Verkoop- en weggeeftopic zw/k

2 x 22 kg staat er op de website.
Ik heb hem gekocht voor onze tweeling (2,5jr), die passen er nog wel oké in, maar vechten elkaar de kar uit, vandaar dat hij weggaat.
Ik vond hem vooral ideaal dat ik overal met de fiets heen kon en ter plekke een wandelkar had. Loskoppelen en gaan. :+1::smile:

2 likes

Ja daarom lijkt het me ook zo handig! Want met bakfiets moet ik dan alsnog een monsterlijk grote wagen of buggy mee nemen, en ik wil ook eigenlijk geen bakfiets. Dus dit lijkt me ideaal
Op hoop van zegen dat ze het leuk vinden om erin te zitten, zodra het kan haha (die van mij zijn pas 5 maanden).
Ik neem hem in elk geval graag van je over! Mijn schoonouders wonen in Zeeland dus daar kan ik wel iets mee regelen voor het ophalen enzo.

1 like

Super, stuur maar een pb om wat af te spreken! :relaxed:

Er zijn (tweedehands) babyschalen en peuterschalen van Melia die je er in kan doen. Wij hebben peuterschalen gebruikt, maar die hebben we al los verkocht.
Ik ben nu wel overgestapt op een bakfiets (vanmorgen bezorgd! :partying_face:) Omdat ze nu wel gewoon zelf kunnen lopen zonder alle kanten op te vliegen, en ze in de bakfiets tegenover elkaar kunnen zitten ipv naast elkaar :sweat_smile:
Maar voorheen was de fietskar echt een uitkomst. Vond hem zelfs fijner wandelen dan de buggy die ik gekocht heb (maar niks gaat boven de Bugaboo kinderwagen waar ze bijna niet meer inpassen. :sob:)

3 likes

Sorry offtopic maar Ahhh nog een tweelingmama, wat leuk :slight_smile:

2 likes

Ik verkoop ook nog een zwangerschapsjas van Prenatal, maat S maar valt wat ruim. De jas heeft een inzet waardoor je hem als zwangerschap-/draagjas kunt gebruiken maar ook als gewone jas. Eén naad van de zak heeft losgelaten. Komt uit een rookvrij huis. €7,50

Foto's jas

Ook nog een maxi cosi rock i-size incl newborn insert te koop, in nette staat. Voor één kindje gebruikt. €45,-

foto's maxi cosi

Edit: beide zijn verkocht

1 like

Past de maxi cosi op de nuna mixx next?

1 like

Ik heb geen idee eigenlijk! Wij hebben de maxi cosi alleen in de auto gebruikt.

Ik heb met mijn man overlegd, maar die heeft al een andere op het oog. Dus ik laat deze voorbij gaan. Maar je bent ‘m vast snel kwijt.

1 like

Ik knip net de kaartjes van dit te lieve blouseje… om er vervolgens achter te komen dat het te klein is voor het bolle buikje van mijn meisje :sob::sweat_smile:

Kan ik hier iemand blij mee maken? Ongedragen dus.

Doe maar een bod.

Heeft iemand een Ielm (achtig) pak in de aanbieding in maatje 80?
Ik heb een maat 86 besteld, maar daar zwemt hij voorlopig nog in :sweat_smile:

Wij hebben deze lego friends doos per ongeluk dubbel, de sint had hem blijkbaar ook al gegeven. Ik heb nu officieel zwangerschapsdementie, maar miss is iemand hier er blij mee?

Kan evt ook via vinted ivm verzendkosten of ophalen in Brabant.

41367 paardenconcours

Ik heb misschien wel interesse, wat is je vraagprijs?

1 like

Dat zou heel fijn zijn, 35 excl verzenden?

1 like

Heeft iemand (omg Noord Holland) een /playpenn/grondbox niet meer in gebruik? Ik zou deze graag over willen nemen.

Ik laat hem even aan me voorbijgaan, zie nu pas dat het zo’n grote set is en daar speelt m’n dochter helaas niet echt mee. Ze vindt alleen het bouwen leuk, doet dat 1x en dan verdwijnt het in dr legobak, dat vind ik zonde van zo’n grote set.

1 like

En ik vond ook nog een andere positie-sportbroek (lijkt wat oranje op de foto, is roze) Als iemand beide sportbroeken wil hebben, mogen ze voor samen een tientje weg :slight_smile:

Vinted:

Samenvatting

annemiekbosma - profiel lid - Vinted

1 like

Kan ik iemand blij maken met deze panterprint slaapzak van Meyco? De baby van @Karl_Lagerfeld heeft deze 1x aangehad (1x gewassn) en mijn baby een aantal keer (circa 3x gewassen).

Past vanaf maat 50 tot circa maat 62. Stuur maar een DM.

1 like

Heb je nog interesse in de fietskar? Dan ontvang ik graag een PB om wat af te spreken. :hugs:

Ik verkoop mijn by Kay draagdoek. Heb hem zelf 1 keer geprobeerd, maar vond uiteindelijk draagzak fijner. Hoef er niet de hoofdprijs voor, dm bij interesse

Ik verkoop deze schoentjes van Donsje. Allebei in nieuwstaat, maat 6-12 maanden, zool is ± 11 centimeter. Wil er ongeveer 15€ per paar voor, of doe een mooi bod :blush:. Kan ook via Vinted.

De lichte hebben zilveren glitters.
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding

Ik heb ook nog twee badpakjes, maat 74/80. Doe een mooi bod :raising_hand_woman:t3:. Het roze UV badpakje is iets gepild bij het kruis.
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding