Oh grapje, vandaar dat ik alleen gekke sites kreeg haha Dankjulliewel @dblauw Helaas inmiddels weg in zijn maat
EDIT: Ik bleef een foutmelding krijgen, maar toen ik naar mijn wagentje ging zat ie er toch in
Oh grapje, vandaar dat ik alleen gekke sites kreeg haha Dankjulliewel @dblauw Helaas inmiddels weg in zijn maat
EDIT: Ik bleef een foutmelding krijgen, maar toen ik naar mijn wagentje ging zat ie er toch in
Ik heb ( voorjaar/zomer editie) kledingbundels voor een meisje van maat 62,68,74,80/86 en 86/92 op mijn Vinted staan. Merken zijn voornamelijk Zara, H&M, Hema, Name It, prenatal.
Graag even een DM bij interesse ivm herkenbaarheid naam!
Graag! Mn beide meisjes zitten in de genoemde maten
Heb je een DM gestuurd!
Graag!
Jaa graag 74 hier!
Ja graag!
Iemand baat bij veel baby (jongens) kleding maat 56 62 en 68. Geen “echte” jongens kleding met tractors ofzo maar ook geen roze bloemetjes. Klein deel staat op Vinted maar echt zoveel nog niet.
Interesse! In de grotere maatjes
Heeft heel misschien iemand deze in maat 98 of 104 en zou je hem willen verkopen? Ik zou hem heeel graag van je willen overnemen. Hij is helaas niet meer te koop. Is van het merk Next.
Ik ben wel benieuwd!
Die broekjes in 62! Ben benieuwd
Nu op vinted in een maat groter
Een aantal, niet heel veel. Zal ze naar je sturen na uitzoeken, denk donderdag.
Iemand een fijne buggy te koop? Eentje die bij voorkeur in de bagage vakken in vliegtuig mag.
Heeft iemand in de omgeving Utrecht of Leiden een stokke babyset inclusief tray te koop?
Ik heb heel veel neutrale kleertjes op mijn Vinted gezet, maat 74, 80 en 86. Ik heb een zoontje maar veel is ook unisex (1 pyjama met dino’s, dat is het haha).