Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Ik verkoop de Tula free to grow in de kleur discover.

Ik heb mijn baby nu 2x binnenshuis erin gehad en hij vond het vreselijk!! :frowning:

Mag ik de medelaset van je overnemen?

Verkocht

Oeh ik heb wel interesse. Heb er straks 2 tegelijk te trainen dus een beetje structuur zou fijn zijn

1 like

Ik heb wat babykleding te koop, zet het ook nog op vinted dus kan het eventueel via vinted versturen. Ophalen kan ook, in Groningen. Als je meer foto’s wil, laat maar weten.

Babykleertjes maat 50-74

Maillot van Prenatal, staat geen maat in maar ik denk 62. €2,-

Nieuw setje van H&M, maat 62. €5,-

Setje van H&M, maat 68, veel gedragen. €1,-

Denim salopette van Hema, helemaal nieuw. Gekocht via Vinted maar onze ronde baby past deze niet. Maat 74 maar valt klein (onze baby is 75 cm). €4,-

Denim salopette van Hema, maat 74, valt ook klein. €2,-

Gebreid broekje van Zeeman maat 62, nooit gedragen want onze baby had niet zulke lange benen. €2,-

Broekje Kiabi, stevige stof, maat 6M (62-68). Weinig gedragen, onze baby groeide er snel uit helaas. €3,-

Shirtje Prenatal, maat 68 (valt wat klein). Niet veel gedragen want ze groeide er snel uit. €2,-

Jurk Prenatal, maat 68. €3,-

Jurkje Z8, gekregen maar niet onze smaak dus helemaal nieuw. €10,-

Berenpakje Zara, met knoopjes. Maat 68. Weinig gedragen. €5,-

Gebreid broekje Prenatal, maat 50 (valt wijd). Heeft zakje op de achterkant. Niet veel gedragen. €3,-

Truitje Noppies, maat 50. Lekkere zachte stof, niet vaak gedragen want we gebruikten overslag truitjes. €3,-

Salopette van H&M, maat 56. €2,-

Dun vestje van H&M, maat 56. Gedragen maar nog in prima staat. €2,-

Rompertje Feetje, maat 56, twee keer gedragen maar niet onze smaak. €2,-

Rompertje Zara, maat 74. Weinig gedragen, heb toch liever stretch rompers. Is een soort geweven materiaal. €4,-

Zwemluier Alvababy, one size (4,5-18 kg). Weinig gebruikt, misschien twee keer. €3,-

Truitje Kiabi maat 9M (69-72cm) €2,-

Blousje Zara, maat 74. Lijkt een beetje pillig maar dat is de stof/textuur, zie close-up. €3,-

Joggingbroekje Hema, maat 68. €1,-

Legging Hema maat 62. Gedragen. €1,-

Legging Name it maat 68, beetje dunne stof. Gedragen maar in goede staat. €3,-

Edit: deze ook nog, romper Zara, ook weinig gedragen. Maat 68, €4

Joggingbroek Hema, warme stof, maat 50, €1

Zwemluier en blouse Zara zijn verkocht!

2 likes

Oeh ik heb wel interesse in de zwemluier en de zara blouse!

3 likes

Oké ik pb je straks even!

1 like

Ik heb ook wat zwangerschapskleding te koop. Broeken van H&M, top met gouden stipjes van Mamalicious en grijze top H&M (alles maat S en in goede staat)

zwangerschapskleding

Heb meer op m’n vinted: mjsfl - profiel lid - Vinted

1 like

Wat meisjes kleding in maat 62 tot en met 74. Heb meer op Vinted maar dit zijn de meest actuele items qua seizoen :slight_smile:

Leggings en longsleeves van H&M, de 2 blouses Zara en vestje Prenatal. Allemaal tussen de 3 en 5 euro!

4 likes

Ik verkoop wat skipakken voor meisjes. 1x 74/80 en 1x een broek 86/92

Samenvatting

5 likes

Wat vraag je hiervoor?

1 like

Ik verkoop twee superfijne Zipster pakjes!

Maat 0-3 maanden, maar ik schat ze op een (ruime) 56. Zijn gemaakt van zacht bamboe.

De reden dat je deze pakjes wil hebben is dat je (zeker 's nachts) niet dat geklooi met honderd drukknoopjes hebt. Ik vond de (dubbelzijdige) rits echt ideaal. En je kan zowel bij de handen als de voetjes er zo’n flapje overheen slaan zodat de handen/voeten lekker afgeschermd zijn.
(Als je zoekt op ‘Zipster baby’ kun je op hun website alle info/specs vinden).

De stof van het pakje met de beertjes is een klein beetje pillig.

Twee pakjes voor samen 12.50 :slight_smile:

(Ik wil ze echt in 1 koop verkopen :slight_smile: )

Te koop via mijn Vinted: annemiekbosma - profiel lid - Vinted

Ik krijg als het goed is een augustus baby. Is dit dan te warm?

2 likes

Nou ze zijn eigenlijk juist best dun qua stof. Zou ze ideaal voor lente en nazomer vinden :slight_smile:

Heb woensdag m’n echo en dan pas mag ik dingen kopen van mezelf. Mocht het voor die tijd weg zijn, jammer. Anders pb ik je woensdag even.

Kan ik iemand blij maken met ‘dé’ bamboe rompers van HEMA? 3 stuks in maatje 50. Die kunnen hier nu echt niet meer. Ik stuur ze gratis naar je op.
Edit; ze kunnen hier echt niet meer qua maat, haha. Ze zijn verder nog hartstikke goed. Volgens mij gaan die dingen forever mee.

1 like

Ik neem ze graag van je over! Ik stuur een PB

1 like

Ik heb ook weer wat items die hier niet meer passen, alles maat 74

1 like

Ik ga m’n vinted deze week updaten, maar als iemand hier al wat ziet; let me know. Ik denk aan 5 euro alles p/s. Adidas pakje is een forum-tweedehandsje. Wie weet mag ie bij nog een forum-baby in de kast hangen.
Edit: 62/68. Zal de maatjes zo even erbij zetten.

1 like

Maat 62!