Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Ik vind hem heel leuk, maar mijn vriend niet :unamused: dus ik laat het overgaan helaas!

1 like

Is de wikkeldeken nog te koop? :heart_eyes: Zo ja, wat wil je ervoor?

Edit: laat maar. Zie dat je hem al verkocht hebt. :sweat_smile:

Ja wel echt 86! M heeft maat 86 overgeslagen zo ongeveer, dus hij heeft m echt maar 2x aangehad, zo zonde. Hij past wel door de brievenbus ja!

1 like

Zo is goed! Zal ik via insta ff tikkie sturen?

Oh! Ik stuur je een pb :tada:

Van welk merk is het trouwens?

Sorry voor de late reactie, het is van Next!

1 like


Ik heb deze eventueel? Hij is niet super dik maar ik ben de puckababy gewend, hij is wel gewoon gevoerd. Mouwen zijn alleen niet afritsbaar

Wij verkopen onze Prenatal basis box in de kleur wit. De box is gebruikt en heeft minimale gebruikssporen. Op een paar hele kleine krasjes na (zie foto) ziet de box er nog als nieuw uit. De box heeft een hoge en een lage stand. De afmetingen van de bodemplaat zijn 92,5 x 67 cm. De afmetingen van de buitenmaat zijn: 80 x 97 x 71,5 cm (hxbxd). Eventueel inclusief matrasje. Deze heeft een paar vlekken maar de hoes kan uitgewassen worden. De dikte van het matras is 5 cm. En wij hebben toen bij de Prenatal hoeslakentjes gekocht voor om het matrasje. En daarboven op hadden wij nog een boxkleed. Er is niet gerookt in huis.

De box kan worden afgehaald in Rotterdam.





Maat 86

Maat 74

De grote opruiming is hier begonnen! Heb ook nog zomer kleertjes liggen, maar weet niet of daar nu al animo voor is? Zo ja let me know! Zomerkleding is volgens mij allemaal zo’n beetje 74/80, misschien een verloren 68 ook hier en daar.

Alles is lekker uniseks. Het ligt al eventjes (schoon) in de kast dus ik wil alles even wassen voordat het verkocht wordt zodat jullie lekker frisse en schone pakketjes ontvangen.


Heerlijk berenpakje. Is et ietsje donkerder in het echt. Heeft 'ie misschien 3x ofzo gedragen.


Pakje van super zachte stof! Als set heel leuk maar ook leuk te combineren met andere truitjes of broekjes. Heeft 'ie veel gedragen maar heb hem met zo’n anti-pil machine weer netjes gemaakt.


Kleding set van een van mijn favoriete duurzame merken; Noe&Zoe (uit Berlijn). Lange romper, longsleeve, mutsje en twee leggings. De gestreepte legging is trouwens 6-12 maanden, dus die is 1 maatje groter. Allemaal veel gedragen maar nog in goede staat. De longsleeve is van een vrij dunne stof maar blijft dus wel heel mooi.


Lekker pakkie. Handjes en voetjes kunnen naar binnen gevouwen worden zoals op de linker foto beneden, dan blijft je kind lekker warm.

En als laatste heb ik nog wat speelgoed waar niet meer mee gespeeld wordt. Stuur me vooral een berichtje als je ergens interesse in hebt! Het is niet handig om losse speeltjes te verkopen en op te sturen, want niet kosten efficient. Maar als je meerdere dingen wilt maken we een mooie combi! Oh ja, met Sophie de Giraf is veel gespeeld dus die stippen zijn wat vervaagd, dus die gooi ik er wel gratis bij als je meer dingen wilt.

Slide hier of op Insta in mijn DM’s als je iets wilt!

Voedingsbh’s maat 46, H&M, niet gedragen.
€6.

Voeding tops maat L en XL beide maten in zwart en wit. Maat L vaker gedragen en maat XL bijna niet.
2 stuks per maat mogen weg voor €8.

Papfles Difrax, maar 1 keer gebruikt.

Is er ook iemand die via vinted/marktplaats unisex of meisjeskleding verkoopt maatje 80/86?

Ohoooo die romper :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:. Maar het is voor jou waarschijnlijk handiger om ze alletwee tegelijk te verkopen he? Love het broekje ook maar weet nog niet of ik een zoon of dochter krijg.

Ah ja heb anders nog wel een vriendin die een meisje krijgt. Ben nog een uurtje aan het werk maar ga daarna nog even door je vorige post snuffelen! Kom vast genoeg tegen :joy:

1 like

Ik ga binnenkort wat dingen verkopen!

1 like

Laat maar weten!

Dat was ik! Vind het een superleuk pakje inderdaad! Te groot als geboortepakje waarschijnlijk maar alsnog leuk. @Wonderland ik DM je even!

1 like

Verkoopt er iemand toevallig deze tuinbroek van de Hema? Vlak voor de lockdown deze in de winkels gezien en ik krijg hem niet uit m’n hoofd. Helaas niet online te vinden. Maat maakt niet uit want m’n kind moet nog geboren worden :see_no_evil:
.