Verkoop- en weggeeftopic zw/k

haha volgens mij niet, wij hebben er ook 1, wilde die op marktplaats zetten maar daar barstte het van die dingen
zelfs gratis worden ze niet afgehaald :grimacing:

Je kunt ze ook huren bij tinylibrary volgens mij. Maar als je hem koopt kun je hem ook weer goed kwijt op mp.

1 like

Mmm ja alleen jij woont volgens mij niet in de buurt he? Ik woon in de regio t gooi. Sorry ga nog eisen stellen ook :joy::joy:

@Kusjessoldaat @Karl_Lagerfeld jaa zie op mp ook allemaal vieze, dus denk dat het idd een nieuwe wordt!

1 wit kort prenatal 98/104

3 wit lang prenatal 98/104

3 donkerblauwe kort Hema 98/104

2 donkerblauwe lang Hema 98/104

1 zwart kort prenatal 98/104

7x 98/104 wit

86/92 grijs / zwart

1 like

Je begint te vroeg met verkopen voor mij :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Wat vraag je voor de korte mouw rompers maat 98/104?

Alle kleuren of alleen wit?

2 likes

Alle kleuren behalve de zwarte

Ik heb dan 3 blauw en 1 wit.

Maar ik kwam ook nog hemdjes tegen. Wil je die ook?

Of zal ik gewoon alles bij elkaar doen voor €15 excl? Alle rompers hemden en basics shirt?

Setje van 7 for all mankind (1x gedragen ivm spijkerbroek haat van kind), salopette setje van H&M en shirtje Adidas, maar zit een klein vlekje boven het logo

1 like

iemand dr martens zwart 1460 in maat 28 te koop? waarvan in de binnenzool nog geen voetje staat?

Je kan de stoel toch nieuw kopen en een
Newborn set tweedehands? Hebben wij ook gedaan.

1 like

Ja, leuke nieuwe hoes eromheen en klaar.

Er zijn tweedehands wel 2 type newbornsets. De oude versie met 1 stand en de nieuwe versie met 2 standen.

4 likes

Oh ja ik bedoelde dat ik die tweedehands ook nog steeds heel duur vind, vanaf 50€ ofzo kwam ik ze tegen.

1 like

ja stokke is ook niet echt een budget merk :grimacing:

5 likes

Ik vind Stokke ook bizar duur haha. Wel heel mooi trouwens. Wij hadden de Tripp Trapp tweedehands gekregen, newborn set hebben we nieuw gekocht, maar voor de opvolger (zitje + tafelbladje + inzet) zou ik meer dan € 150 kwijt zijn. :unamused: Hebben maar de kinderstoel van Ikea gekocht voor € 15. De Tripp Trapp staat nu aan de andere kant van de tafel te wachten tot er over een tijd weer op gezeten kan worden haha.

Edit: wij vonden de newborn set trouwens ook heel fijn! Baby vond het ook heel leuk om er zo bij te kunnen zitten als wij aan tafel zaten.

1 like

en vergeet het stomme tuigje van 35 euro niet :rofl: echt 200 euro kwijt voor de volgende stap idd! Zou als je wilt besparen voor iets anders kiezen.

2 likes

Was dat jou tip ook met die tyrap toevallig? Had die post en foto’s laatst al opgeslagen haha :grin:

@SpeedOfSound Nog niet! Maar mijn baby gaat wel de hele tijd staan en ben bang dat ie een keer zichzelf eruit gooit ofzo
Misschien eens proberen eerst met een sjaal haha

2 likes

Ik heb dat tuigje ook nooit gebruikt. Wel gekocht maar ik snapte niet hoe hij vast moest. Gelukkig zat hij bij de tweedehands babyset die ik kocht.

Het is inderdaad een duur merk maar wel heel duurzaam. Die van IKEA zal ook prima zijn maar zal niet zo heel lang meegaan. En je moet extra betalen voor de voetensteun, terwijl dat best een essentieel onderdeel is van een kinderstoel, al is dat voor Stokke ook wel te zeggen want wie koopt die stoel nou als stoel voor volwassenen.

1 like

Wij hebben de kinderstoel van de Ikea al bijna 4 jaar en tweede kind zit er nu in. Niet kapot te krijgen hoor. Ik vind hem ideaal, makkelijk schoon te maken ook. En ik persoonlijk wil ook helemaal geen stoel die met een kind kan meegroeien tot weet ik veel hoe oud. Dan mogen ze van mij gewoon op een normale stoel zitten.

1 like