Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Oh grapje, vandaar dat ik alleen gekke sites kreeg haha :joy: Dankjulliewel @dblauw Helaas inmiddels weg in zijn maat

EDIT: Ik bleef een foutmelding krijgen, maar toen ik naar mijn wagentje ging zat ie er toch in :crossed_fingers:t2:

8 likes

Ik heb ( voorjaar/zomer editie) kledingbundels voor een meisje van maat 62,68,74,80/86 en 86/92 op mijn Vinted staan. Merken zijn voornamelijk Zara, H&M, Hema, Name It, prenatal.

Graag even een DM bij interesse ivm herkenbaarheid naam!

2 likes

Graag! Mn beide meisjes zitten in de genoemde maten :partying_face:

1 like

Heb je een DM gestuurd!

3 likes

@Uprooted Mijn dochter draagt nu 68, dus ben ook wel benieuwd of er iets tussen zit!

2 likes

Graag!

Jaa graag :smiling_face_with_three_hearts: 74 hier!

1 like

Ja graag!

2 likes

Iemand baat bij veel baby (jongens) kleding maat 56 62 en 68. Geen “echte” jongens kleding met tractors ofzo maar ook geen roze bloemetjes. Klein deel staat op Vinted maar echt zoveel nog niet.

Interesse! In de grotere maatjes

Heeft heel misschien iemand deze in maat 98 of 104 en zou je hem willen verkopen? Ik zou hem heeel graag van je willen overnemen. Hij is helaas niet meer te koop. Is van het merk Next.

6 likes

Ik ben wel benieuwd! :blush:

2 likes

Ik zal deze week wat meer foto’s maken!
Echt nog veel meer dan dit. Zie nu toch tractors haha.

1 like

Die broekjes in 62! :smiling_face_with_three_hearts: Ben benieuwd

1 like

Nu op vinted in een maat groter

1 like

Een aantal, niet heel veel. Zal ze naar je sturen na uitzoeken, denk donderdag.

1 like

Heeft iemand interesse in dit boek? Mag weg tegen verzendkosten.

1 like

Iemand een fijne buggy te koop? Eentje die bij voorkeur in de bagage vakken in vliegtuig mag.

Heeft iemand in de omgeving Utrecht of Leiden een stokke babyset inclusief tray te koop? :slight_smile:

Ik heb heel veel neutrale kleertjes op mijn Vinted gezet, maat 74, 80 en 86. Ik heb een zoontje maar veel is ook unisex (1 pyjama met dino’s, dat is het haha).

https://www.vinted.nl/member/36744374-linnnd

2 likes