4 zijn gratis.
Iemand interesse?
Er is inmiddels wel redelijk wat verkocht, als je ff zegt dat je van FF bent dan maken we er wel een mooie prijs van!
Ik heb een aantal schoenen in de verkoop. Kan ook via vinted. Ik heb ook eventueel meer foto’s. Prijs in overleg
Ton&ton sneakers maat 24 l. Gedragen, maar zien er nog prima uit!
Ton&ton laarsjes maat 25.
Uggs laarsjes maat 25. Hebben wel wat liefde nodig
Wij verkopen de autostoel (tot 1 jaar) van Joolz Icl de bijhorend isofix base. Mocht iemand interesse hebben stuur even een DM. Goed onderhouden en volledig zwart.
Heeft iemand slaapzakken maat 68 te koop?
Zowel dunne als dikke zoek ik