Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Oh ja, misschien x 2 interesse in? :grin: in de buurt van Utrecht, richting Gelderland

Ik heb 2 zwangerschapsbroeken te koop in maat XL. Een spijkerbroek en een trainingsbroek. De baby kleertjes zijn maat 50/56.
Voor m’n vinted profiel mag je me een pb sturen.

1 like

Alles toch maar even op de foto gezet. Ik denk dat alleen de alcohol mist maar dat hij verder helemaal compleet is.

Ik heb ook nog wasgel van BonBebe, zwangerschapsvitamines over en een aantal kruidvatluiers over in maat 1 en 2. Maat 1 staat los op de foto en uit het pak van maat 2 zijn er ongeveer 5.

2 likes

Ik weet niet of je het wil verkopen of weggeven, maar je kunt overgebleven spullen uit je kraampakket ook doneren bij je verloskundige of stichting Babyhope!

http://www.stichtingbabyhope.org/ voor inzamelpunten
Verschillende organisaties verzamelen momenteel ook materiaal in voor Oekraïne

3 likes

Weggeven. :smile:

Ik zal er eens naar kijken of onze verloskundige dat ook doet. Dankjewel!

2 likes

Ik heb het langs gebracht bij een vrouw die het inzamelde voor hope. Had m’n kraampakket niet eens open gemaakt… heb ook de luiers in maat 1 daar ingeleverd, was ze ook erg blij mee

1 like

Is er iemand die een maxi-cosi (groep 0?) in (omgeving van) Rotterdam verkoopt? Ik krijg volgend weekend logees uit het buitenland met een baby van 5 maandjes.

@Cadeaupapier jij nog?

1 like

Marktplaats staat er meestal vol mee :slight_smile:

1 like

Scotch & Soda tigger spijkerbroeken maat 104
Ik geloof 2x gedragen… nooit in droger geweest
Uit een rookvrij huis

1 like

Wat wil je hier voor hebben ?
Vallen ze smal en zit er elastiek in zodat ze strakker kunnen

Oeh sorry dacht samen €60?
Ja zit elastiek aan beide kanten en beide broeken.

1 like

Leuk!! Wat wil je voor alles samen?

Verkocht!

2 likes

Ik ben toevallig begonnen met het uitzoeken van de bakken (tm maat 80) en heb zeker wel wat in maat 62. Wilde eerst het zomerspul/wat nu kan erop zetten, maar het wordt nu binnen te donker binnen om de kleuren nog goed op de foto te krijgen, dus ga later deze week verder.

Heb wel al wat jasjes op de foto gezet;

Spijkerjasje Zeeman maat 68, stretch stof, drukkers, 1 kindje gedragen. Al prima eerder te dragen met de boord vd mouw omgeslagen.

Bomberjack Zeeman maat 62 met rits, 1 kindje gedragen op het naamlabel staat met stift naam vd oudste geschreven,

Gele zomerjas maat 74, C&A, rits, 1 kindje gedragen. Kleur valt op de foto iets te donker uit, is iets helderder geel.

Lichtroze zomerjas Zeeman, maat 80, rits en drukkers, 1 kindje gedragen

En wat ik verder al op de foto heb staan

Slaapzak Zeeman 70cm, iets dikkere stof dus fijn voor voorjaar/najaar. Door 1 kindje gebruikt gedurende ongeveer 3/4 maanden, alleen op de opvang (3 dagen per week).

Zomerpyjama’s maat 62-68 met drukkers bij de hals en tussen de benen. Vallen ruim, R. droeg deze in de zomer toen zat ze in 68-74.

Mijn Vinted is shantivk - profiel lid - Vinted maar zal hier wel even posten ook als ik weer dingen op de foto heb gezet.

2 likes

Dan sla ik over.

Oki. wat had je zelf in gedachten?

1 like

Name it 104

Zara 104

Rookvrij huis en niet in de droger geweest

1 like

Iemand interesse in deze schoentjes? Maat 18, ongedragen. Hoef er geen hoofdprijs voor, 5€ ex verzendkosten?

Heel leuk! Weet niet of maar 18 nog gaat passen, maar anders maak ik er een vriendin blij mee. Mag ik ze overnemen?

2 likes