Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Zeker! Stuur me maar een PB! :relaxed:

Ik verkoop dit ding

Groep 0+/1

Ik verkoop een box en babywalker. Hebben bij opa en oma gestaan, dus amper gebruikt.

3 likes

Ik heb echt een hele berg sokjes tot en met 3 maanden oud in allerlei kleuren en maten.
Iemand interesse om dit over te nemen voor bijna niks? Zal ff kijken of ik aankomende week een foto ervan kan maken!

1 like

Zijn ze nog een beeeetje netjes? Dan ik wel :smiley:

2 likes

Ik zal vanmiddag ff een foto sturen! Zijn nog in prima staat wel

1 like

Ik heb wat (jongens)kleding op m’n vinted gezet, maat 86/92.
Pb voor pagina.

3 likes

We beginnen binnenkort met zindelijkheidstraining bij mijn dochter (volgens de big little feelings potty training). Net al wat broeken ingeslagen bij H&M omdat we veel ongelukjes verwachten maar wil stapel nog wat aanvullen via 2e hands. Zat al op Vinted te scrollen maar vind dan nooit meer dan 1 broek bij 1 verkoper en wil niet 10x verzendkosten betalen.

Iemand losse joggingsbroeken, korte en lange, in maat 98 (of 92 als het echt heel los model is) in stapel te koop? Moeten echt losse zijn, zodat het niet als een onderbroek voelt. Kleuren maken verder niet uit :sweat_smile: jongens of meisjes model ook niet.

Je mag ook een link naar je Vinted dm’en!

Ik ga voor je kijken in de kast van m’n zoontje!

1 like

Oooh dat tuinbroekje van Zara met dat gestreepte shirtje :heart_eyes: heb toevallig vorige week de bakken uitgezocht dus ren zo even naar boven in mn pauze om te kijken wat ik nog heb in die maat :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Ja shit, die is nu al gelijk verkocht op vinted :scream: ik ga de post hierboven ook ff aanpassen :sweat_smile::grimacing:

Aaah jammer! Tijd dus om eens even goed te kijken wat ik nog heb, dan kan ik de volgende keer meteen toeslaan haha :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Zou je de zool even willen opmeten? L heeft nu maat 20 maar echt pas net. :sweat_smile:

1 like

Ik ga straks even huidige schoentjes opmeten, ik laat het je weten! Dankjewel voor het opmeten vast :relaxed:

1 like

Ik heb ook weer wat op Vinted gezet.
Binnenkort komen er ook wat meer zomerkleding op. Ik heb geen idee wat nog past.

Dit is mijn Vinted jeanineprinssen - profiel lid - Vinted

2 likes

Wat is je vinted?

2 likes

Heeft iemand dit boekje misschien thuis en wilt het boekje verkopen? Anna op babybezoek van Kathleen Amant. Zoek hem al een tijdje maar kan hem nergens vinden :cry:

1 like

Heb je al in de bibliotheek gekeken? In mijn provincie is ie daar wel te leen (alleen nog uitgeleend).

2 likes

Iemand interesse in een ding van de aerosleep? Ik denk dat het een hoeslaken is.
Het ziet er echt nog als nieuw uit, ik kom 'm net tegen in een tas met dekens en lakens. Maar heb zelf geen aerosleep matrasje.

Mag weg voor verzendkosten, dus denk 2 euro max.