Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Was dat jou tip ook met die tyrap toevallig? Had die post en foto’s laatst al opgeslagen haha :grin:

@SpeedOfSound Nog niet! Maar mijn baby gaat wel de hele tijd staan en ben bang dat ie een keer zichzelf eruit gooit ofzo
Misschien eens proberen eerst met een sjaal haha

2 likes

Ik heb dat tuigje ook nooit gebruikt. Wel gekocht maar ik snapte niet hoe hij vast moest. Gelukkig zat hij bij de tweedehands babyset die ik kocht.

Het is inderdaad een duur merk maar wel heel duurzaam. Die van IKEA zal ook prima zijn maar zal niet zo heel lang meegaan. En je moet extra betalen voor de voetensteun, terwijl dat best een essentieel onderdeel is van een kinderstoel, al is dat voor Stokke ook wel te zeggen want wie koopt die stoel nou als stoel voor volwassenen.

1 like

Wij hebben de kinderstoel van de Ikea al bijna 4 jaar en tweede kind zit er nu in. Niet kapot te krijgen hoor. Ik vind hem ideaal, makkelijk schoon te maken ook. En ik persoonlijk wil ook helemaal geen stoel die met een kind kan meegroeien tot weet ik veel hoe oud. Dan mogen ze van mij gewoon op een normale stoel zitten.

1 like

Triptrap is niet de goedkoopste stoel maar vind het voor iets wat we elke dag meerdere keren gebruiken zn geld helemaal waard. Ze gaan gewoon niet kapot.

2 likes

Wij hadden ook een wipstoel op tafel en daarna een kidsmill up met dienblad en kussenset in een aanbieding gekocht.

5 likes

Misschien een stomme vraag hoor, maar wij hebben die van Ikea zonder voetensteun (baby is nu 6 maanden), waarom moet dat en vanaf wanneer dan?

Voornamelijk bij de Rapley methode wordt dat aangeraden of als ze wat ouder zijn en stukken gaan eten ipv geprakt voedsel. Als ze zich verslikken moeten ze zich af kunnen zetten met hun voeten.

1 like

Oh dat wist ik niet (terwijl wij wel grotendeels rapley doen :sweat_smile:), thanks!

1 like

Ja en het is comfortabeler! Dus dan blijven kinderen langer zitten.

@Roggebrood ah ik heb alleen ervaring met die stoel in Airbnb’s en café’s en daar is altijd iets mis mee lijkt wel. Maar die worden ook wel excessief gebruikt natuurlijk.

2 likes

Het ligt vast aan mijn onhandigheid maar waar die Ikea stoel ook staat ik struikel ALTIJD over die ellendige schuine poten. Heb hem wel recent gekocht voor mee op vakantie en voor in de tuin straks, ondanks die poten.

7 likes

Deze hebben wij ook. Goedkoop alternatief voor de TripTrap. N. is nu bijna 3 en hebben hem sinds kort omgebouwd dat ze zelf op kan klimmen.

4 likes

Nee ligt niet aan jou. Het is gewoon een kutding.

5 likes

Zo vaak!!!
Echt vreselijk haha, gebruik dat ding al een jaar en het gebeurd nog steeds

1 like

Ik verkoop een aantal kledingstukken voor een meisje in maat 80 (jurkje met stippen is 86). Alles is in goede staat, behalve de gele trui die is wel gedragen. Kan via hier verkocht worden of via mijn Vinted! riannelief - profiel lid - Vinted

afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding

2 likes

Maat 27 incl doos
Rookvrij huis
37,95 incl verzenden

4 likes

Vinted weer aangevuld. O.a. Lindex, H&M, Prenatal.

vinted.nl/member/68593335-kk010l

Bij het hartjesbroekje (leuk voor Valentijn ;)) hoort nog een shirtje met korte mouwen.
Edit; wil ook via het forum verkopen, of ophalen Rotterdam ipv verzenden.

2 likes

Ik heb een paar tweedehands zwangerschapskledingpakketten overgekocht, met daarin drie broeken die ik niet pas. Gratis over te nemen tegen verzendkosten. Ik had zelf voor de zwangerschap maat 40 (H&M) of 38 (Esprit bijv) van broeken. Deze zijn wel echt een maat te klein, dus ik denk voor iemand maat 36/38.

H&M maat 36

H&M maat 38, met verstevigde kniedingen, wat uitgelubberd bij het kruis

ASOS maat 10, heel goede staat en stevige stof

Ik heb geen broeken nodig en ik zou deze ook nooit passen, maar die zwarte h&m broek was echt mijn lievelingsbroek tijdens mijn laatste zwangerschap. :heart_eyes:
Die zat zo lekker, en lubberde niet na 1 dag al uit en was wat stoerder door die ribbels. Echt een topbroek. :ok_hand:

1 like

Die asosbroek heb ik ook gehad tijdens mijn zwangerschap en was echt m’n favoriet. Ik vond die band over je buik maar niks en die van asos was echt perfect. Ik hoop dat er iemand veel plezier van gaat hebben!

2 likes

Ja, ik las er goede verhalen over en had specifiek deze gezocht op Vinted, maar helaas toch echt een maat te klein. Nu ga ik dezelfde maar weer zoeken in maat 12!

2 likes