Ik verkoop de Tula free to grow in de kleur discover.
Ik heb mijn baby nu 2x binnenshuis erin gehad en hij vond het vreselijk!!
Ik verkoop de Tula free to grow in de kleur discover.
Ik heb mijn baby nu 2x binnenshuis erin gehad en hij vond het vreselijk!!
Mag ik de medelaset van je overnemen?
Verkocht
Oeh ik heb wel interesse. Heb er straks 2 tegelijk te trainen dus een beetje structuur zou fijn zijn
Ik heb wat babykleding te koop, zet het ook nog op vinted dus kan het eventueel via vinted versturen. Ophalen kan ook, in Groningen. Als je meer foto’s wil, laat maar weten.
Edit: deze ook nog, romper Zara, ook weinig gedragen. Maat 68, €4
Zwemluier en blouse Zara zijn verkocht!
Oeh ik heb wel interesse in de zwemluier en de zara blouse!
Oké ik pb je straks even!
Ik heb ook wat zwangerschapskleding te koop. Broeken van H&M, top met gouden stipjes van Mamalicious en grijze top H&M (alles maat S en in goede staat)
Heb meer op m’n vinted: mjsfl - profiel lid - Vinted
Wat meisjes kleding in maat 62 tot en met 74. Heb meer op Vinted maar dit zijn de meest actuele items qua seizoen
Leggings en longsleeves van H&M, de 2 blouses Zara en vestje Prenatal. Allemaal tussen de 3 en 5 euro!
Wat vraag je hiervoor?
Ik verkoop twee superfijne Zipster pakjes!
Maat 0-3 maanden, maar ik schat ze op een (ruime) 56. Zijn gemaakt van zacht bamboe.
De reden dat je deze pakjes wil hebben is dat je (zeker 's nachts) niet dat geklooi met honderd drukknoopjes hebt. Ik vond de (dubbelzijdige) rits echt ideaal. En je kan zowel bij de handen als de voetjes er zo’n flapje overheen slaan zodat de handen/voeten lekker afgeschermd zijn.
(Als je zoekt op ‘Zipster baby’ kun je op hun website alle info/specs vinden).
De stof van het pakje met de beertjes is een klein beetje pillig.
Twee pakjes voor samen 12.50
(Ik wil ze echt in 1 koop verkopen )
Te koop via mijn Vinted: annemiekbosma - profiel lid - Vinted
Ik krijg als het goed is een augustus baby. Is dit dan te warm?
Nou ze zijn eigenlijk juist best dun qua stof. Zou ze ideaal voor lente en nazomer vinden
Heb woensdag m’n echo en dan pas mag ik dingen kopen van mezelf. Mocht het voor die tijd weg zijn, jammer. Anders pb ik je woensdag even.
Kan ik iemand blij maken met ‘dé’ bamboe rompers van HEMA? 3 stuks in maatje 50. Die kunnen hier nu echt niet meer. Ik stuur ze gratis naar je op.
Edit; ze kunnen hier echt niet meer qua maat, haha. Ze zijn verder nog hartstikke goed. Volgens mij gaan die dingen forever mee.
Ik neem ze graag van je over! Ik stuur een PB
Ik ga m’n vinted deze week updaten, maar als iemand hier al wat ziet; let me know. Ik denk aan 5 euro alles p/s. Adidas pakje is een forum-tweedehandsje. Wie weet mag ie bij nog een forum-baby in de kast hangen.
Edit: 62/68. Zal de maatjes zo even erbij zetten.