Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Ik heb nog wat zomerjurkjes te koop! Ik zal je een deze dagen wel een pb sturen met foto’s.

Oh mijn gouden tip is trouwens: koop een kokerrok, dat heeft dan een minder hoog soepjurkgehalte en je kan het op heel veel verschillende manieren stylen. Met een cropped shirt en sneakers, of juist met hakken en een blazer/blouseje, of gewoon casual met een top en sandalen.

3 likes

O heel graag, dank! En leuk dat je het zegt, ik heb inderdaad 2 kokerrokken en dat zijn één van de weinige items die ik de vorige zwangerschap graag heb gedragen, in al het andere voelde ik me inderdaad soeperig terwijl loszittend normaal veel meer mijn stijl is.

2 likes

VERKOCHT

Iemand interesse in deze poezentrui van Daily Brat?
Is van de huidige collectie, volgens mij zelfs limited edition.

ZGAN, denk 1 of 2 keer gedragen. Geen gebreken. Ik heb hem op Vinted gekocht, maar de kleur is anders dan verwacht en staat mijn dochter helaas niet 🫣

Licht poeder roze. Katoen.
Maat 4-5 jaar, valt als maat 110, kleine 116.

Kan meer foto’s in DM sturen.

Mag voor €15 ex verzendkosten weg (forumprijsje :grimacing:).
Nieuwprijs 70,-, nu voor €35 in de uitverkoop bij DB.

6 likes

Suuuuperleuk, heb je 'm nog? Ik stuur even een DM.

Ik verkoop:

Een campingbed van het merk Qute in de kleur antraciet/mint

Er zit ook een goedgekeurd matrasje bij, het matras kan icm het campingbed veilig gebruikt worden.

Ik heb t nooit gebruikt voor mijn zoontje, vind het daarom zonde dat het blijft liggen. We vonden het toch te groot om 2 tassen mee te nemen op vakantie.

Ik dacht zelf aan 30 euro in totaal, ophalen in Amsterdam/purmerend

Ik verkoop daarnaast de Grimms regenboog, die ligt ook op zolder maar ik kan er foto’s van maken op verzoek. Prijs ook 30 euro

Verder gratis, voor iemand die het goed kan gebruiken, ook ophalen in Amsterdam
Van 2 jaar geleden medela dubbelzijdige kolf, niet handsfree (gesloten systeem) dus het hoeft van binnen niet gereinigd te worden. Ik heb niet heel intensief gekolfd, denk 6 maanden in totaal toen ik parttime werkte, het kan hoop ik mee voor een 2e ronde

1 like

Ik heb wel interesse in de regenboog mits je hem kan opsturen?

Hoi dat is goed ik stuur je even een dm