Ik heb dit nog. Het polotje is maat 62, het pakje en streepjes shirt staat maat 68 in, maar zoals je ziet zijn die eigenlijk net zo groot. Mijn kindje droeg het pakje met maat 62/68 en is een lange dunne, dus past bij normale maat kindjes ook met 62 denk ik
Oh die mamalicious jurk vind ik leuk! Als je die nog in M hebt neem ik die graag over😊
Maat M is helaas al weg, maat S heb ik nog wel! Valt op zich best ruim, maar hangt er ook vanaf hoe breed je borstomvang is.
€3,50 ex verzenden? Past wel door de brievenbus/4 postzegels.
Zal ik ze op Vinted zetten vanwege de verzendkosten?
Geen interesse maar wel een goed verkooppraatje: bij ons was/is dit ding echt een dikke hit!
Weet niet of het handig is om dit te verzenden maar wij hebben het zara keukentje door een fout dubbel en zara hoefde het niet meer retour. Het is een super leuk, niet mega groot keukentje. Staat ook nog leuk in je interieur. Gloednieuw in de doos, nieuwprijs €80. Ik dacht zelf aan €50 exc. verzenden (of afhalen in de hoofdstad van Zeeland).
Afmetingen: 32x50x63.2
Mocht je het voor een wat normalere prijs aanbieden (je hebt het zelf gratis gekregen en wilt het nu voor meer dan de helft verkopen?) dan wil ik ‘m wel overnemen.
Ze hebben voor hun eigen keukentje wel 80 betaald dus lijkt me dat 50 wel schappelijk is? Dan hebben zij die van hun uiteindelijk voor 30 en de koper een splinternieuwe voor 50… Of maak ik nu een denkfout
Ja ik vind dit zelf behoorlijk gierig eigenlijk ik zou het keukentje zelf gewoon weggeven ipv gaan verkopen.
Oh echt? Dan heb je er zelf toch totaal geen voordeel bij? Ik zou het zelf voor de helft doen, dan heb je zelf een gelukje en iemand anders ook. Zou niet weten waarom je zelf 80 kwijt zou zijn en de ander gratis weggeeft
Inderdaad @Freedom
Beetje flauw dit… Ik zou het zelf ook doorverkopen @jahoor
Anders is vooral @Konijntje gierig. Koop je 'm toch zelf nieuw voor 80.
Nee maar waarom zou je er voordeel van moeten hebben? Die 80,- was ze sowieso wel kwijt.
Iedereen wil altijd overal een slaatje uit slaan toch.
Voor niets gaat de zon op.
Helaas zijn de meeste mensen zo 🫠🫠
Omdat 80 eur best een uitgave kan zijn, dan is het toch mooi als je het voor iets goedkoper kan hebben?
Agree to disagree dan maar, kan ook toch
Je kunt het missen blijkbaar. Zou ook leuk zijn om een kindje die daar alleen maar van kan dromen blij te maken. Zou mij meer doen dan 50 euro
Dat slaat dus nergens op want ze koopt 1 keuken van 80 euro, ze wist van te voren niet dat ze er nog een zou krijgen. Dus ze zou er niet op achteruit gaan als ze die andere zou schenken.
Ja, ben ik grotendeels wel mee eens.
Maar alsnog kan ze misschien hebben moeten sparen hiervoor. En dan is het een meevaller. Snap dat sommige anders zouden doen maar het veroordelen hoeft nu ook weer niet vind ik.
Ik zou het overigens een ander verhaal vinden als je zelf het keukentje cadeau hebt gekregen en dan degene die je extra krijgt gaat verkopen.