Ik heb er wat, stuur je mn vinted.
Ik heb een mooie roze van Name It, zonder mouwen maar wel een wat dikkere. Maar dat is maat 62-68, weet niet of je dat zoekt?
Iemand interesse in een babyset (dus niet de newbornset) voor de Stokke Tripp Trapp in wit?
Edit: Verkocht
Denk dat dat alweer wat aan de kleine kant is. Toch bedankt!
Is er toevallig iemand die een leuk skipakje te koop heeft in 104 of 110?
Verkoopt iemand 1 of 2 winterslaapzakken met lange mouwen (liefst niet afritsbaar), minimaal 3 TOG? Voor een jongetje dat nu maat 86 heeft.
Ik ben wat kleine (maat 50, misschien later ook 56) kleding op Vinted aan het zetten! Onder andere deze zelfgekochte setjes:
Ik heb ook nog wat zwangerschapskleding erop staan, maat M/L, onder andere m’n favoriete spijkerbroek.
Ik heb ook een aantal dingen die na twee baby’s echt de deur uit kunnen (met mixed feelings ).
Als eerste de Joolz Day3 kinderwagen in Marvellous Green. Voor twee kindjes veel gebruikt en dus wel echt gebruikssporen maar ik hoef er echt niet veel voor, hoop vooral dat ik er nog iemand blij mee kan maken.
Heb er eventueel ook een meerijdplankje bij en diverse accessoires (voetenzak, regenhoes etc.). Bij interesse kan ik foto’s maken!
Een wit babybadje van Bébé-jou (met standaard), ook voor twee kindjes gebruikt maar in prima staat. Mag gratis opgehaald worden in Gouda.
Vallen de zwangerschapsleggings van H&M goed op maat? Ik twijfel een beetje tussen maat s en m.
Heeft iemand toevallig een draagjas maat 38 te koop?
Lastig! Ik twijfel normaal tussen M en L (broek 38/40 zonder zwangerschap) en kon deze leggings niet heel erg lang aan. Toen ik echt een buik kreeg werden ze wel echt te klein en van een ander merk heb ik toen L gekocht. Klinkt dus wel alsof iig normaal een kleinere maat hebt dan ik!
Dank! Dan zal een M voor mij waarschijnlijk goed zijn.
Ik heb de kast van de jongste uitgezocht en een aantal dingen op vinted gezet.
Bruin berenpakje maat 68 van H&M
Wikkeldeken van Jollein in jeans blue met gaten voor de autogordels
Teddy slofjes van Lodger 3-6 maanden.
Setje van H&M.
Meer foto’s staan op Vinted
, mocht je liever via daar kopen ivm verzenden voel je vrij om een bod te doen, heb het iets hoger ingezet.
Edit; items die zijn verkocht, weg gehaald.
Valt dat skipak groot of klein? Mijn baby zit nu in 74 maar kan ook al best 80 aan. Als hij heel ruim valt, durf ik het wel aan.
Ik vind hem best ruim vallen, kan hem vanavond even passen bij de jongste, dan weet ik het zeker. Die zit nu qua shirts in 86 en broeken 80 of 86 dat ik het flink om moet slaan.
Graag! Ik zoek nog zo’n pakje dus zou mooi zijn als hij het past!
Ik vind ze zeker maat groter vallen. Heb ze elke winter opnieuw.
Ik heb ale slaapzakken hier even uitgezocht en op vinted geknald (3 stuks) plus nog wat andere kleding die niet meer past. Maat 80/86 vooral. kk010l - profiel lid - Vinted
Ik ben wel geïnteresseerd in de waterafstotende slofjes maat 19-21 als @anon37686689 die er niet bij wil en eventueel ook in de regenjas!