Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Heeft iemand hier interesse in een klamboe van Jollein? Ik kan zo snel even geen foto vinden ( heb hem al een jaar netjes opgevouwen in de kast), maar het is de ‘vorige’ versie grijs met witte ‘sluier’.
De piekstok gebruik ik nu deze keer weer maar heb een nieuwe kleur klamboe gekocht.

Hij mag weg tegen verzendkosten. Bij interesse zal ik hem alsnog even op de foto zetten!

EDIT; foto!

Ik ben wel benieuwd naar de foto! :blush:
Ik zoek nog 1 voor mijn dochter maar ben er nog niet uit qua kleur

Ik heb nog een prenatal flessenwarmer waar ik vanaf wil.
Als iemand in omgeving Rotterdam/Schiedam die wil hebben mag hij gratis opgehaald worden, anders wil ik alleen de verzendkosten ervoor hebben. :slight_smile:

2 likes

Ik heb interesse! Ik krijg in februari een baby, dit zou wel handig zijn! :slightly_smiling_face:

1 like

Iemand interesse in een pakket met meisjeskleding maat 44/50? Mijn kleine meisje is er uitgegroeid, maar het kan absoluut nog een ronde mee. Voornamelijk H&M en verder Prenatal, Noppies, Hema, Zeeman, Baby’s Only, Primark. Zitten geen vlekken in en komt uit een rookvrij huis:

Kleding


1 like

Verkoop je ook dingen los of alleen als pakket? Ik vind die twee boxpakjes van de Hema zo leuk. Zijn ze maat 44 of 50?

Ik heb een zwarte box in de aanbieding :slight_smile: als iemand hem wil is hij gratis op te halen in NH.

Diverse knuffels mogen voor een leuk prijsje weg en Noppies broek maat 74, nooit gedragen mag weg voor 5eu

Wat vraag je voor het paarse poppendoekje en het grijze konijn?

Samen voor €4

Gaaf is ie, wat wil je ervoor hebben!

Wat wil je ervoor hebben? :slight_smile:

Dan wil ik hem graag van je overnemen! Ik zal je pb sturen.

1 like

Ik ga weer een hoop kleding op Vinted zetten. Misschien heeft iemand hier ook interesse? Kleine selectie.

  • Broekjes zijn op maat gemaakt, staat 62/68 in maar vallen redelijk klein
  • jurkje Feetje maat 68, niet gedragen
  • De bekende Hema overgooier, maat 74. Vind hem super leuk maar zo onpraktisch dat ik hem nooit aantrek
  • Super leuk jurkje van prenatal maat 62, ook maar twee keer gedragen
gratis styling tip van kleine N

6 likes

Ja leuk :heart_eyes: kan je mij een pm sturen? Het lukt mij niet

1 like

Via Homerr is het vaak maar €1, maar dat duurt soms wel heel lang dus ik denk dat sommige mensen ook wel gewoon voor postnl of DHL kiezen, dat is geloof ik iets van 3,95? Maar weet ik niet zeker.

Ik zie dat het bij homerr een actie is, loopt van eind oktober tot eind december, daarna is het dus weer wat duurder maar ik zou niet weten hoe duur. Weet nog dat het ook een tijdje €2 was. Dat is ook voor pakketjes, dus heel goedkoop inderdaad, maar laatst moest ik er wel echt drie weken op wachten (duurzaam bedrijf).

De prijzen van de andere vervoerders weet ik zo niet precies maar het staat vast wel ergens in de app of op de site!

Voor een jongetje of meisje? :blush:

Ik heb misschien wel interesse! Dus mocht je het online zetten wil ik wel een linkje :blush:

1 like

Oooh welke maat is dat shirtje op die derde foto’s met die beestjes erop en dat gele broekpakje ernaast?