Hij was zo weg op vinted! Helaas!
Ik heb mijn Vinted weer aangevuld
Een preview hieronder. Meer foto’s & info zijn te vinden op mijn Vinted-profiel annemiekbosma - profiel lid - Vinted
Ik vind het heel fijn om meerdere dingen in 1x te verkopen (ipv voor elk item weer naar een pakketpunt te moeten). Zie je meerdere spulletjes die je leuk vindt, stuur een berichtje en dan maak ik een leuk prijsje voor je!
Setje Z8 (mt 56)
Vestje Feetje (mt 56)
Setje Feetje (mt 56)
Setje Noppies (mt 56)
Setje Noppies (mt 56). Het broekje is niet grijs maar groen/grijs, ik krijg de kleur gewoon niet goed op de foto.
Boxpakje Noppies (mt 56)
Tweezijdig draagbaar vestje Noppies (mt 56). Ook hier weer lastig om de grijsgroene kleur goed te fotograferen.
Meyco Swaddle 0-3 maanden. Nieuw in doos, doos is niet eens open geweest. In nachtelijke wanhoop besteld en nooit gebruikt

Edit: En als je deze lente/zomer zwanger bent heb ik ook nog 2 fijne jumpsuit in de aanbieding. Voor nu zijn ze denk ik nog iets te koud
Ik heb een gepersonaliseerd item ontvangen met een verkeerde naam. Iemand die een Bobbi ‘heeft’ of kent en die een geborduurde bandana leuk vindt? Stuur ‘m graag, gratis, naar je op!
Ik kan je er niet vanaf helpen, maar ben wel heel benieuwd hoe het uitpakken is gegaan.
‘oooh, wat een leuke bandana! Oh, huh, Bobbi? Wie is Bobbi? Nee, die van mij heet Piet ’
Haha, ja verkeerde naam is verkeerd gekozen. Verkeerd geschreven is beter, ‘mijne’ heet Bobbie. Het uitpakken ging vooral gepaard met zuchten en vloeken, want ik had er lang op gewacht en ik was al bang dat dit nog wel eens gebeurd zou kunnen zijn. Ik zag het al op het bedankkaartje voorop het pakketje. Kreeg wel netjes gratis een nieuwe en deze mocht houden.
Is de co-sleeper nog te koop? Zo ja, wat vraag je er voor?
Nee sorry! Heb hem verkocht via vinted. Staan er wel meerdere op marktplaats en vinted, dus misschien kan je daar nog een goede vinden
Zara salopette maat 1-3
Engel jasje maat 56 kleur rosewood
Engel pakje maat 56 kleur walnut
Zeeman fleece pakje maat 62
Wat vraag je voor het Engel pakje in de kleur walnut?
Zou ik graag 40,- voor willen!
30 euro
En dit next jasje mag ook weg. Hangt al een maand ongedragen aan de kapstok en dat is zonde want is echt super schattig. Is maat 62/68.
17,50
Ik heb ook eindelijk het een en ander op vinted gezet:
Edit: krijg mijn foto’s niet gedraaid. Sorry!
Is die laatste een boxmobile? Zo ja, wat zou je ervoor willen?
Ook ik heb mijn vinted even bijgewerkt. Vooral kleine maten voor meisjes, zwangerschapskleding en babybenodigdheden. Alles mag weg tegen kleine prijsjes, liefst zo snel mogelijk in verband met een naderende verhuizing.
Kleine impressie:
Ja klopt! €10 excl. verzenden
Ik kan jou niet DM’en, als je interesse hebt doe je mij dan een berichtje?
Gebruiken mensen dit? Gratis bij ons autostoeltje gekregen. Ik wil het wel opsturen naar een geïnteresseerde.
Pacco piccolo, zelf gekocht op mp. Nooit gebruikt hier. Baby lag liever in een hydrofiel.
mag weg voor 10 euro incl.
Misschien een long shot maar heeft iemand een newborn setje voor de tripp trapp te koop? Ik koop namelijk alles nieuw en had bedacht dat dit misschien wel tweedehands kan haha
Ik koop dus alles tweedehands en die tripp Trapp stoel is het eerste waarbij ik overweeg het nieuw te kopen, omdat ze tweedehands allemaal zo beschadigd zijn haha.
Maar ik wil denk ik geen New born set want dat is echt zooo duur en wij eten nu eigk altijd nog op de bank