Ik heb deze te koop staan maar als iemand m hier op komt halen nag je hem gratis meenemen
Ik ben op zoek naar dit t-shirt van Feetje in maat 86 (collectie van vorig jaar). Vorig jaar zomer was zoontje in twee keer knipperen eruit gegroeid dus wil ‘m graag ook dit jaar hebben. Gek genoeg kom ik op vinted niet verder. Als iemand deze in goede staat te koop heeft, laat het me weten!
Heeft er iemand baat bij 10 kleine onderbroekjes (maat 74/80)?
Ik zou normaal geen ondergoed doorgeven, maar weet nog hoe lastig die te vinden zijn. Dus vandaar dat ik vind het zonde vind om ze zomaar weg te doen.
Ze zijn dus wel gebruikt, maar niet heel lang. Ze zijn nog gewoon netjes.
Ja! Ik stuur je een pb.
Is het biecht als ik zeg dat ik bij kleintjes onderbroeken/ondergoed doorgeven niet gekker vind dan gewone kleding of bijv rompers bij baby’s?
Je kan het toch gewoon heet wassen en een plas ongelukje beperkt zich niet tot een onderbroek. Dus dan zou broeken of leggings doorgeven ook een no-go moeten zijn. Of bovenkleding kan spuug op komen… of rompers of hydrofielen bij baby’s nou dat is dan allemaal potentieel goor.
Ik zou dus zeggen: lekker doorverkopen/geven die onderbroeken
Eens!
Ik verkoop 10 setjes wasbare herbruikbare zoogcompressen van Billenboetiek. Stuur maar pb als je interesse hebt!
Omg leuk! Ben morgen weer in Dordt. Is het zo’n dierenkop die je op kan hangen?
Het is niet hetzelfde, maar mocht je ‘m nergens meer kunnen vinden heb je nu bij Zara ook een lief truitje met een croissant (zie kinderaankopen topic!)
Ik heb deze in maat 62. Laat maar weten of je daar eventueel interesse in hebt!
Nee, maar evt wel zegels van de AH waarmee je ze met korting kunt kopen
Ik heb ook gekeken, 22 spaarkaarten vol haha. Dus wil er wel drie aan je overmaken hoor
@Duif fijn dat je nog iets hebt kunnen vinden!
—
Ik verkoop twee slaapzakken van Puckababy, de newborn bag 0-6 maanden 0.5 TOG. Per stuk €50 of samen voor €80.
Ik wil helemaal geen baby meer maar ik ben echt een sucker voor kleine slaapzakjes. Man wat schattig
Ja dacht nog zal ik er een bewaren als aandenken van hoe klein ze was 🥹 maarja wat moet je daar mee dacht ik toen haha.
stof over.
Deze twee handgemaakte (nieuwe) shirtjes op vinted gezet , ijsjes is een family fabrics stof. bio katoenen tricot 's. Mocht iemand hier belangstelling hebben graag een pb. Mag ook zonder vinted.
OEPS, al VERKOCHT
Superleuke shirtjes!
Dank je