Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Ik verkoop deze ongebruikte voedingsbh’s van h&m
€5,-

1 like

Welke maat zijn ze?

1 like

Ohja handig! Het is XL

2 likes

ooh ik zou ze graag van je overnemen (als @Indigo ze niet wil dan)! ik stuur even een pb

Nee, voor mij zijn ze te groot!

1 like

Is niet perfecte staat ook een hiphop Paco met ‘drie missende en één halve pagina’ :joy:. M’n dochter had m van de week ineens te pakken. Van mij mag ze alleen met kartonnen boekjes zelf spelen, van m’n vriend met alles. Moeten we nog even over hebben vermoed ik.

1 like

Iemand interesse in 3 zwangerschapsshirts tegen verzendkosten? Onderste 2 maat XS, bovenste maat S.

1 like

Ik heb wat nieuwe dingen op Vinted gezet:

Vinted

5 likes

Hey Welke maat heeft dat hondjes shirt van mini rodini?
Op vinted zie ik het ook niet direct terug. Is het een 80-86?

1 like

Maat 80/86

1 like

Aha top dan zal ik het waarschijnlijk kopen indien nog niet verkocht.

1 like

Iemand belang bij een zwangerschapsbadpak of zwangerschapsbroek? Beide maat XL en amper gedragen.

Ik heb weer een deel van mijn zwangerschapskleding online gezet. Dit keer wat sportkleding en een zomerjasje.

Vintedprofiel:

Samenvatting

annemiekbosma - profiel lid - Vinted

2 likes

Oh wat een leuk jasje! Hoe valt die qua lengte? Beetje binberjsck idee qua lengte?

2 likes

Beetje bomberjack / baseballjack idee ja. Ik weet niet of je de andere foto’s op Vinted hebt gezien maar er staat wel ook iets (subtiel) op de achterkant.

Hier meer foto’s met model: Isabelle Dreamcatcher Maternity Bomber Jacket by Noppies

Ik verkoop mijn Ardo dubbelzijdige kolf (complete set, originele verpakking, heb het aankoopbewijs nog). Gebruikt voor 1 kind. Zit ook een schildverkleiner bij maat 17 mm, die staat niet op de foto (heb ik wel foto’s van maar zal het hier niet volspammen) €50,-

Ik verkoop ook mijn haakaa kolf, het is een originele, heb de doos niet alleen niet meer. Echt een superhandig ding. €10,-

Verkoop ook onze co-sleeper, Chicco next2me air, compleet en met originele verpakking. Voor één kindje gebruikt. Is in hele nette staat.

Verzenden of op te halen in Groningen. Ik kan meer foto’s sturen. Kan ook via vinted verkopen, stuur dan maar een berichtje.

Edit: haakaa kolf is verkocht!
Edit: cosleeper ook!

3 likes

Niet brutaal hoor! Ik heb hem op marktplaats staan voor €120, maar dat is meer een richtprijs, daar kan nog wel iets af.

1 like

Iemand interesse in een Thule coaster xt2? Op te halen in provincie Zeeland.
Mag weg voor 100 euro.

Meer info op * | Thule | Nederland

2 likes

Ooo wij hebben hem hier ook en zó blij mee. Echt een aanrader!! ( voor wie twijfelt: doen!)

1 like

Oooh ik heb wel interesse! Tot hoe groot/oud passen ze er ongeveer in in jouw ervaring? :relaxed:

4 likes