-verkocht-
Hier was dit speelgoed geen succes, er wordt nooit mee gespeeld. Het is de zoef zoef vrolijke dierenboerderij van V tech.
€15?
-verkocht-
Hier was dit speelgoed geen succes, er wordt nooit mee gespeeld. Het is de zoef zoef vrolijke dierenboerderij van V tech.
€15?
Graag! Ik stuur je een dm
Ik heb een deel van de zolder opgeruimd en m’n Vinted aangevuld. Heb nog wat pakketjes kleding in maat 50 en 56 en losse items in maat 62. Bundelkorting staat aan!
En ook Vinted bijgewerkt, veel maat 98-104, nog een paar dingetjes vanaf 74.
https://www.vinted.nl/member/84186119
Een deel van de kleding, zit van alles tussen
Ik verkoop o.a. dit sweatertje, gemaakt van een duurdere family fabrics stof. Mag voor € 8,- weg omdat er een (niet heel opvallend) schoonheidsfoutje in de stof zit. Kan via vinted. Het is een dunne sweat, leuk voor nu, killere zomerdagen en/of herfst.
B
Molletje in de regen.
EDIT: SORRY VERKEERDE FOTO
Ik heb interesse! Ik stuur je een pb!
Ik kan bevestigen dat het een waanzinnig leuk truitje is! De grotere maat hangt hier in de kast.
Toen jij hem had geplaatst vond ik hem meteen ook zo leuk!
Ik heb zwangerschapskleding te koop! Vooral zomerjurken en 2 badpakken die amper gedragen zijn! Komt uit een rook- en diervrij huis. Niks is in de droger geweest. Bij interesse of meer foto’s stuur me een berichtje! Alles is van h&m trouwens!
Mag ik prive een foto van de wikkeljurk & een betere foto van het vlekje?
Ooh deze broek is zo fijn, ik zou die echt iedere zwangere vrouw aanraden. Heb hem zelf echt mega veel gedragen, past overal bij, super rekbaar, luchtig maar niet koud en paste echt vanaf week 20 t/m de kraamweek.
Edit : 2 overbroekjes en 3 dozen inlegvellen zijn verkocht dus nu nog maar 110 euro voor alles!
Ik verkoop mijn wasbare luierset, alles bij elkaar mag weg voor 150 euro.
5 x popolini inlegvellen popli
20 x totsbots bamboozle maat 2 (6 groen, 6 rood, 8 blauw)
2 x totsbots aio
1 x petit lulu met inlegger (4 - 15 kg)
2 x petit lulu overbroekje
1 x totsbots overbroekje (maat 2)
4 x overbroekje elf (met print)
1 x overbroekje popolini (stippen)
2 x motherease maat M (wit)
5 x blumchen overbroekjes
1 x kijani wetbag
6 x boingo luierklem
1 x ikea variera luieremmer
1 x totsbots luieremmer
4 x totsbots luierzak
2 x totsbots peenut pad
1 x disana wollen overbroek 86/92
1 x hessnatur wollen overbroek 74/80
41 x cheeky wipes (zonder bakjes)
10 x popolini ultrafit (3 - 15 kg)
10 x oude inleggers zoals teddy (kleurrijk)
5 x fleece inlegvel
11 x diverse overbroekjes
2 x goodmama wasbare luier (vergelijkbaar met petit lulu)
2 x oude wasbare luier
5 x diverse pocketluiers
1 x wetbag met kapotte rits
2 x mini wetbag
Diverse inleggers (15 stuks)
Het is dat ik al voorzien ben maar dit is echt een topdeal!
Niet in de aanbieding, maar juist op zoek naar dit item.
Heeft iemand deze trui van het merk Snurk in 98 of groter? Vinted en Marktplaats gaven helaas geen resultaat.
Met pijn in mijn hart verkoop ik wat eerste kleren van mijn baby. Het zijn kleine maatjes. Daarom ook allemaal niet superveel gedragen. Komt uit een rook- en diervrij huis en niks is in de droger geweest. Bij interesse of meer foto’s stuur maar een dm!
Setje van Noppies. Nooit gedragen. Maat 56