Ik heb deze over. Zelf heb ik ook maat XL. Mocht je er belang bij hebben dan mag je een pb sturen.
Iemand interesse in deze twee Mini Rodini shirtjes? Maat 80/86, zou zeggen dat ze meer als 80 vallen.
En ik heb hier nog 2x gedragen Shoesme schoentjes. In maat 21. Waren van m’n oudste maar m’n jongste begint gelijk met 22. Nieuwprijs is 69,95, mogen weg voor 10 euro.
En Bergstein laarsjes maat 19, vallen als 20. Zool is helemaal heel. Idem, te klein voor de jongste.
Mogen weg voor 5 euro.
Ik heb miss wel intereesse in de schoentjes, staan ze ook op vinted en heb je meer fotos?
Ze staan op Vinted ja! Voor 15 euro, maar ze mogen voor 10 euro weg. Daar staan ook vijf foto’s ofzo.
Stuur me even een berichtje dan deel ik mijn username.
Mijn borstvoeding periode is ten einde kijk er met heel veel liefde op terug. En mijn man is blij dat alle flesjes, schilden, dopjes etc nu de deur uit gaan
heb alles te koop gezet op Vinted.
Wij houden het bij twee kinderen en nu m’n zoon echt uit maat 56 is gegroeid, heb ik alles in maat 50 en 56 op Vinted gezet. Bundelkorting staat aan!
Ik ga binnenkort met m’n zoontje op vakantie en er is een zwembad!
Iemand een zwembroekje en/of zo’n drijfding (geel gevaarte) over? Hij heeft ong maat 68 maar is met z’n 10 kilo best een flink jochie.
Yes, heb ik te koop staan
Ik heb deze te koop staan maar als iemand m hier op komt halen nag je hem gratis meenemen
Ik ben op zoek naar dit t-shirt van Feetje in maat 86 (collectie van vorig jaar). Vorig jaar zomer was zoontje in twee keer knipperen eruit gegroeid dus wil ‘m graag ook dit jaar hebben. Gek genoeg kom ik op vinted niet verder. Als iemand deze in goede staat te koop heeft, laat het me weten!
Heeft er iemand baat bij 10 kleine onderbroekjes (maat 74/80)?
Ik zou normaal geen ondergoed doorgeven, maar weet nog hoe lastig die te vinden zijn. Dus vandaar dat ik vind het zonde vind om ze zomaar weg te doen.
Ze zijn dus wel gebruikt, maar niet heel lang. Ze zijn nog gewoon netjes.
Ja! Ik stuur je een pb.
Is het biecht als ik zeg dat ik bij kleintjes onderbroeken/ondergoed doorgeven niet gekker vind dan gewone kleding of bijv rompers bij baby’s?
Je kan het toch gewoon heet wassen en een plas ongelukje beperkt zich niet tot een onderbroek. Dus dan zou broeken of leggings doorgeven ook een no-go moeten zijn. Of bovenkleding kan spuug op komen… of rompers of hydrofielen bij baby’s nou dat is dan allemaal potentieel goor.
Ik zou dus zeggen: lekker doorverkopen/geven die onderbroeken
Eens!
Ik verkoop 10 setjes wasbare herbruikbare zoogcompressen van Billenboetiek. Stuur maar pb als je interesse hebt!
Omg leuk! Ben morgen weer in Dordt. Is het zo’n dierenkop die je op kan hangen?
Het is niet hetzelfde, maar mocht je ‘m nergens meer kunnen vinden heb je nu bij Zara ook een lief truitje met een croissant (zie kinderaankopen topic!)
Ik heb deze in maat 62. Laat maar weten of je daar eventueel interesse in hebt!