Iemand interesse in deze schoentjes? Maat 22
Ik vind ze enig maar mijn zoontje heeft één smaller voetje dus dat past niet goed helaas! Nieuw, nooit buiten gedragen. Voor eigen foto’s pb
Iemand interesse in deze schoentjes? Maat 22
Ik vind ze enig maar mijn zoontje heeft één smaller voetje dus dat past niet goed helaas! Nieuw, nooit buiten gedragen. Voor eigen foto’s pb
Pssss versturen kan ook via vinted!
Oké, daar is ‘tie dan. Een berichtje dat de mensen die een setje kaarten (evt met houten bak + zout) willen hebben kunnen pre-orderen. Ik denk dat dit de handigste manier is omdat ik dan weet hoeveel setjes kaarten ik moet bestellen en/of bakjes met zout moet regelen.
Twee opties:
Alleen de kaartenset: €11,95 (excl verzenden)
Het gaat om een alfabet kaartenset met de schrijfletter erop afgebeeld. De kaarten worden full color gedrukt op 400 grams papier, op A7 formaat (7,4 x 10,5 cm) met afgeronde hoeken. Let op, dit is groter dan op de foto die ik gepost heb, omdat de schrijfletters dan beter zichtbaar zijn voor kinderen.
Dit kan verstuurd worden als brievenbuspost, categorie 50 - 360 gram, volgens mij voor €3,70 via PostNL.
Kaartenset + houten bakje met gekleurd zout: 22,95 (excl verzenden)
Naast de kaartenset krijg je dan ook een houten bakje (20,5 x 20,5 x 3,5 cm) en een zakje gekleurd zout (ong 200gr). Dit zout is gekleurd met voedingskleurstof. Je kunt aangeven welke kleur je het liefste zou willen hebben, dan ga ik mijn best doen.
Dit moet verstuurd worden als pakketpost. Volgens mij is de goedkoopste optie via DHL €5,45 naar een servicepunt of €6,45 naar een thuisadres. Verzenden kan in overleg.
Uiteraard is hier thuis ophalen ook prima. Ik woon boven de Merwede op de grens van Zuid-Holland en Gelderland.
Appel
Boot
Citroën
Dinosaurus
Elfje
Flamingo
Gitaar
Huis
Inktvis
Jachtluipaard
Krokodil
Leeuw
Meloen
Nijlpaard
Orka
Panda
Quad
Regenboog
Spin
Taart
Ufo
Vos
Wereldbol
Xylofoon
Yak
Zeehond
Als je interesse hebt, stuur me dan een DM met wat je wilt hebben. Dan krijg je van mij een betaalverzoek. Wat betreft de fysieke bakjes met zout moet ik even kijken wat haalbaar is voor mij om te maken. Op = op Mocht het ergens om niet lukken, krijg je uiteraard je geld gewoon terug!
Als alles volgens planning gaat maak ik dit weekend de laatste versie van de kaartenset af en kan het begin van de week naar de drukker. Ik hoop ze dan snel binnen te hebben, maar houd je uiteraard op de hoogte.
Mocht je niet willen pre-orderen snap ik dat natuurlijk ook helemaal. Wellicht heb ik wat over, en kan je het later nog bestellen als ik ze binnen heb. Weet dan natuurlijk nooit zeker of ik voldoende heb.
Edit: oh jongens, ben helemaal ontroerd door de leuke en lieve reacties 🥹♥️
Ik verkoop wat puckababys (3x mini en 1x piep) en dit regenpak van WHEAT (maat 74/9mnd). Staat ook op mn Vinted, pb maar voor mn profiel
Ben echt overweldigd door jullie enthousiasme en vertrouwen. Zo lief Heb genoeg bestellingen om de kaartjes te laten drukken! Bedankt allemaal! Ben druk bezig deze helemaal netjes te maken, zodat ze hopelijk begin van de week naar de drukker kunnen. Lekkere exposure therapy voor m’n perfectionisme
maar komt vast goed.
Zou leuk zijn als ik wat overhoud om nieuwe dingen te maken want ik heb zoveel ideeën. Een zoekkaart met dieren in de tuin, een lente sensory bin vulling en eentje voor de zomer, levenscyclus kaarten van dieren. Heb ook een insta aangemaakt en ben aan het kijken voor een website. Kan dit natuurlijk niet via hier blijven doen.
Maar wordt vervolgd dus.
Super leuk! Ik ben benieuwd wat je in de toekomst nog gaat maken. Mijn zoontje is nu nog iets te klein (7 maanden) voor dit soort dingen maar ik ga zeker je Instagram in de gaten houden! deel je die hier als het zover is?
Wat leuk, zou je de insta willen delen? Ik ben benieuwd, heb nog niks tegen m’n kind gezegd maar denk dat hij het heel leuk gaat vinden, of in zijn woorden ‘vet’.
@Kiwi en @Sproetjes, ja die link zal ik binnenkort delen hoor! Moet de bijbehorende URL nog even registreren voor iemand anders ‘m jat dus zodra ik daar tijd voor heb gemaakt deel ik waar je me kunt vinden.
Edit
Oh shit ik zie dit nu pas, bestellen kan niet meer denk ik?
EDIT: Oh, nog niet naar de drukker. Wel dus?
Haha, ja kan nog hoor!
Edit: de kaartjes zijn nu (7 mei) naar de drukker!
Mocht je overhouden dan hou ik mij aanbevolen!
Oudste is druk bezig met letters en cijfers schrijven.
Oh wat leuk! Ja kan, ik ga meer sets laten drukken als er nu besteld zijn. Stuur maar een DM!
Is er iemand die interesse heeft in 2 zwangerschaps/voedingspyjama’s in maat XL/XXL 44/46? Ik hoef er niets voor
Ik heb een heleboel kleding, sandalen en slaapzakken erop gezet in maat 86/92/98/104 en 22/23.
O.a. dit
Mijn vinted is https://www.vinted.nl/member/42723095-nonusbanonus
Als je iets wilt, zeg dan even dat je van het forum bent, ik zet alles er altijd voor een hogere prijs op.
Voor de mensen die me niet op insta volgen maar wel een setje besteld hebben. Ik heb gisteren de drukproef mogen bekijken en ben er super enthousiast over, dus heb ze groen licht gegeven voor het afdrukken van alle setjes. Ze verwachten daar een week voor nodig te hebben. Dus hopelijk kunnen ze eind volgende week op de post!
Ik heb na de verjaardag van mijn kinderen de speelgoedkast opgeruimd en een boel (veelal (vrijwel) ongebruikte) dingen op Vinted gezet.
Bijv 2x Logi case sets (4+ en 5+, ideaal voor onderweg of in een restaurant), Frozen spellen en Rupsjenooitgenoeg rijgkaarten.
Daarnaast ook veel kleding, vooral meisjes 98-110. Maar ook ongedragen Dilling hemden en broekjes bijvoorbeeld.
Kleine greep hieronder, stuur me een PM voor mijn profiel.
Heb je de logi case sets nog? Dan wil ik ze wel
Yes heb ze allebei nog. Zal ze reserveren voor je. Via Vinted? Je weet me te vinden denk ik hè?
Dank ik app je wel even