Ik heb je een DM gestuurd
Mag ik ook je username :)? Je profiel is verborgen dus een pb kan niet
Mag ik ook je username?
Ik ook alsjeblieft
Super leuke sneakers van shoesme. Maatje 30! Helaas maar maximaal een maand kunnen dragen want mevrouw kreeg een groeispurt en het was ook nog veel warm dus vooral sandalen gedragen.
Hopelijk wordt hier nog een ff-kindje blij van😊
Zal ze nog even goed poetsen voor ze weggaan haha
Toevallig iemand die een Melia peuterschaal verkoopt?
Oh wat een leuk pakje! Sorry hier heb je niks aan want mijn kind is tegen de winter al uit 68, anders had ik hem graag van je overgenomen.
Ik kan nog even een foto maken mocht iemand geïnteresseerd zijn, maar ik heb 3 Silly Silas leggings te koop in de maat 0-6 maanden in de kleuren bruin, zwart en groen. Ze zijn allemaal enkele keren gedragen en zo goed als nieuw. Ik kan ze verzenden maar ze kunnen ook opgehaald worden in Groningen.
Ja ze zijn alle drie met voetjes! Ik stuur je een pb!
Ik de groene wel!
Heeft iemand toevallig een skipakje / skibroek maat 86 te koop?
Perfect! Wat zou je ervoor willen hebben?
Mocht er iemand interesse hebben in meisjeskleding 110/116 ik ga aankomende week de kast van onze dochter uitspitten☺️
Top! Ik stuur je vanavond een pb. Vinted vind ik ook prima, weet niet wat het verschil is, doe maar wat voor jou makkelijk is!
Ik heb een vraag: zouden jullie deze schoentjes zelf nog kopen of niet? Ik ben namelijk van plan ze in de textielbak te gooien, maar zie ook vaak schoenen in slechtere staat op Vinted.
Kunnen zeker nog wel op vinted… Miss beetje de neus schoonmaken met soda maar verder zien ze er mi prima uit
Ik heb je een bericht gestuurd, ik zou het jasje graag overnemen🙂
Oh, jammer, dan is het niet goed gegaan met mijn berichtje🙃
Volgende keer beter😉
Ja hier zeker interesse!