Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Ik heb weer wat dingen op Vinted gezet.

Arket, Mini Rodini, Marmar Copenhagen, Zara, Tinycottons. Babykleding vooral maat 56 tm 68 en wat peuterkleding in maat 92-98

Linkje naar profiel.

3 likes

Nee sorry!

1 like

Is er toevallig iemand die nog leuke Loco Bambino boekjes te koop heeft? :smile:

Verkoopt er iemand een carnavalspakje maat 86 voor een jongen? Op het kdv mogen de kindjes verkleed komen, maar bij ons thuis is carnaval niet echt een ding :sweat_smile:

Heb je wellicht iets van gewone kleding waarmee je hem kan verkleden? denk aan gestreept pakje met een zwart mutsje en dan een sticker op de borst met ‘boevencode’, of een donkerblauw truitje met een rode boerenzakdoek om zijn nek of iets in die richting?

1 like

Ik ken ook iemand die gaten in een geel T-shirt had geknipt en een muisje op de schouder had geplakt en toen was het kind verkleed als gatenkaas :joy: vond ik vrij briljant gevonden

20 likes

Ik kan je niet echt helpen aan een kostuum maar vind t leuk om ideen op te doen.

Hierbij wat hendige pekskes:

Samenvatting

5 likes

Aah we hebben nog wel een gestreepte pyjama liggen dus het wordt een boevenpakje haha :blush:

1 like

Ik verkoop op mijn Vinted de Fedde & Kees Nunki lakentjes in donkergroen. Zowel de wieg- als de ledikantversie.

2 likes

Heeft er iemand een positiebadpak te koop in maar XL?

Ik zit tegen mijn verlof aan en wil een keer gaan zwemmen, maar vind het zo zonde om daar een nieuw badpak voor te halen.

2 likes

Hoi, ik heb er wel eentje over, een zwarte! Zal morgen een foto maken, kun je mij een prive berichtje sturen (lukt me niet en ik ben een forum leek)?

2 likes

Of als je reageert via je telefoon op haar, linksboven op het pijltje klikken en dan kiezen voor nieuw bericht.

3 likes

Yes ik ga je een berichtje sturen!

Mocht je niet via deze weg iets vinden, Devathlon heeft een betaalbaar exemplaar: Zwangerschapsbadpak voor zwemmen Romane | NABAIJI | Decathlon.nl

2 likes

Goede tip! Denk alleen dat dat wel een heel dun stofje is😅

Heb een (“normaal”) badpak van dit merk en dat is echt een hele prima mooie stof! Geen slechte kwaliteit, schijnt totaal niet door. In mijn zwemklasje hebben overigens veel vrouwen een badpak hiervan en die zijn allemaal prima en mooi. Zou ‘t wel aanraden hoor!

5 likes

Ik heb net weer een hele zwik kleding op Vinted gezet. Jongens en meisjes, het meeste wat ik er nu op heb gezet is maat 98, 104 en 110 maar er staat ook nog genoeg in 86 en 92 op.
Er zijn ook Zara items waarvoor ik te laat was met retourneren, nieuw met kaartjes dus. Stuur me maar een pb als je mijn Vinted profiel wil!

Een aantal van de dingen die ik verkoop:

1 like

Heb je een Vinted link? Ik zoek vooral 98/104 voor meisjes dus wil wel even een kijkje nemen!

1 like

Ik ga B haar kleinste maatjes weg doen. Ik dacht zet het even hier voordat ik het op vinted gooi.

Hema maat 62

Prenatal maat 56

Babidu maat 54 (spaans)

(Er zit een licht roze stipje in)

Dirkje maat 50

2 likes

Ik heb weer wat babykleding voornamelijk boxpakjes op mijn vinted gezet in de kleinere maatjes waar mijn dochter nu is uitgegroeid!

https://www.vinted.nl/member/37621201

1 like