Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Als je hem voor 40 verkoopt heb je beiden een keukentje voor de helft van de prijs :raised_hands:t2: Dan komt niemand te kort. Of je geeft hem idd weg als kraam kadootje in de toekomst.

Iets anders:

Ik heb allemaal Vtech spul voor dreumessen te koop. O.a. zo’n interactieve kubus, een zelfdraaiende bal en nog een molentje met zuignap ( ideaal).
Ja het maakt geluid, ja ik doe ze met plezier weg :joy:

Molentje voor 3,50 excl verzenden, de andere twee voor een leuk bod tussen de 5-10 euro.

Privilege of niet, het is maar net hoe je het bekijkt denk ik.

Het is niet altijd een privilege om gewoon te delen ipv altijd je voordeel ergens uit te moeten trekken.

Minder bedeelde mensen kunnen ook delen, het is maar net hoe gierig je bent en hoe je het bekijkt dus imo.

2 likes

Nee het zou een privilege zijn als ik vind dat ze het keukentje dat ze betaald heeft gratis weg zou doen, maar het keukentje wat je gratis hebt gekregen weg doen daar word zij financieel niet slechter van.

En laten we aub niet doen alsof mensen die 80,- euro uitgeven aan een kinderkeukentje van de zara home op de kleintjes moeten letten.

12 likes

Ik snap het probleem ook niet. Ze vertelt eerlijk de situatie. Als ik dat keukentje zou willen, zou ik blij zijn dat ik het voor €30 minder kon kopen. Als je het niet wil, dan niet. Je kunt toch niet voor een ander bepalen dat ze het maar weg moeten geven.

10 likes

Haha wow, open net pas het forum. Prima als mensen het gierig vinden, je hoeft het niet te kopen? Weggeven zou kunnen maar heb niemand in m’n directe omgeving die dit keukentje wilt. En ja dan verkoop ik het liever.

19 likes

Ik heb eindelijk weer eens de moed gevonden om dingen op vinted te zetten. Allemaal meisjeskleding maat 68 en soms 74. Mocht je interesse hebben maak ik graag een forum prijsje hoor, op vinted heb ik de prijzen iets hoger gezet omdat ik gek werd van de extreem lage biedingen.

Link naar profiel vergeten :sweat_smile::

Hieronder een paar dingen die ik o.a. verkoop. Vooral zara, name it, 1 dilling legging en 2 petit bateau jurkjes.

je

2 likes

Mag ik de dilling legging overnemen?

Zeker! Die heb ik nog. Ik zal hem op vinted op gereserveerd zetten. Wil je hem via daar kopen of via pb?

1 like

Via daar kan wel!

1 like

Och dat broekje met croissantjes had ik ook, zo lief :pleading_face:

1 like

Het lukt me niet via vinted, ik krijg een foutmelding. Ik heb je een pb gestuurd. Dan koop ik liever via pb.

2 likes

Ja lief he! Die heb ik ook al twee kindjes gedragen en nu weer bewaard voor mijn derde :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik wilde het broekje met croissantjes van je overnemen maar zie op Vinted dat hij al gereserveerd is :pensive: mocht dat niet door gaan, wil je het dan laten weten?

1 like

Maat 74. Kleur is iets lichter blauw dan op de foto. Richtprijs 7,50

Maat 62. Ook nieuw. 5 euro

Name it, 62. Mag weg voor 3 euro.

2 likes

Ik heb dit Friese invulboek gekregen als kraamcadeau, maar ik spreek geen Fries… mag tegen verzendkosten weg

Twee keer hoes voor maxi cosi, mag ook tegen verzendkosten weg

2 likes

Ik heb deze buikband in maat S nog liggen. Niet vaak gebruikt. Mag voor een paar euro + verzending weg

1 like

Yes mocht de koop niet doorgaan laat ik het weten!

Haha, ik snap de vraag. Mn vriend komt uit de Leeuwarden van origine (woont er al 14 jaar niet meer) en spreekt ook geen Fries, maar onder het mom van “je Friese roots” leuk om te geven. Zo zonde vind ik…

2 likes

Ik verkoop mijn pacapod luiertas. Hij was belachelijk duur (339 euro) dus wil er zelf graag nog 150 euro voor.
Voor 1 kindje is hij groot genoeg, voor een tweeling toch echt te klein (die 2 losse tasjes nemen namelijk wel wat ruimte in). Ik heb hem alleen het eerste kwartaal van hun leven gebruikt, daarna gooide ik de 2 losse tasjes onderin de kinderwagen.

foto's

1 like