Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Hahaha kut ik vind alles op die eerste drie foto’s geweldig. En de broekjes eigenlijk ook :sob:

1 like

Oh welke maten zijn deze dingen
Giraffenromper
Roest gestreept zomerpakje
Groene en oudroze romper met ruffles
Rood setje
Lichtbruin tuinbroekje zonder pijpjes

Wat vraag je voor die dingetjes + de panterromper en het rode panterpakje? :grimacing:

Edit: en het dekentje lol

Perfect, een pakje in Nl zou 7,25 zijn volgens mij. Ik vind het wel fijn als het aangetekend verzonden wordt ivm de afstand en de drukte nu. Ik dm je even voor betaling enz!

Ah ja vind het zo tof allemaal! Maar ben bang dat het meeste te warm gaat zijn voor mijn zomerbaby :sweat_smile:

2 likes

Iemand interesse in 2 kerstbroekjes maat 62? Mogen weg voor 5 euro samen.

Aaah ik ben bang dat als ze net zo hard groeit als der zus dat dat niet meer gaat passen als het hier is, of nog net een weekje of 2. Jammer!

1 like

@Ovenschaal denk ook dat het te warm gaat zijn! Jammer!!

1 like

Ik heb net ook een hoop op vinted geknald, hier een selectie:


Maat 80/86/92

Maat 86

Maat 86

Maat 74

Maat 80

Leukkk! Die slaapzakken zijn gevoerd zo te zien, toch? Heb wel interesse in de groene!
En zijn die groene trui en die met heuvels dunne truien? Ze heeft nu namelijk maat 74, maar als het ook truien zijn die in het voorjaar kunnen, durf ik het wel aan. Heel leuk vind ik die met die heuvels!
Wat zou je voor de slaapzak + twee truien willen hebben?
Ik heb geen idee hoe vinted werkt en wat de verzendkosten dan zijn, maar dat komt vast wel goed :blush:

1 like

Ja klopt! En van die groene zijn de mouwen afritsbaar. Die twee truitjes zijn echt van die dunne sweaters, prima voor het voorjaar denk ik ja! Wat vind je van een 10tje voor alles samen? Excl verzenden?

Is het dinopakje met een trui eronder geschikt voor de winter of is het dunne stof?

Top! Kan dat dan hier via oh of is Vinted makkelijker?

Ja hoor! Stuur even een DM anders, regelen we t gewoon zo!

1 like

Wat grappig, 3 van deze items hebben wij ook :smile: goede smaak! Ik vind dat dino-pakje héél leuk maar helaas nog veel te groot.

1 like

Ik heb Vinted ook weer aangevuld.

Jongens/unisex kleren tot en met maat 80

Sorry, late reactie! Is echt een dun stofje idd, meer voor het voorjaar!

1 like

Hoeveel vraag je voor het dino pakje? En zie ik het goed dat er knoopjes onderaan zitten om makkelijk te verschonen?

Ja klopt, zitten knoopjes! En eh, 4 euro ofzo?