Ik snap het probleem ook niet. Ze vertelt eerlijk de situatie. Als ik dat keukentje zou willen, zou ik blij zijn dat ik het voor €30 minder kon kopen. Als je het niet wil, dan niet. Je kunt toch niet voor een ander bepalen dat ze het maar weg moeten geven.
Haha wow, open net pas het forum. Prima als mensen het gierig vinden, je hoeft het niet te kopen? Weggeven zou kunnen maar heb niemand in m’n directe omgeving die dit keukentje wilt. En ja dan verkoop ik het liever.
Ik heb eindelijk weer eens de moed gevonden om dingen op vinted te zetten. Allemaal meisjeskleding maat 68 en soms 74. Mocht je interesse hebben maak ik graag een forum prijsje hoor, op vinted heb ik de prijzen iets hoger gezet omdat ik gek werd van de extreem lage biedingen.
Link naar profiel vergeten
:
Hieronder een paar dingen die ik o.a. verkoop. Vooral zara, name it, 1 dilling legging en 2 petit bateau jurkjes.
je
Mag ik de dilling legging overnemen?
Zeker! Die heb ik nog. Ik zal hem op vinted op gereserveerd zetten. Wil je hem via daar kopen of via pb?
Via daar kan wel!
Och dat broekje met croissantjes had ik ook, zo lief ![]()
Het lukt me niet via vinted, ik krijg een foutmelding. Ik heb je een pb gestuurd. Dan koop ik liever via pb.
Ja lief he! Die heb ik ook al twee kindjes gedragen en nu weer bewaard voor mijn derde ![]()
Ik wilde het broekje met croissantjes van je overnemen maar zie op Vinted dat hij al gereserveerd is
mocht dat niet door gaan, wil je het dan laten weten?
Ik heb dit Friese invulboek gekregen als kraamcadeau, maar ik spreek geen Fries… mag tegen verzendkosten weg
Twee keer hoes voor maxi cosi, mag ook tegen verzendkosten weg
Ik heb deze buikband in maat S nog liggen. Niet vaak gebruikt. Mag voor een paar euro + verzending weg
Yes mocht de koop niet doorgaan laat ik het weten!
Haha, ik snap de vraag. Mn vriend komt uit de Leeuwarden van origine (woont er al 14 jaar niet meer) en spreekt ook geen Fries, maar onder het mom van “je Friese roots” leuk om te geven. Zo zonde vind ik…
Ik verkoop mijn pacapod luiertas. Hij was belachelijk duur (339 euro) dus wil er zelf graag nog 150 euro voor.
Voor 1 kindje is hij groot genoeg, voor een tweeling toch echt te klein (die 2 losse tasjes nemen namelijk wel wat ruimte in). Ik heb hem alleen het eerste kwartaal van hun leven gebruikt, daarna gooide ik de 2 losse tasjes onderin de kinderwagen.
En @June88 Ik zag ze van de week ook bij de prinark. Weet niet of dat goede kwaliteit is verder.
Verkeerde topic ![]()
Verkoopt iemand een dubbele kolf? Geen ardo, die heb ik nu en vind ik niks. Liefst een oplaadbare als dat kan ![]()