Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Scotch en soda 104 kan via vinted

Lekker warm winterpak van phil&phae, maat 6-12 maanden. Staat voor 30 op vinted, maar ik zet m daar altijd wat hoger in.

4 likes

Vinted van ons:
Beginnen eerst met jongenskleding en daarna die van m’n dochtertje die veel te snel uit de kleding groeit :smiling_face_with_tear:

4 likes

Ik heb veel meisjes en unisex kleding maat 62 op vinted gezet. Zara, mini rodini, play up, 1+in the family oa
Als iemand de link wil, let me know

Wat jongens kleding maat 86 op Vinted gezet. Voornamelijk Zara/H&M.

Op Vinted staat het altijd wel iets duurder, want iedereen stuurt toch altijd “wil je dit verkopen voor €1?” 🫠😶

Link naar Vinted: ftromp - profiel lid - Vinted

Ik heb een volwassen kaartje voor Grote Schijn in het Kralingse Bos (Rotterdam) vanavond over. Kinderen tot 4 zijn gratis.

Iemand interesse? :slight_smile:

1 like

Er is inmiddels wel redelijk wat verkocht, als je ff zegt dat je van FF bent dan maken we er wel een mooie prijs van!

3 likes

Ik heb een aantal schoenen in de verkoop. Kan ook via vinted. Ik heb ook eventueel meer foto’s. Prijs in overleg

Ton&ton sneakers maat 24 l. Gedragen, maar zien er nog prima uit!

Ton&ton laarsjes maat 25.

Uggs laarsjes maat 25. Hebben wel wat liefde nodig

Wij verkopen de autostoel (tot 1 jaar) van Joolz Icl de bijhorend isofix base. Mocht iemand interesse hebben stuur even een DM. Goed onderhouden en volledig zwart.

Heeft iemand slaapzakken maat 68 te koop?
Zowel dunne als dikke zoek ik

1 like

Ik heb er wat, stuur je mn vinted.

1 like

Ik heb een mooie roze van Name It, zonder mouwen maar wel een wat dikkere. Maar dat is maat 62-68, weet niet of je dat zoekt?

1 like

Ik heb wat jongenskleding en unisex rompers op mijn Vinted gezet. Maat 62-86.

Iemand interesse in een babyset (dus niet de newbornset) voor de Stokke Tripp Trapp in wit?

Edit: Verkocht

1 like

Denk dat dat alweer wat aan de kleine kant is. Toch bedankt!

1 like

Is er toevallig iemand die een leuk skipakje te koop heeft in 104 of 110?

Verkoopt iemand 1 of 2 winterslaapzakken met lange mouwen (liefst niet afritsbaar), minimaal 3 TOG? Voor een jongetje dat nu maat 86 heeft.

2 likes

Ik ben wat kleine (maat 50, misschien later ook 56) kleding op Vinted aan het zetten! Onder andere deze zelfgekochte setjes:

Ik heb ook nog wat zwangerschapskleding erop staan, maat M/L, onder andere m’n favoriete spijkerbroek.

Ik heb ook een aantal dingen die na twee baby’s echt de deur uit kunnen (met mixed feelings :pleading_face:).

Als eerste de Joolz Day3 kinderwagen in Marvellous Green. Voor twee kindjes veel gebruikt en dus wel echt gebruikssporen maar ik hoef er echt niet veel voor, hoop vooral dat ik er nog iemand blij mee kan maken.
Heb er eventueel ook een meerijdplankje bij en diverse accessoires (voetenzak, regenhoes etc.). Bij interesse kan ik foto’s maken!

Een wit babybadje van Bébé-jou (met standaard), ook voor twee kindjes gebruikt maar in prima staat. Mag gratis opgehaald worden in Gouda.

1 like

Vallen de zwangerschapsleggings van H&M goed op maat? Ik twijfel een beetje tussen maat s en m.