Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Ik verkoop een autostoeltje/maxi cosi. De bugaboo turtle air by nuna. Had er 2 via marktplaats gescoord met bases maar hebben maar 1 maxi cosi nodig, maar het was een goeie deal.
In zeer goede staat. 1 jaar gebruikt aldus de oude eigenaren.

Ophalen in Hoorn NH. Prijs NOTK.

Samenvatting

4 likes

Bikini en pet. En er staan nog wat andere zomerspullen op!
Link: https://www.vinted.nl/member/66508430-rjhl21

1 like

Heb contact met de drukker gehad en ik was nog niet helemaal tevreden. Dus er wordt nog aan gewerkt :grimacing: Hoop snel heel blij te zijn met wat ze maken! Keep you posted!

3 likes

We zien het vanzelf wel verschijnen, voor mij geen haast.

1 like

Iemand die dit badje wil hebben?
Mag gratis weg, ophalen omgeving Rotterdam of verzenden maar is een groot ding.

2 likes

Ik heb weer wat dingetjes op mijn Vinted gezet. Zomer dingetjes voor meisjes, maatje 50 t/m 68 ook wat jongenskleding maat 86,92,98. Arket, Daily Paper, Hema, Zara, H&M etc. Ook verkoop ik een hele fijne Lodger slaapzak.

1 like

Mocht er hier een liefhebber voor zijn, ik bied deze twee nieuwe handgemaakte shirtjes nu voor een zacht prijsje aan

7 likes

Wat een mooie shirtjes zeg, heb je die zelf gemaakt?

Ja, ik maak ze zelf. Als ik van mijn naaiprojecten stof “over” heb kijk ik wat ik er nog van kan maken en bied het dan voor een vriendelijke prijs aan op vinted en soms hier.

2 likes

Heb babyspeelgoed uitgezocht, mocht iemand nog op zoek zijn. Prijzen zijn bespreekbaar.
Voor mijn vinted graag pb

2 likes

Heb de kaarten vanmiddag opgehaald en ze zijn deze keer gelukkig super mooi geworden! Ben enorm opgelucht (want zag al allemaal doomscenarios voor me). Ga de komende dagen alles inpakken en laat weten wanneer de pakketten op de post gaan / opgehaald kunnen worden. :grin:

31 likes

Ik verkoop deze sandalen van Shoesme in maat 24, ze zijn nooit gedragen.
Zelf heb ik ze gekocht op vinted alleen de wreef van onze dochter past er niet in.

Ik zou er graag €15 voor willen hebben.

4 likes

Alle kaartensets zijn vrijdag gepost, dus wellicht hebben mensen die zaterdag al gehad of komen ze dinsdag. De pakketten geef ik morgen af bij DHL, dus die zullen hopelijk in de loop van de week bij jullie aankomen. Ik hoor graag of het goed is aangekomen!

9 likes

Ze zijn prachtig! Mijn zoontje heeft het kaartje van de s (spin) zelfs mee naar bed genomen zo mooi vond hij hem :). Dankjewel!

24 likes

Aww… dat is echt te schattig! :smiling_face_with_three_hearts: Dank je wel!

De paketten heb ik net op de bus gedaan!

3 likes

Ik had de kaarten al vrijdag binnen en mijn dochter vond ze heel erg leuk! Mooi gemaakt ook, ziet er echt superprofessioneel uit!

4 likes

Ik heb wat zomerdingetjes op mn vinted gezet, oa mini rodini, donsje en een alwerogiletje. Alles tm maat 92

Prijzen zijn onderhandelbaar, ik zet ze op vinted altijd wat hoger.

2 likes

> Citaat

Heb mijn Vinted verder aangevuld met kleding t/m maat 92.

3 likes

Na de kaartjes en het zout, heb ik nu drie sensorische mixen gemaakt. Super leuk als basis in een speelbak en/of small worlds. Voor de liefhebbers hier een kleine heads-up. Via m’n Instagram @paperwhaleplay kun je meer info vinden en bestellen. Heb je geen insta en wel interesse, stuur me dan even een DM.

14 likes

Ja klopt!

1 like