Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Haha, ja kan nog hoor! :grin:

Edit: de kaartjes zijn nu (7 mei) naar de drukker!

3 likes

Mocht je overhouden dan hou ik mij aanbevolen!
Oudste is druk bezig met letters en cijfers schrijven.

2 likes

Oh wat leuk! Ja kan, ik ga meer sets laten drukken als er nu besteld zijn. Stuur maar een DM!

Is er iemand die interesse heeft in 2 zwangerschaps/voedingspyjama’s in maat XL/XXL 44/46? Ik hoef er niets voor :relaxed:

1 like

Ik heb een heleboel kleding, sandalen en slaapzakken erop gezet in maat 86/92/98/104 en 22/23.

O.a. dit

Mijn vinted is https://www.vinted.nl/member/42723095-nonusbanonus

Als je iets wilt, zeg dan even dat je van het forum bent, ik zet alles er altijd voor een hogere prijs op.

4 likes

Voor de mensen die me niet op insta volgen maar wel een setje besteld hebben. Ik heb gisteren de drukproef mogen bekijken en ben er super enthousiast over, dus heb ze groen licht gegeven voor het afdrukken van alle setjes. Ze verwachten daar een week voor nodig te hebben. Dus hopelijk kunnen ze eind volgende week op de post!

11 likes

Ik heb na de verjaardag van mijn kinderen de speelgoedkast opgeruimd en een boel (veelal (vrijwel) ongebruikte) dingen op Vinted gezet.
Bijv 2x Logi case sets (4+ en 5+, ideaal voor onderweg of in een restaurant), Frozen spellen en Rupsjenooitgenoeg rijgkaarten.
Daarnaast ook veel kleding, vooral meisjes 98-110. Maar ook ongedragen Dilling hemden en broekjes bijvoorbeeld.
Kleine greep hieronder, stuur me een PM voor mijn profiel.

1 like

Heb je de logi case sets nog? Dan wil ik ze wel

1 like

Yes heb ze allebei nog. Zal ze reserveren voor je. Via Vinted? Je weet me te vinden denk ik hè?

Dank ik app je wel even

2 likes

Ik verkoop een autostoeltje/maxi cosi. De bugaboo turtle air by nuna. Had er 2 via marktplaats gescoord met bases maar hebben maar 1 maxi cosi nodig, maar het was een goeie deal.
In zeer goede staat. 1 jaar gebruikt aldus de oude eigenaren.

Ophalen in Hoorn NH. Prijs NOTK.

Samenvatting

4 likes

Bikini en pet. En er staan nog wat andere zomerspullen op!
Link: https://www.vinted.nl/member/66508430-rjhl21

1 like

Heb contact met de drukker gehad en ik was nog niet helemaal tevreden. Dus er wordt nog aan gewerkt :grimacing: Hoop snel heel blij te zijn met wat ze maken! Keep you posted!

3 likes

We zien het vanzelf wel verschijnen, voor mij geen haast.

1 like

Iemand die dit badje wil hebben?
Mag gratis weg, ophalen omgeving Rotterdam of verzenden maar is een groot ding.

2 likes

Ik heb weer wat dingetjes op mijn Vinted gezet. Zomer dingetjes voor meisjes, maatje 50 t/m 68 ook wat jongenskleding maat 86,92,98. Arket, Daily Paper, Hema, Zara, H&M etc. Ook verkoop ik een hele fijne Lodger slaapzak.

1 like

Mocht er hier een liefhebber voor zijn, ik bied deze twee nieuwe handgemaakte shirtjes nu voor een zacht prijsje aan

7 likes

Wat een mooie shirtjes zeg, heb je die zelf gemaakt?

Ja, ik maak ze zelf. Als ik van mijn naaiprojecten stof “over” heb kijk ik wat ik er nog van kan maken en bied het dan voor een vriendelijke prijs aan op vinted en soms hier.

2 likes

Heb babyspeelgoed uitgezocht, mocht iemand nog op zoek zijn. Prijzen zijn bespreekbaar.
Voor mijn vinted graag pb

2 likes