Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Love deze post in combinatie met je foto haha. Wat een ding

5 likes

Ik heb zelf helaas geen kinderen die hier op passen maar wat een leuk ding!

-weggegeven-

12 likes

Nou disclaimer als ze er op zitten kunnen ze niet zo goed met hun benen bij de grond om te duwen omdat dat zadel best breed is. Het is leuker om achter te lopen/op te zitten/spullen in te doen

1 like

Ben je ze al kwijt?

1 like

Nee nog niet!

Oehhh! Sowieso erg geïnteresseerd in de douche handschoen(en) en als je hydrofielen over hebt ook zeker.

3 likes

Interesse in de grote doeken

1 like

Oh in heb interesse!

1 like

Hier ook interesse, mocht het niet doorgaan met eerder geïnteresseerden :blush:

1 like

Ik heb eventueel ook nog een stapel hydrofiel doeken die gratis weg mogen. Niet zulke mooie als bovenstaande. Meeste zijn gewoon wit. Als er nog interesse voor is en bovenstaande user is haar spullen kwijt, kan ik wel een foto maken.

2 likes

Is er hier iemand met een urban arrow die ik blij kan maken met een door mijn schoonmoeder gemaakte zonne hoes?
Ze heeft van schaduwdoek een hoes gemaakt wat precies over de tent past van de UA bakfiets, zodat je niet telkens de tent eraf moet halen.

3 likes

Heeft iemand misschien deze liggen in maat 98 of 104 en wil je er vanaf? Het is echt de lievelingsbroek van mijn zoontje, hij vraagt er elke dag om, maar hij is echt veel te klein aan het worden. Ik kan hem niet vinden op Vinted helaas.

4 likes

Ik verkoop wat Duplo. Alles staat op Vinted ook de prijzen! Alles is nog in nette staat en alleen bij Assepoester mist het instructieboekje.

Belle’s Ballroom

Assepoester en koets

Minnie’s huis en cafe

Spiderman en vrienden kermisavonturen

Mijn Vinted account is: https://www.vinted.nl/member/66508430-rjhl21

Dit is al van een tijdje terug, heb je ze toevallig nog?

En OXO Tot babyvoeding diepvriesbakjes. Pakketje van 3 stuks, amper gebruikt.

€10,-

Ik heb mijn vinted weer bijgewerkt, maat 80 meisje

https://www.vinted.nl/member/56536606-mloesjuh45

4 likes

Long shot, maar verkoopt iemand toevallig dit shirt van Mini Rodini in maat 98?

Zou hem fantastisch vinden voor mijn neefje haha

2 likes

Volgens mij is deze van Tiny Cottons (niet Mini Rodini)

4 likes
5 likes