Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Voor wie interesse heeft in babykleding voor een meisje maat 56/62/68, zwangerschapskleding, babyspullen:

Ah top! Heb een bundeltje aangemaakt via vinted :blush:

1 like

Leuk! :blush::raised_hands:t2:

2 likes

Even wat kleertjes op Vinted gezet, grootste deel mt 98/104/110, een geel truitje mt 92. (Zara, Lindex, Daily Brat, Beach Bandits, Arket)

1 like

Super! Dan plaats ik eind deze week even de fotos hier en zal ik je taggen :smiley:

Cover voor draagdoek, fleece van binnen. Mag voor €5 weg

2 likes

De romper heb ik niet, maar ik heb wel een vraag. :grin: Waar is dit broekje van? Zou echt perfect passen bij de cadeaus die ik heb voor een pasgeboren baby.

Precies die romper heb ik vorige week nog gekocht bij de Hema! Hingen er nog genoeg in verschillende kleuren ook.

Edit: ik kan morgen wel even kijken voor je want dan ben ik toch in de stad. Laat maar weten!

1 like

In Roosendaal heb ik ze toen gekocht. Ik ga morgen kijken voor je!

1 like

Mocht je ze niet meer kunnen vinden, deze van Lindex lijkt er heel erg op:

2 likes

Ik heb net gekeken maar ze hebben hier alleen nog maar maat 44 in die kleur hangen helaas.

Je hebt nu ook hele fijne andere bamboe rompers in ribstof bij de Hema, met lange mouwen. In antraciet en een soort camel / bruin, ook zo mooi!! Heb er 5 ingeslagen. Lijkt mij ook zo lekker zitten.

Ik heb ze laatst ook nog bij mij in m’n woonplaats gezien. Wilde het broekje graag maar die was ineens weg en daarna vond ik m ineens weer. Ben nu op vakantie, wil daarna wel kijken?

1 like

Ik heb er hier ook eentje die veel te groot is maar
is het zo gek om mouwtjes en voeten op te stropen? Ik vind het zo zonde om er nog een te kopen :tired_face:

Ik vind het zo jammer dat het lange mouwen rompers zijn van bamboo. Zo’n lekker stofje maar vind die lange mouwen onder lange mouwen shirt zo irritant

Oh ik doe die nu juist aan als ‘bovenkant’ zeg maar. Want vindt zelf een tshirtromper met een lange mouwen shirt nu wel erg warm. Een lange mouwenromper met een legging of broekje of salopette en als we naar buiten gaan een vestje erover! Of jasje dan.

Maar hoor vaak dat opa en oma vinden dat wij onze kinderen ‘ te koud’ aankleden dus kan ook aan mij liggen :grimacing:

Ik verkoop deze voedingstops van de H&M in maat S. In goede staat, ik heb ze niet veel gedragen, draag toch liever wat stevigers.

De ander zit in de was maar daar kan ik later eventueel nog een foto van maken.

Deze dus.

Nieuwprijs €19,95, ik wil er graag €5 voor.
Verzenden kan via vinted.

Edit: verkocht

Oh ik heb wel interesse, draag deze veel en mijn zwarte beginnen wat vaal te worden! Moet alleen straks even checken of ik een S of M heb :blush:

Is goed, laat maar weten!

Is er misschien iemand die een meisjes-skipak maat 92 verkoopt?

Ik heb ze ook in S! Zal je even een pb sturen.

1 like