Maat 21.
4x bambino oefenbroekjes. Ongebruikt maar wel uit de verpakking.
Houten klompjes maat 22 nieuw
Muyters leren laarsjes maat 24
Welke maat is dat adidaspakje?
En ze vertalen dit op hun Nederlandse site naar 68. Zes maanden was voor mijn dochter wel op t randje.
Edit: O wow ik zie nu de 68 ook in het label.
Ik vind Adidas vaak wel ruim vallen ook de schoenen.
Ik heb mijn Vinted ook weer wat aangevuld. Bieden mag uiteraard !
Ja ! Welke maat zit die van jou in?
Binnenkort moet ik door de zomerkleding heen.
Melle zit nu beetje in 98/104 dus denk dat er nog wel wat weg kan. Al past die korte broeken maat 92 ook wel. Meneer spillebeen en helemaal nu de luier wet is.
Aargh de kleine jongen groeit veel te snel.
Maat 62
Mutsje is maat 3-6 maanden, maar valt klein!
Oh en onderste shirts zijn de groene en gestreepte met tijgers maat 56 van de wibra, maar die vallen groot!
Ik ben mijn Vinted aan het bijwerken. Veel Zara en Hema, tm maat 92 maar ook kleine maatjes.
En ik heb nog een hele lading babysokjes (verschillende maten denk ik), kan ik hier iemand blij mee maken tegen verzendkosten? Zijn veel neutrale en wat roze sokken en ook hele schattige kniekousjes met oortjes e.d. Ik wil ze graag in één keer kwijt.
Ook mn Vinted weer eens bijgewerkt. Staat tot en met maat 62 op. Binnenkort komt maat 68 er bij.
Heeft iemand toevallig een winterjas maat 92/98 te koop voor een meisje?
Heb je de sokjes toevallig nog? Ik heb wel interesse. Schrok me wild van hoe duur die babysokjes zijn.
Ja ik heb ze nog! Kun je me PB’en?
Verkocht
WEG
Scotch soda jogging broek
Maat 104 met kaartjes
Rookvrij huis
€25 excl
Of op te halen omgeving Arnhem
Ik heb mn vinted weer bijgevuld, maat 62/68 zowel zomer als winterkleding. Ik heb ook een doomoo voedingskussen te koop.
Mocht je kleine beurs hebben, stuur me dan even een pb